Street Rod pedálos autók

Valószínű, hogy az első forró rúd nem volt Deuce. Vagy egy ’55-es Chevy. Vagy akár egy kézzel lefelé mutató Nash is. Ha 1940 és 1965 között született, az első forró rúd lényegesen kisebb lett volna, és valószínűleg egy olyan társaság készítette, amely jobban ismert kerékpárokkal vagy bowling-golyókkal. Ha ez a helyzet, akkor az első forró rúd pedálos autó volt, és függetlenül attól, hogy tudta-e vagy sem, részt vett egy nagyon ügyes fejezetben az amerikai autóipari történelemben.

Nem csak a pedálos autó van hátra, hanem nagyszerűen is. Körülbelül az elmúlt generáció során a felnőtt boomok porolták le régi tot rúdjukat, hogy gyermekeik vagy unokáik élvezhessék. Néhány megújító olyan messzire ment, hogy a kis autókat cukorkákban és gyöngyökben porolja. Természetesen kialakult a reprodukciós piac, de valószínűleg nem vetted észre, amíg a krómozott medúza tíz felbukkan a 2007-es Grand National Roadster Show-n az 1932-es Ford 75. évfordulója alkalmából rendezett ünnepség részeként. Noha az a döntés, hogy bevonják őket az ünneplésbe, nem véletlen – ők Deuces az események lánca után, amely őket vezette, nem volt semmi, ha nem véletlenszerű.

TalálkozóA alig több mint két évvel ezelőtt, a Ford tervezője, Larry Erickson, a Wally Parks NHRA Motorsports Múzeum kurátora, Greg Sharp, és a Ford PR szeszélye, John Clinard találkozott, hogy megvitassák, hogyan kell Fordnak megközelíteni a Deuce gyémánt jubileumát. Annak érdekében, hogy egy hosszú történet kissé rövid legyen, 25 fős választótestületet jelöltek ki, hogy 75-et válasszanak az 1932-es legfontosabb Fords közül, egy autócsoport, amely egész évben rendezvényeket indít az autó születésnapja alkalmából. A nap végére Larry még vázlatot készített és évforduló logóval kapcsolatos javaslatot nyújtott be a Ford engedélyezési osztályához.

Alig tudták, vagy tudod, vagy bárki más is tudja, hogy egy fél államtól távol lévő játékcég engedélyezési kérelmet nyújtott be a Fordhoz. Csak az övék voltak egy pedálos autó számára, amely mindegyik Deuce rodster volt. Ez a két jelentős és hasonlóan témájú projekt olyan lett volna, mint a közmondásos hajók éjjel, bár egy dolog nem történt meg: A játékcég látta Larry logóját.

Hogy megértsük, mit jelent a Ford engedélyezési osztályának telefonhívása a játékcég e csoport számára történő vizsgálatával kapcsolatban, adjuk meg Larry Erickson tömörített hátterét. Autótervező, hosszú Detroit / Dearborn történelemmel rendelkezik. Többek között ő a fickó, aki felelős azért, hogy a 2005-ös Mustang úgy néz ki, mint egy Mustang. Ezt tudva arra következtethet, hogy szenvedélyesen foglalkozik a történelemmel – ami ő is. Ő is lelkes forró rúd rajongó. Valójában van egy űrkocka, Potvin-fúvott rodster, amely egy ’32-es Chevy-stílusú kísérleti acéltest körül épült. Ezt tudva arra következtethet, hogy ő is kreatív – és ő is.

A hír kézhezvétele után Larry felgyújtotta: Mi lenne, ha a csoport az ország tíz legfontosabb forró rúdjának nevezne mindegyik pedálos autót, és utasítást adna arra, hogy személyes hangulatba építsék és az autót a Deuce születésnapja? Még jobb, ha miért nem köti össze a programot egy másik autóipari kulturális jelenséggel, a gyűjtőautók aukcióival, és az eladásukból származó bevételeket gyermekek jótékonysági szervezeteinek osztja el? Végül is, ha a pedálos autókat gyerekeknek szánták, nem lenne jó, ha ezek az autók hasznot húznának nekik?

