“Felébredt” az év magyar PR-osa, az év PR-osa magyar, magyar PR-osa év, …

Az Egyszer már láttam autót honlapon már beszámoltunk arról a szánalmas tényről, hogy a “nagy” BMW/Mini márkák hazai kommunikációs vezetője lett a kedvenc a világhírű zsűri szemében, így Salgó András lett az év PR-osa.

Nos, ez a csodálatos szakember két nap késéssel küldte el spanjainak a hírt, miszerint a Mini bemutatta az Aceman Pokemon ihlette különleges kiadását a Gamescon 2022-re.

A haversrác által megosztott közlemény:

A brit prémiummárka főszponzorként és hivatalos autóipari partnerként támogatja a nemzetközi videojáték-közösség legnagyobb, augusztus 23-28. között megrendezett kölni találkozóját, amelyen „Pokémon módban” mutatja be a rajongóknak a MINI Concept Aceman tanulmányautót.

Idén a Kölnben megrendezett Gamescom videojáték-vásár főszponzora a MINI, aki a Pokémon franchise oldalán kialakított együttműködése részeként, a videojáték- és e-sport-közösség fejlesztőinek, kiadóinak, szakértőinek és rajongóinak legnagyobb nemzetközi találkozóján exkluzív „Pokémon módban” gurítja reflektorfénybe a MINI Concept Aceman tanulmányautót – szórakoztató, színes és játékos stílusban gazdagítva ezzel a márka rajongóinak életét.

HALLGASS (SEHOL MÁSHOL NEM ELÉRHETŐ) EXKLUZÍV MINI PODCASTOKAT IDE, VAGY IDE KATTINTVA!

Az új kihívásokkal a MINI és Pikachu egyaránt vidáman, nyitott kíváncsisággal néz szembe. Ezt tükrözi a MINI Concept Aceman tanulmányautó is, amelyet a világ legnagyobb videojáték-vásárára exkluzív „Pokémon módba” öltöztettek. A műszerfal új, OLED-technológiás kijelzője az innovatív élménymódokban az ikonikus Pikachu vagy a híres pokélabda képét jeleníti meg, a fejlett kivetítő-technológiának köszönhetően pedig a Pokémon-animáció nem csupán a kijelzőn, de a műszerfalon, az ajtókárpitokon és az autó alján is visszaköszön. A gamifikáció egyre fontosabb szerepet tölt be a MINI jövőbeni modelljeinek formanyelvében, egyedülálló élményt kínálva a brit prémiummárka ügyfeleinek. Az együttműködés két ikonikus, tökéletesen összeillő karaktert egyesít, rajtuk keresztül pedig világszerte több millió rajongót.

Az augusztus 23-28. között megrendezett videojáték-vásáron a MINI arra buzdítja a játék szerelmeseit, hogy vegyenek részt a „PLAY ON!” kampányban és támogassák a játékos világnézetet. A 2022-es Gamescom látogatói magukat és okoseszközeiket is feltölthetik az 5.2-es csarnok B10 / D19 standján, ahol a tágas MINI Arénában lemezlovasok, hűsítő italok és popcorn várja őket. Illetve az egyedülálló MINI Concept Aceman Action Pack – jellegzetes, átlátszó dobozba csomagolva –, amely a rajongók elengedhetetlen gyűjtői darabjaként készült el. A MINI Concept Aceman tanulmányautó premierjével párhuzamosan a brit prémiummárka a 2022-es Gamescom videojáték-vásáron a MINIverse digitális világot is bemutatja, amelyben a MINI közösség tagjai játékos stílusban fedezhetik fel az új tanulmányautót.