Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Sikerült! A japán Toyota Camry lett az Év Magyar Autója

Posted on 2020-03-252020-03-25 By Troll aki István

Share this post:

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

Az Autós Nagykoalíció és a Járműipar.hu idén először, hagyományteremtő jelleggel hirdette meg az Év Magyar Autója díjat, amely öt fős szakmai zsűri szavazatai alapján kerül odaítélésre a különböző kategóriákban. Az autós szakújságírók szavazatainak eredményeképp a Magyarország Autója 2020 díjat a családi autók kategóriájában a tavalyi évben 15 év után Európába visszatérő felső középkategóriás limuzin, a Toyota Camry vihette el.


2020-tól minden évben nagy példányszámú magyarországi online és print lapok elismert autós újságíróiból álló, független szakmai zsűri (tagjai: Biró Csongor, Csordás Gábor, Miklós-Illés Kálmán, Katona Mátyás, Kismartoni András) dönti el, hogy több kategóriában melyik lesz a “legmagyarabb”, illetve a magyar piacon a “legjobb” autó. A világ legnépszerűbb felső-középkategóriás limuzinja, a Toyota Camry 10 nevező közül bizonyult a legjobbnak az öt fős szakmai zsűri szavazatai alapján a családi autók kategóriájában, amelyben a márka egyik másik modellje, a világ legnagyobb darabszámban értékesített autója, a Toyota Corolla is versenyzett.

A díj egybecseng a piac ítéletével
A világ legnépszerűbb felső-középkategóriás szedánja, a 38 éves múltra és közel 20 millió eladott példányra visszatekintő Camry legújabb generációja a tavalyi évben, 15 év kihagyás után debütált Európában, és mindjárt megkezdte a piac meghódítását. A modell visszatérésének híre felfokozott várakozásokat hozott a piacon, számos flottavásárló amiatt halasztotta el beszerzéseit, hogy megvárhassa az új Camry megérkezését, de hasonlóan nagy lelkesedés övezte a modellt a magánvásárlók részéről is. A kizárólag a világ legfejlettebb, negyedik generációs öntöltő hibrid elektromos hajtásával elérhető vadonatúj Camry így már a tavalyi évben megkezdte európai és magyarországi menetelését, amelynek akkor még gátat szabott a korlátozott elérhetőség, az idei évben azonban várhatóan még előkelőbb helyet sikerül majd megszereznie az európai és hazai piacon egyaránt. Jelenleg a 2020-as évben Magyarország családi autójának választott Camry hazánkban szegmensének negyedik legnépszerűbb autója, a magánvásárlók körében pedig a szegmens második legkedveltebb modellje.

Meggyőző méretek és teljesítmény
A 4,89 méter hosszú Toyota Camry tizennégy centivel hosszabb, mint az általa tavaly leváltott Toyota Avensis, az 1,84 méteres szélessége és 1,45 méteres magassága három centivel szélesebb, és ugyanennyivel alacsonyabb is nála. A 2,83 méteres tengelytávja is bővebb 12,5 centivel, a csomagtér 524 literes. 2,5 literes, négyhengeres benzinmotorja 177 lóerőre és 221 Nm-re képes, ehhez kapcsolódik a 88 lóerős, 202 Nm nyomatékú elektromotor, az összesített teljesítmény 218 lóerő. A Camry ezzel 8,3 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 kilométer/órás sebességre. A Toyota Camryban megtalálható öntöltő hibrid elektromos rendszer az autós szakújságírók egyöntetű véleménye szerint a Toyota valaha volt legjobb hibrid erőforrása, és nem is cáfol rá erre az ítéletre: városi forgalomban akár 50-70%-ban tisztán elektromos, károsanyagkiocsátás-mentes közlekedést tesz lehetővé. A szegmensének egyik legimpozánsabb méreteit, legtágasabb utasterét és csomagterét a kategória egyik legalacsonyabb fogyasztásával, károsanyagkibocsátásával és üzemben tartási költségeivel kombináló Camryt méltán ítélte hát a szakmai zsűri is 2020 legjobb családi autójának.

Share this post:

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:Biró Csongor, Camry, Csordás Gábor, Év Magyar Autója, Év Magyar Autója 2020, Ignis, Japán, Katona Mátyás, Kismartoni András, magyar autó, Miklós-Illés Kálmán, Toyota, Toyota Camry, Troll aki István, trollverda

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Hoppá! Toyota motorral szerelt hibrid lehet az új csúcs-Lotus
Next Post: A Volvo Trucks is lépett

kapcsolódó

  • A Toyota ismét elhalasztotta kínai gyáraiban a termelés újraindítását Nyúz
  • A Wizz Air 100 ezer ingyen repülőjeggyel segíti az ukrán menekülteket Nyúz
  • Ne keresd az értelmét! Ez a Toyota Prius úgy néz ki, mintha a Dakar-ralira építették volna Nyúz
  • Az idei első negyedévben több mint háromszorosára nőtt a légi utasok száma Romániában Nyúz
  • Mi nem nagyon értjük, mi ez, ettől még neves manga művészek számára szolgáltak inspirációul a Lexus modelljei Nyúz
  • Magyarország egyik legszebb Land Cruiserének rövid története Nyúz
2020. március
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« febr   ápr »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • YouTube
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • “Budapesten nincs és nem is volt autósüldözés”
  • Az MAN együttműködésével születnek az új TORSUS PRAETORIANok
  • Sportos szépség dinamikus hátsó kialakítással
  • Képeken a vadonatúj Kona Electric
  • Tevva gondolatvezetés
  • Immár teljes a 12. Szemrevaló Filmfesztivál programja
  • Idiopátiás tüdőbetegség – ritka, mégis sokakat érint Magyarországon is
  • A szerelem legédesebb pillanatait hozza el Bella Poarch és Lauv közöse
  • Innováció az optikai szemüvegek területén
  • Újra keresettek a klasszikus képzések
  • A Suzuki V-Strom 800DE az „Alpen Masters 2023” tesztgyőztese
  • A laboratóriumi és klinikai tesztek mellett neuropszichológusok játékos tesztekkel vizsgálják a szellemi képességek lehetséges hanyatlását
  • Ezt a vad külsejű autonóm buszt most Európában tesztelik
  • A tesztelések után 19 eljárás indult kakaóitalpor-forgalmazók ellen
  • Határon túl is keresik a legokosabb fiatal agrártudóst a teszteken
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Tizennégy új magyar étterem kapott idén Michelin-ajánlást
  • Szeptemberben 34 termékkategóriában csökkent az árfigyelőben megfigyelt élelmiszerek átlagára
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

In memoriam Zsiska Ferenc

IMEDIA

NMHH

MTI

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.