Több mint 50 000 gyerek utazott már ingyen a „Hol, vagy Kajla?” program segítségével
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) által kezdeményezett, gyermekeknek szóló kampánya csak három és fél hete indult, de máris óriási érdeklődés és siker övezi. A „Hol vagy, Kajla?” elnevezésű program célja, hogy támogassa a gyermekes családok nyaralását és segítse a gyerekeket az ország természeti, kulturális, valamint történelmi értékeinek megismerésében.
A kampány keretében konkrét támogatást is kapnak a családok az utazásokhoz a stratégiai és együttműködő partnereken keresztül. Ezek a kedvezmények közel 2 millió magyar embert érintenek, hiszen az alsós gyermekek díjmentesen-, a család többi tagja pedig különböző kedvezményekkel utazhat. A MÁV és a GYSEV összes járatán a kampány indulása óta 47 078 utazás történt a díjmentes Kajla jegyekkel. Az utazások száma hétről hétre nő: az első héten 14 953, a másodikon 15 293, a harmadik héten pedig 16 832 utazás történt. A MAHART és BAHART járatain július eleje óta 3 100 ember utazott Kajla jeggyel.
Az országjáráshoz az úgynevezett Kajla Útlevél nyújt segítséget, amely egy pecsétgyűjtő kiskönyv és közel 400 ezer gyermek kapta meg bizonyítványosztáskor. Ebbe gyűjthetik nyári utazásaik során a gyermekek azokat a bélyegzőket, melyeket több száz magyarországi látnivaló helyszínén tudnak beszerezni.
A projektről bővebb információt a www.kajla.hu oldalon talál.