Jó intézkedésként a bizottság mintegy 14 építőt és egy tervezőt jelölt ki; Amikor azonban egy ilyen Frank Capra jó érzésű programmal foglalkoztak, az első tízvel kapcsolatba léptek – köztük a tervezővel, aki a fedélzeten ugrott. A 36. raktár, a játékcég, amely kezdeményezte a programot inspiráló párbeszédet, kegyesen szállította az autókat.

A program szabályai egyszerűek voltak: Az autóknak pedálos autók skálán kell maradniuk, hasonlítanak az 1932-es Fordra, és a 75. évforduló logóját is fel kell tüntetni. Ugyanezen utasítások szerint az építők lemondtak a kész autókról, így több helyszínen is megjelenhetnek; a szezon végén az autók Monterey-be, Kaliforniába mennek, ahol az RM Auctions megbocsátja az autóinkat a Monterey Sports és a Classic Car aukció részeként az éves Pebble Beach hétvégén. Az augusztus 17-i és 18-i aukciókból származó bevételek legalább fele (, amely telefonos és internetes licitálásra is nyitva áll, a ) pedig B. Edselre kerül. A Ford II kedvtelésből tartott jótékonysági szervezete, a Fiatalkori Diabetes Kutatási Alapítvány; a másik fele minden építő meghatározott jótékonysági tevékenységére kerül.

Jalopies vagy ékszerek? Szavaik szerint ezeknek az üzleteknek mindegyike teljes méretű testvéreihez hasonlóan befejezte méretezett autóját. Az autók annyira hűek, hogy az építőket könnyen azonosíthatják a saját autójával. Valójában, az Ön perspektívájától függően, ezek a srácok túl jól teljesítettek egy munkát, hogy ezeket az autókat saját stílusukban építsék.

Például, bár nagyjából megértették, hogy az építők módosítják vagy egyenesen helyettesítik bizonyos részvényelemeket, néhány építő követte az utcai rúd protokollt és használt utángyártott üvegszálas testeket ( nem vicceltünk, amikor azt mondtuk, hogy ez a pedálos autó nagy ). Két építő, mindegyiknek hírneve van a teljes méretű projektekhez tartozó karcolás-építő kagylóról, valójában kézzel formálta a bejegyzés testét. Annak tiszteletben tartásával, hogy tükrözik építőik szenvedélyét és érdekeit, ezek az autók valóban forró rudak, még ha kis méretűek is. Meggyőzésétől függetlenül csodálatosak.

Dave Boule, a publicista és a csoport negyedik tagja, amely ezt az évforduló-elképzelést keltette, összefoglalta ezeknek az autóknak a jelentőségét egy nappal azelőtt, hogy a nagyközönség első kézből látta őket. “Ők a forró rúd világának Faberge tojásai” – mondta, hivatkozva ezeknek az autóknak az egyedi, finom és gyönyörű személyiségeire. Amíg megkapjuk a sodródást, reméljük, hogy ezek az autók jövőbeli tulajdonosai nem veszik ezt azt jelenti, hogy ezek csupán egy jól felszerelt játékterem díszítései. Szeretnénk azt gondolni, hogy ezeknek az autóknak a jövőbeli védőszentjei látják őket a pedálos autók számára.

Ki tudja? Egy nap azt is hallhatjuk, hogy egy gyerek azt mondja: “Igen, az első autóm Deuce rodster volt. …”

Jó Ol ‘Boy Bobby Alloway és Alloway Hot Rod ShopA alattomos profiljával, a Wade Hughes lángokkal és a Duvall stílusú szélvédővel, Bobby Alloway SpeedStar olyan nagy lendületet adott az 1997. novemberi kiadásnak, hogy még mindig látjuk annak hullámait egy teljes évtizedben. Ha autója bizonyos áramlással rendelkezik, ez egy csepp a vödörben.

