Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Texino Atrium Camper Van prototípus

Valami titokzatos történik egy raktárban, mélyen a kaliforniai Los Angeles belvárosának szívében, — és hacsak nincs #vanlife az agyad, valószínűleg messze vagy a pályáról. A Texino nevű cég elfoglalja egy koncepció kidolgozását lakókocsi az Atriumnak hívja. Amikor teljes életbe lép, és eljut a Los Angeles-i belváros utcáira, útközben a partra vagy a hegyekre egy hétvégére, kétségtelenül vonzza a szemgolyókat és a beszélgetést a városi szomszédai között. Ezenkívül beszélgetési pont lesz a többi malomfutó lakóautó, lakókocsi, játékszállító és utazási pótkocsi kemping társai között.

A Texino alapítója és vezérigazgatója, Nick Devane az Atrium kalandot „mély indulás tanulmányának” írja le, amely egy futurisztikus, ezen a világon kívüli projekt áttekinthető titokzatos és illeszkedő kilátása. A Texino jelenlegi felállásában található egy Meredes-Benz Sprinter lakókocsi-átalakító flotta, amely bérleti és vásárlási pop-top sátorból és hard-top modellekből áll, — the Switchback, Venture, és az Outpost —, amelyek úgy néznek ki, mint a hagyományos lakókocsi.

Az új Atrium modell viszont inkább egy űrhajóhoz hasonlít, egy nem bentánból készült holdgéphez. Az Atrium prototípus egy Mercedes-Benz Sprinter alapra épül, megtartva a Sprinter orrát és pilótafülkét. A hagyományos Sprinter testét egy Airstream-szerű kapszula javára árokolja, amely a fülke tetején terül el.

Az egész formatervezés természetesen vonzó, de geometriai, átriumszerű hátsó része, ahonnan a modell megkapja a nevét, vitathatatlanul a fókuszpont. Az egész hátsó negyed teljesen üvegezett, és obszervatóriumi rivális festői kilátást nyújt, miközben bőséges természetes fényt enged. Valójában olyan, mint egy átrium — ebben az esetben egy nagy, ablakokkal borított hely, amelyet lakókocsi vesz körül. Szeretnénk egy jó viharot megtapasztalni az átrium belsejéből.

A Texino Atrium több, mint csak átrium, ha valaha is el akarja kerülni a megfigyelési ablakok által kínált nézetektől. Hálózaton kívüli HVAC-jával, 600 watt napenergiával, 600 amper lítium elemmel, 200 liter édesvízzel, 50 liter szürke vízzel és 25 liter fekete vízzel rendelkezik.

Van egy teljesen felszerelt konyhasarok, teljes fürdőszoba és egy tároló tetőtér. A bankettasztal királyágyakká alakul. Az összes üvegablak —, beleértve az átriumot, a hat oldalsó nyílást és a tetőablakokat — Smartglass, amely igény szerint magánélet védelmét biztosítja a kapcsoló behúzásával. ( Annyira a hal-tál érzésért. ) A terepjáró kalandokhoz fedélzeti kompresszor, két hátsó gumiabroncs van rögzítve, beépített extra üzemanyag-tároló, visszanyerő táblák és piszkos dolgok tárolása.

Texino szerint az Atrium prototípusa befejeződik, és az árazást a bevezetéshez közelebb hozzák be. Időközben nézd meg a build képeket, rendereléseket és vázlatokat. Reméljük, hogy ezek a hátsó pótkerék védik ezt a törékeny átriumot a valós utazások során.

motortrend