Elsőre teljesen értelmetlennek tűnik, de nem az! BMW X3 M, BMW X3 M Competition, BMW X4 M és BMW X4 M Competition

A BMW M GmbH a közép-méretosztály meghatározó Sports Activity Vehicle (SAV) és Sports Activity Coupé (SAC) modelljeivel első ízben bővíti tovább nagyteljesítményű portfólióját: a BMW X3 M (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,5 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 239 gramm / km)* és a BMW X4 M (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,6 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 239 gramm / km)* a versenyautós menetdinamika, a vérpezsdítő agilitás és a tervezőmérnöki precizitás terén is kategóriaetalon mércét állít fel.

Újdonságként ünnepli világpremierjét a BMW X3 M és a BMW X4 M modellpáros Competition kivitele is: a BMW X3 M Competition (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,5 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 239 gramm / km)* és a BMW X4 M Competition (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,6 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 239 gramm / km)* egyaránt megnövelt teljesítményével és exkluzív felszereltségi opcióival ejti rabul a vezetés szerelmeseit.

The all-new BMW X4 M Competition (02/2019).

Vadonatúj fejlesztésű, soros hathengeres benzinmotor letaglózó maximális teljesítménnyel

Az etalon kvartett példátlan teljesítményéről a BMW M modellbe valaha épített legerősebb soros hathengeres benzinmotor gondoskodik. A BMW M TwinPower Turbo technológiával dolgozó, vadonatúj fejlesztésű, kivételesen magas fordulatszám-tartományig kalibrált erőforrás 353 kW / 480 lóerő maximális teljesítményt és 600 Nm csúcs forgatónyomatékot présel ki a 3.0 liter hengerűrtartalomból. A duplaturbós szív típus-specifikusan továbbfejlesztett, kifejezetten a BMW X3 M Competition és a BMW X4 M Competition modellpároshoz hangolt változata mindezt 22 kW-tal / 30 lóerővel 375 kW-ra / 510 lóerőre növeli.

A magával ragadó erő tökéletes elosztása a BMW M xDrive intelligens összkerékhajtás és az aktív M differenciálmű együttműködésének köszönhetően

A vadonatúj fejlesztésű erőforrás a Drivelogic-kal dolgozó, nyolcfokozatú BMW M Steptronic automataváltón keresztül továbbítja teljesítményét és forgatónyomatékát az új BMW M5 sportlimuzinban debütált BMW M xDrive intelligens összkerékhajtás felé. Utóbbi technológiát a tervezők a hátsókerék-meghajtás preferenciái szerint hangolták a sportos négyes alá, kétféle összkerékhajtási üzemmódot kínálva fel a bajor prémiumgyártó ügyfeleinek. A BMW M xDrive intelligens összkerékhajtás és a hátsó tengelybe épített, aktív M differenciálmű központi vezérlése minden vezetési szituációban az optimális tapadás, a lehető legsportosabb agilitás és a legtökéletesebb iránystabilitás követelményei szerint osztja el a négy kerék között a motorból érkező erőt. A BMW X3 M és a BMW X4 M egyaránt 4,2 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/órás sebességre, amelyhez a modellpáros Competition kiviteleinek mindössze 4,1 másodpercre van szüksége.

The all-new BMW X4 M Competition (02/2019). 

A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!
LAPOZZ A KÖVETKEZŐ OLDALRA!