Bobby azon döntése, hogy az állományt egy Poli Form üvegszálas egység javára küldi el, nem sok eltérést mutatott a stílusos védjegyétől. Wade Hughes kegyesen felajánlotta a testet és a nehezen megtalálható öntött alumínium csónak stílusú szélvédőt és leesett tengelyt, Ralph Galliford hozzájárulásának két maradványát körülbelül 15 évvel ezelőtt.

Daniel McLain, Scott Emert, Mike Barillaro, Dustin Ford, Dusty Gregg, Scotty Troutman, valamint Josh és Joe Bailey teljes cső alakú acél alvázot, hajtűket, orsókat készítettek, kormánykarok – akár egy miniatűr POSIES Super Slide rugó is -, hogy az autó hitelességét biztosítsa. Az északi szerszám- és berendezéskatalógus nagy „n” kis bőrkészletet állított fel, amelyekre a legénység egy sor fonott alumínium tárcsát készített. Két rozsdamentes ET3 porvédő kupakot is hegesztettek, hogy a kis szórórudak fölött létrehozzák a kiegészítő üzemanyagtartályt.

A klasszikus hangszerek felverték a műszerfal betétet és a baba mérőeszközöket, Steve Holcomb bőrrel varrta fel a pilótafülkét, és a LeCarra egy darab alumíniumból őrölte az egyik aláíró kormánykerék alakját. Bármit is tett Dan Polírozó üzlete, nem csiszolta vagy lemezt készített, Josh Shaw és Wade Hughes keresztelte az “Ohio” aláírással. Miután a por leülepedt, az eredeti autóból csak két pedál maradt, és néhány kapcsolókróm-bevonatú, természetesen.

A Rodfather Roy Brizio és Roy Brizio Street Rods keresztapja Hagyja egy üzletnek, amely büszke arra, hogy valós, felhasználóbarát forró rudakat épít fel, hogy működő fényszórókkal pedálos autót építsen, hátsó lámpák és mérőeszközök. Az ilyen részletekkel és az ilyen lángokkal Roy Brizio írta az egészet.

Roy a nevét a meglévő autók masszírozásával tette meg, ahelyett, hogy felismerés nélkül megváltoztatta volna őket, tehát nem meglepő, hogy ő az egyetlen autó, amely megtartja a csomagtartóját. A gyártók Bill Ganahl és Jack Stratton a testhez öntötték, beoltották a Ford csomagtérajtó-forgatókönyvet, és létrehoztak egy Deuce-ihlette reteszt. Ezt a masszírozott témát követve, a burkolatot hosszirányban vágják el az övvonal felett, elöl 3/4 hüvelykkel, és lerövidítették a rácshéjat, hogy megfeleljen. Végül megérintették a Deuce fémjelét, és elkészítették neki a kúpos kereteket, amelyeken most ül.

A legénység úgy érte el a forró rúd helyzetét, hogy leejtette az első tengelyt, és a hátsó tengelyt áthelyezte a kerekek középpontjába a kormányházukban. A szélvédő keret nemcsak alacsonyan ül és hátrahajol, hanem most egy alsó kerületű sávot sportol. A pilótafülke valódi kék Brizio: Classic Instruments 2 1/16 hüvelyk átmérőjű sebességmérő és fordulatszámmérő, valamint Sid Chavers-vágott ülés. Joe Compani letette a Brizio Kék-t, amelyre Art Himsl a Brizio védjegy lángját felhordta, és Rory éles zöld vonallal körvonalazta a kettőt. Természetesen Sherm’s Plating felvilágosította a fényes cuccokat – beleértve a két kipufogócsövet is.

A részletek valóban megkülönböztetik Roy autóit, és ez nem különbözik egymástól. Arlen Ness irányjelzőivel és a Deuce burkolatvilágításából készült fényszórókkal ez a dolog készen áll az útra. Roy, mindig az előre nem láthatóra gondolva, még töltőt is telepített a csomagtartóba, ami a következő magyarázatot váltotta ki: “Hé, soha nem tudhatod.”

