A Land Rover Defender 35 hüvelykes gumiabroncsokat és szélesítést kapott

A módosításoknak köszönhetően a Defender AT35 otthon érezheti magát szélsőséges terepjárók mellett

A Land Rover Defender bebizonyította, hogy nagy sláger a brit autógyártó számára, tehát nem meglepő, hogy több hangoló lépett be az ikonikus modell készleteivel és kiegészítőivel. Az Arctic Trucks, amely terepjáró átalakításairól ismert, az AT35 kezelést alkalmazta a Defenderre, javítva képességeit súlyos környezetben.

A Defender AT35 legfontosabb eleme a hatalmas, 35 hüvelykes pneumatikus gumiabroncsok ( 315/60 / R20 ), amelyek 20 hüvelykes kovácsolt könnyűfém kerekek köré vannak csomagolva. Az új cipőket a felfüggesztéshez szükséges emelőkészlettel kombinálják, amely kompatibilis mind az adaptív légrugóval, mind a szokásos rugókkal.

Előreláthatóan az Északi-sarkvidéki teherautók ’ Defender sokkal magasabbra ülnek, mint a Land Rover gyár. Pontosabban, a szabad magasságot 360 mm-re növelték ( 14,1 hüvelyk ) a légrugókkal a legmagasabb helyzetben, összehasonlítva a Defender 290 mm-es ( 11,4 hüvelyk ) -jével. Hasonlóképpen, az emelt rugós felfüggesztés 270 mm ( 10,6 hüvelyk ) szabad magasságot mutat, szemben a készlet 228 mm ( 9 hüvelyk ) -ével.

A szélesebb sávok lefedése érdekében a tuner hozzátette aláírás sárvédő kiterjesztések. A képen a sárvédők feketére vannak festve, illeszkedve a lökhárítók és a karosszéria alsó részéhez. Kombinálják sárvédőkkel, sarkvidéki teherautók grafikáival / emblémáival, egy Warn csörlővel és egy elektromos vonóhoroggal. Azóta a SUV valószínűleg sok időt tölt hóval és sárral borítva, a tuner korróziógátló bevonatot alkalmazott a varratokra.

A sebességmérőt a nagyobb átmérőjű kerekeknek megfelelően újrakalibráltuk, de nincsenek módosítások a motortérben. Így a Defender P400 enyhe hibrid 3,0 literes benzinmotorja 395 lóerős ( 294 kW / 400 PS ) és 550 Nm ( 405,7 lb-ft ) nyomatékot eredményez. Az energia továbbítása mind a négy kerékre a szokásos nyolcfokozatú automatikus sebességváltón keresztül történik.

A Land Rover Defender AT35-et az Arctic Trucks orosz karja vezette be, fényképekkel és videofelvételekkel, amelyek azt mutatják, hogy a havas hegyekben barangolnak. Nincs információ a módosítások költségeiről, de a képen a Defender P400 jelenleg megrendelésre rendelkezésre áll a hivatalos weboldalról, nyilvánosságra nem hozott áron.

carscoops & google fordító

https://podcars.hu/range-rover-first-edition/