Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Állítólag vágyat ébreszt és letaglóz az új MINI John Cooper Works GP

Posted on 2019-11-202019-11-20 By Troll aki István

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

Az új MINI John Cooper Works GP a zárt versenypályák esszenciájának modernkori brit értelmezéseként ölt testet, a MINI legendás motorsport-sikereiből merítve az ihletet. A mindössze 3  000 példányban készülő élsportoló a maximális teljesítmény és a fizika törvényeivel dacoló menetdinamika vérpezsdítő egységét váltja valóra, amely már első ránézésre is azonnal egyértelművé válik: a karosszériát és az utasteret minden korábbinál extrémebb GP stílusjegyek uralják, hűen követve a 2006-ban és 2013-ban bemutatott, ugyancsak limitált szériában kínált MINI John Cooper Works GP modellek által kijelölt ösvényt.

Csúcsteljesítmény, amely csillapíthatatlan vágyat ébreszt

A széles nyomtávokkal és nagyméretű első koptatóval megrajzolt, laposra húzott frontrész, a kiszélesedő kerékjárati ívek és a még elölről is jól látható, sportos légterelő szárny egysége verhetetlen menetdinamikai adottságokat sejtet. A MINI olyan klasszikus stílusjegyei, mint az ellipszis-alakú első fényszóró-pár és a hatszögletű hűtőrács, eközben már első ránézésre is azonnal felismerhetővé teszik a brit prémiumgyártó büszkeségét. Az élsportoló atletikus kisugárzását a MINI John Cooper Works GP modellek által fémjelzett stílusjegyek, így a motorháztető légbeömlője és a GP emblémával ellátott, méhsejt-mintázatú hűtőrács erősíti tovább.

Oldalnézetből az új MINI John Cooper Works GP a valaha készült legsportosabb MINI jármű-sziluettjét fedi fel. A keskeny ablaksáv és az emelkedő övvonal kölcsönhatása olyan dinamikus ék alakot formál, amely már álló helyzetben is egy sebesen száguldó sportautó benyomását kelti. A nagyméretű karosszéria-felületek harmonikus egysége erőteljes kiállást sugall, a markáns első koptató és a légterelő hátsó szárny pedig nem csupán a jármű körüli légáramlatot optimalizálja, de oldalnézetből versenyautósan sportos megjelenést is garantál. A karosszéria Racing Grey metál árnyalatban pompázik, amely erőteljes mélységgel kecsegtet és a lágy szürke, illetve az élénk kék ibolya varázslatos fényjátékát ígéri. Mindehhez Melting Silver árnyalatú tető és külső visszapillantó-házak társulnak. A 3 000 példányban napvilágot látó limitált széria tagjai magasfényű feketében kínálják a brit prémiumgyártó ügyfeleinek a MINI olyan jellegzetes, krómozott stílusjegyeit, mint a márkaemblémák, a kilincsek, a tanksapka, az oldalsó irányjelző-panel és a fényszóró-karimák.

Versenyautós vezetési élmény színes fűszerrel és szénszálból készült elemekkel

A formák és árnyalatok szándékos MINImalizálásával a tervezőmérnökök a technológia innovációira helyezik a hangsúlyt, amelyet magasfényű Chili Red és matt Rosso metál színű dekorbetétek fűszereznek meg. A szénszál alkalmazásával még tovább erősödik az új MINI John Cooper Works GP teljesítmény / saját tömeg aránya, az első és a hátsó tengely nagymértékben optimalizált terhelés-eloszlása pedig a MINI által fémjelzett, gokartosan agilis vezethetőséget ígéri. Oldalnézetből a legsportosabb elem a kerékjárati ívek extrém kiszélesítése, amely mind a négy kerék körül kézzel formált, újrahasznosított szénszálból készült. A dizájnerek a szénszál mintázatát most először láthatóan hagyták, az első kerékív-szélesítésekben pedig a limitált széria adott sorszáma is olvasható. A 18” méretű, kéttónusú, kovácsolt könnyűfém keréktárcsák kecses küllő-dizájn mentén értelmezik újra a MINI John Cooper Works GP modellek alatt guruló felnik jellegzetes, négyküllős kialakítását. Az élsportoló a MINI által valaha gyártott legkönnyebb 18” méretű keréktárcsákat viseli, amelyek így nagymértékben hozzájárulnak a modell súlycsökkentéséhez.

Az új MINI John Cooper Works GP hátsó kialakításában a vágyat ébresztő frontrész és a versenyautósan sportos oldalnézet egyesül. Az extrém méretű légterelő szárny itt nem csupán a letaglózó menetteljesítmény kinyilatkozása, hiszen kialakításával tökéletesen illeszkedik a jármű körüli légörvénybe és nagymértékben segít optimalizálni a leszorítóerőt. Ugyanez igaz a diffúzorra is, amely legendás stílusban, középen fogja közre a sport kipufogórendszer dupla végződését. A rozsdamentes acélból készült kipufogóvégeket a lehető legnagyobb átmérővel álmodták meg a tervezők.

A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!
LAPOZZ A KÖVETKEZŐ OLDALRA!

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Pages: 1 2
Nyúz, Troll aki István Tags:MINI John Cooper Works GP

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Bemutatkozott a Lexus LC 500 Convertible
Next Post: A kormány továbbra sem támogatja a dugódíj bevezetését

kapcsolódó

  • A Pentagon 34 milliárd dollárért vesz vadászgépeket a Lockheed Martintól Nyúz
  • A Ford kényszerszabadságra küldi főbb európai gyárainak dolgozóit Nyúz
  • Újraindította termelését a Hankook rácalmási gumigyára Nyúz
  • Nagyot esett a MINI (videó) Nyúz
  • Hogyan tehető zöldebbé a légi közlekedés? Nyúz
  • Csak a Toyota kerülhetné el a büntetéseket? Nyúz
2019. november
hKscpsv
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
« okt   dec »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Közelíti a havi kétszázezres utazásszámot a vasútvillamos forgalma
  • Az autógyártók közül a Toyotának van a legtöbb női vásárlója
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit
  • Eredeti alkatrészek gyors és öreg Toyotákhoz
  • Így változik a parkolási rend a PENNY egyes áruházainál!
  • Parov Stelar Debrecenben
  • Egész évben a PENNY-vel főzhetnek
  • Így vészeld át az óraátállítást!
  • Ismét mozikban a Veszett a világ
  • Ezek az idei év fitnesztrendjei
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket
  • A teszteredmények után az ADAC veszélyesnek tart hét nyári abroncsot
  • A Toyota Highlander így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.