Petey and The Gang Pete Chapouris és SO-CAL Speed Shop Közel 60 évvel ezelőtt, Alex Xydias fehér fésűkagylót alkalmazott egy vörös versenyautóra, hogy megkülönböztető képet hozzon létre a kezdő SO-CAL Speed Shop számára. Amikor Pete Chapouris majdnem fél évszázaddal feltámasztotta a SO-CAL örökségét, tudta, hogy a fehér-vörös séma több, mint kép; ikon lett.

Ryan Reed gyártó ragaszkodott a SO-CAL háború utáni forró rúd protokolljához azáltal, hogy megtartotta a test készletének általános méreteit. Kiküszöbölte a csomagtartót, hogy az autó számára racier sziluett legyen, és javította az autó profilját az első tengely megfordításával és a keret elé szerelésével. Összehangolta az elülső álláspontot azáltal, hogy a hátsó tengelyt áthelyezte a keretre.

A karosszéria párja a polcon lévő SO-CAL rozsdamentes hólyagok; a kerekek egyedi megmunkálású Mooneyes lemezeket viselnek. Miközben Ryan megtartotta a készletmérőket, egy motorral forgatott műszerfalba helyezte őket, amely egy kézzel öntött ón évforduló logóval is büszkélkedhet.

Ha kíváncsi az autó mögött található fogantyúra, ne feledje, hogy a magas sebességváltók miatt a legtöbb háború utáni tavak versenyzőjének jó lendületet kellett elérnie a sebesség eléréséhez. Mi lenne jobb módja annak, hogy odajuthasson, mint egy ’32-es motorháztető fogantyúval?

Babester: Amerika legszebb pedálos autója? Boyd Coddington és Boyd Coddington Hot Rod és Collectibles Autóinak innovatív terveivel és egyszeri alkatrészeivel, kevés ember találta fel újra a kereket – szó szerint és ábrásan is – olyan sokszor, mint Boyd Coddington. A srácnak Pete kedvéért egy egész műfaja van, akit elneveztek. Vagy Boyd kedvéért lenne?

Miközben ő is elküldte autója testét, tipikus Boyd Coddington módon tette: Megrendelte a testre emlékeztető, kézzel formázott alumínium héjat, amely Boydsternek az 1996-os Amerika legszebb Roadster címet kapta.

A Boydster baba, akit merem Babesternek hívni? – egy teljesen kézzel formázott cső alakú acélvázon ül. A Boyd Coddington Hot Rod és a Collectibles csapata a tuskó tartozékainak markolatát mutatta be, beleértve egy rozsdamentes rácsbetétet, szélvédő oszlopokat, kormánykereket és agyakat. Ezen agyak között egy valódi gerendatengely van, amely rozsdamentes lemezből van kialakítva és a jellemző profilban hegesztve; ugyanazon agyak szegélyezése Boyd védjegy: egy tuskókészlet, rejtett rögzítőkkel rögzítve az autóhoz.

Miközben Gabe Lopez gyerek méretű pilótafülkét gyerekkesztyű vörös bőrből vágta le, a Sherm’s Plating saját márkájú ragyogást adott a dolgokra. Dennis Ricklefs csak a mókusszőrű kard néhány szempillájával megragadta a test kanyargós vonalait, miután a Hot Rod és a Collectibles legénysége a DuPontba csapta be a testet. A szín? Boyd Red, természetesen!

Chip Off The Ol ‘Blokk Chip Foose és Foose Design Még televízióval sem kell rendelkeznie ahhoz, hogy megtudja, hogy a Chip Foose legénysége bármi szerényt átalakíthat, romlik, vagy akár egy órán belül sem inspirálhat egy műalkotásba a kereskedelmi szünetek között. A termelők természetesen eltorzították az ütemtervet, hogy fenntartsák átmeneti érdekeinket, de az elmúlt négy évben, a Foose Design legénysége kiderült a gördülő művészet legszebb példáinak, és mindenütt megmutatta a nézőknek, hogyan csinálták.

Úgy tűnik, hogy Bobby Alloway-hez hasonlóan Chip egy Poli Form karosszériával kezdte autóját; azonban itt minden hasonlóság véget ér. Chip autója jelentősen hosszabb az orrán, és határozottan simábbnak tűnik a karaktervonalak körül – valójában a tulipán panelen nincs teljesen karaktervonala.

Az elülső rész erősen leesett csőtengelyt tartalmaz, amely eltűnik a rácshéj alatt. A héj mögött egy könyökcsövek hármasa van, perjelrel vágva, hogy utánozzák a légzsákot egy Stromberg-készlet tetején. Ezen gombócok mögött egy cső alakú szélvédő keret található, kézzel formázva, hogy tükrözze ezt az eredeti pedálos autóban. Chip teljesen eltávolította az üzemanyagtartályt, és a helyére teljes szélességű tekercset telepített.

Bill Dunn Interiors és Hector Cisneros átalakította az oldalsó paneleket, hogy beleolvadjanak a körbefutó ülésbe. Az ülés és a panelek most egy felsõ bőrbőröt viselnek, amelyet redõ ‘n’ tekercs elrendezéssé alakítottak. Charlie Hutton és Andrew Patterson letette a fekete-barnás fésűkagyló munkát; Dennis Ricklefs piros vonallal határozta meg.

A Bein ‘Green Jesse Greening és a Greening Auto Company-n. A program összes építője közül Jesse Greening a legfiatalabb. Valójában a gyengéd 31 éves kora azt jelenti, hogy teljesen elmulasztotta a pedál-autó őrületét. De ne hagyja, hogy kora becsapjon téged; ő egy régi kéz a szívében, és jobban megérti ezt a régi autó üzletet, mint a legtöbb szürke szakáll.

És ismét valószínűleg az a relatív ifjúság adta neki, Russell Gurganusnak és Ben Webernek az energiát, hogy az egész testet hosszirányban elvágja. Bármennyire is szélsőséges, nem volt olyan ambiciózus, mint a nyüzsgés, amelyet a törzs cseréjére alakítottak ki. Mivel az ajtógombok már nem feleltek meg a test sziluettjének, a Greening Auto Company legénysége ezeket teljesen kiküszöbölte. A motorháztető-hurkok ugyanazt a sorsot tapasztalták.

A Greening legénysége a tengelyek megfordításával hangsúlyozta az autó karcsúbb és karcsúbb vonalait. Megmunkáltak egy sor alumínium keréktárcsát is, és a kormánykerék, a mérőeszközök, a nyomógomb és a pedálok alumíniumból készültek. Az alumíniumlemez és a Bob Tindle narancssárga ládájára emlékeztető gombóc helyettesítette a rácsos betétet. Hidd el vagy sem, a szélvédő módosított készlet, középső sávval.

A belső panelek alumíniumlemezből és csövekből állnak; Jesse anyja, Connie azonban az ülést egy régi bőrkabát bajba jutott maradványaival fejezte be. Jesse apja, Jeff Greening, zöld színű Glasurit-ban lőtte az autót, és ha kíváncsi vagy, nincs króm nyalás az autóban.

Kevesebb a Moal Steve Moal és a Moal Coachbuilders. Mit kell igénybe venni az ügyfelek magas rangú komikusokkal, egzotikus autógyűjtőkkel és motorkerékpár-kereskedőkkel? Steve Moal esetében ez az a képesség, hogy a gombos régi Fords-ot egy kis panache-val infuzálja, amelyet egyébként a kézműves Ferraris számára tartanak fenn.

Figyelembe véve Steve azon képességét, hogy csúszós és hangulatos bőröket generáljon alkotásaihoz, nem csoda, hogy egy teljesen kézzel formált alumínium testet készített autójához. A Maserati 8CTF-en hasonló fáklyával alakította ki a burkolatot, amelyet Wilbur Shaw az 1939-es Indianapolis 500-as győztes köréhez vezetett. A hasa egyenesen a száraz tavaktól van; a testét együtt tartó, szegecselt szegecsfejek tiszta repülőgép-építési gyakorlat. Cserélte az első tengelyt egy robusztus leesett csőtengelyre, és bronzos orsókkal szegélyezte.

Míg Alfredo Aguayo Jr. és Gregg Lowry Jr. vörös fésűkagyló, valamint Rory fekete csipeszei szinte kizárólag amerikai, nem nyújtható azt mondani, hogy a csiszolt alumínium test bólint a csupasz fém W25 Mercedes-Benz ezüst nyilakkal a 30-as évekből. Még a motorral forgatott műszerfal, az alumínium kormánykerék és a gofrira vágott pedálpárnák is, amelyeket Jack Friedland megmunkált, mind a versenyautó gyártói könyvéből származnak. Az a mód, ahogyan Ken Nemanic a burkolat fölé dobta a redőket, még egy olyan csapkodót is készített volna, mint Parnelli.

Mint a teljes méretű autóival, ez az autó szépsége több, mint a bőr mélye. Fontolja meg Steve módját, hogy egy kicsit hozza Maranello ízét Michiganbe.

Dem ‘Bones gördülő csontok forró rúd üzlet Azt mondhatnád, hogy a Rolling Bones legénysége mindenki számára csavarja fel, aki egy korszerű helyes forró rúd felépítésére törekszik, amikor egy másik autóval debütál. Nem azért, mert autóik a legszebb vagy a legvilágosabbak. Valójában úgy néznek ki, mintha Eisenhower első adminisztrációja során építették őket. És pontosan ez teszi az autóikat olyan vonzónak.

Autójuk felépítéséhez a Bones-Ken Schmidt, Keith Cornell és Chris Chabre által használt Ford alkatrészek szinte kizárólag. Például a korai Ford ütőkarokat első tengelyként újratelepítették. Az orsók valódi Deuce darabok, de eredetileg fékkarok voltak. A kerék hátlapjai megkapják ezt a régi Grant kürt gombokat.

Csatolták és pite-vágták a testet, hogy elérjék a tüsszentebb profilt. A jellegzetes oldalsó panel megjelenés érdekében Pete Schmid a Louvers Unlimited-ben egy üres acéllemezt lyukasztott a csontok számára, hogy a motorháztető oldalára szegecseljék. A George Alfonsin logóval díszített alumínium rács töltőpanel egyenes Yeakel / Baney rodster anyag. A kormánykerék az, amellyel az autó jött; azonban levágják és elektromos szalagba csomagolják. Az alumíniumlemez-kötőjel mögött egy igazi 110 MPH-os SCTA-BNI időmérő címke található, amelyet a Bones ’05-ben Bonneville-ben szerzett. A darabból és a tonnau borítóból, amely Dorrie Dipasquale munka, jól néz ki, mint egy jól fűszerezett fogó kesztyű.

Ne utasítsa el a Bones autót, mert nem fényes; ez a szomorú megjelenés annak a napnak az eredménye, amelyet egy hónapos lakkmunkához fektettek, úgy néz ki, mintha évek óta utaztak ide. Még azt is felvethetjük, hogy a befejezés – beleértve a Garlits Chrome ( ezüst Krylon ) – megközelíti a művészetet; azonban nem akarjuk levonni az igazi dolgot: a sisakos koponya, amelyet Jeff Decker szobrász kifejezetten öntött, hogy szemmel tartsa a magányos fekete csíkot a són.

Magas művészet Oktane Thom Taylor-ban Terry Hegmannel Míg Thom Taylor nem épít autókat, tervezője és illusztrátora ugyanolyan nagy; megadja azoknak a felső polc-építőknek az ötleteit, amelyekre szükségük van a forró rudak és szokások készítéséhez, amelyekről a többiünk még nem is álmodott. Ebben az esetben megbízta Terry Hegman felső polcos ón embert, hogy fordítsa le terveit pedálos autójára.

A pilótafülke oldala, amelyet Hegman az övvonalhoz vágott, most fokozatosan átalakul a burkolat felé, amelynek elülső széle előre van mozgatva. Míg a Hegman csík, amely közvetlenül a test alsó karaktervonala fölé szakadt, a test karcsúbbnak tűnt, a pilótafülke nagy részét eltávolította. Visszahívta ezt a helyet, és nagyobb vizuális hitelességet adott az autónak azáltal, hogy alacsonyabb valenciát hozott létre, amely utánozza a Deuce jellegzetes látható kereteit.

Thom autója a szokásos tengelycsúszási kezelést kapta, de autója kerekei nem más, mint szokásos: Nagy teherbírású öntött alumínium kézi teherautó-munkák, amelyeket egy ipari ellátóházban talált. Mielőtt Hegman elengedte az autót a Santini Custom Paint-hez, nehéz szélvédőt adott a szélvédőnek, és szórórudakat készített a keretekre. Steve Stanford, a művész és a sokoldalú szuper srác a redőzött belső színére támaszkodott, hogy hangsúlyozzák a Fordból származó fényes fémkéket.

Thom Taylor és az iparág legfinomabb forró rúd-építőivel való együttműködésének köszönhetően legalább négy amerikai legszebb Roadster-díjas viseli a jelét. Noha ez az autó lényegesen kisebb, formája mindazonáltal bizonyságot tesz alkotójának.

Ritzow Redux Troy Trepanier és Rad Rides by Troy A Troy Trepanier telefonhívás a pedálos autó projektjéről csak egy kicsit több, mint véletlenszerűnek érezte magát. Látja, éppen befejezte a Deuce rodster-t Roger Ritzow számára, és a pedál autó, pite-vágó kerekeivel és rakish karosszériájával, félelmetesen hasonlónak tűnt.

Természetesen ez nem azt jelentette, hogy a Troy által készített Rad Rides csapat nem vett néhány szabadságot a kis autóval, hogy ez sokkal reálisabb legyen. Először elválasztották a testet, és hosszirányban vágták ( -re, kezdve egy 2 hüvelykes metszetű ráccsal ), és módosították az alsó testvonalat, hogy utánozzák a Deuce test hasát. A has alatt ’32-es stílusú kereteket készítettek – ívelt szórórudakkal kiegészítve -, hogy megfeleljenek. Mialatt ott voltak, levágták az eredeti csomagtartót és a karcolásból készült hátsó negyedeket, a fedélzetet és áthelyezték az ajtórés-gyöngyöket. Vegye figyelembe, hogy a kerékagy gyöngy, akárcsak Ritzow kocsija, követi a gumiabroncs sugarat.

Ahelyett, hogy egyszerűen elfordította volna az első tengelyt a kívánt gereblye elérése érdekében, a Rad Rides legénysége az első tengelyt a keret alatt tartotta. Az autó végső magasságába úgy jutott, hogy meghajolt egy egyedi első tengelyt, és karcolt ejtett orsókkal felszerelte.

Annak érdekében, hogy sokkal inkább hasonlítson Ritzow autójára, eltávolították a redőnyöket. Bob Thrash a motorháztető oldalára festett egy Flathead motort, és a legénység tóparti stílusú fejléceket készített, hogy a grafika némi mélységet biztosítson. Végül letette az ívelt keretű szélvédőt és üveggel felszerelte. A kötőjel alatt egy egyedi kötőjel található, amelyet beillesztett díszlécek díszítenek. A pilótafülke, akárcsak Ritzow kocsija, bivalybőröt visel.