#AudiTogether
Az Audi ötmillió euróval készül a koronavírus krízisre
Amikor szükség van rá, a világ összezár. A koronavírus okozta válsághelyzetben az Audi támogatja a hazai régiók egészségügyi és szociális intézményeit, humanitárius segítséget nyújtva mind nemzeti, mind nemzetközi szinten. A vállalat erre a célra ötmillió eurós sürgősségi segélyt biztosít. Az AUDI AG igazgatótanácsa és az ingolstadti illetve neckarsulmi telephelyek üzemi tanácsa most indította útjára ezt a csomagot.
Markus Duessmann, aki az AUDI AG igazgatótanácsnak új elnöke április 1-je óta, így nyilatkozott: „A koronavírus járvány világszerte rendkívüli kihívások elé állít mindannyiunkat, egyaránt vállalatként és össztársadalmi szinten. Szeretném megköszönni minden Audi dolgozónak, aki ezekben a nem mindennapi időkben előre tekint, hozzáteszi a maga részét és ott segít, ahol éppen szükség van rá. Szintén köszönet illeti azokat a dolgozókat, akik világszerte telephelyeinken gondoskodnak működésünk fenntartásáról. Meggyőződésem, hogy az Audi dolgozók számára a válság után is folytatódik az élet. Ebben a pillanatban azonban mindenekelőtt egy dolog számít: dolgozóink, családjaik és a teljes társadalom egészsége. Ezek védelmére pedig ki kell, hogy simítsuk a fertőzöttségi görbét.”
Peter Mosch, az AUDI AG üzemi tanácsának elnöke hozzátette: „Csapatunk segíteni akarása a koronavírus krízis kapcsán elképesztő. Mindenki ki akarja venni a részét a munkából, hogy segítsen a válságot követő jövő biztosításában. Aktív szerepet vállalunk az adományozásban, ezzel is eleget téve telephelyeink környezete iránt vállalt kötelezettségünknek.” Azok az Audi dolgozók, akik részt vennének ebben és aktív segítséget szeretnének nyújtani, egy belső Audi email címen küldhetik el jelentkezésüket. Dr. Ute Röding, az Audi vállalati polgárság (corporate citizenship) területéért felelős vezetője: „Minden, Neckarsulmban és Ingolstadtban dolgozó kollégánk elküldheti nekünk javaslatát, amelyeket azonnal megvizsgálunk és kiértékelünk. Az első érdeklődőknek már sikerült is segítséget nyújtanunk.”
Pénzbeli és tárgyi adományozás a német és a nemzetközi telephelyeken
Az első nagyobb pénzbeli adományok már úton is vannak. Március 30-án hétfőn az AUDI AG összesen 600 000 eurót juttatott a központi telephelynek számító Ingolstadt és Neckarsulm kórházainak, amely összeg az öt millió eurón felül értendő. Ingolstadtban az Audi támogatja a „sprint4local – one week for Ingolstadt” („Fuss a helyiért – egy hét Ingolstadtért”) elnevezésű kihívást is. Az ingolstadti régió Digital Startup Centere és az IFG Ingolstadt kezdeményezésére megvalósuló kihívás során a résztvevőknek lehetősége nyílik, hogy április 1-7. között olyan ötleteket dolgozzanak ki, amelyekkel az ingolstadti térség sikeresen megküzdhet a krízis kihívásaival és így erősebben jusson túl ezen a perióduson. Az Audi Csoport nemzetközi üzemei is helyben nyújtanak segítséget a saját régiójukban: többek között orvosi felszereléseket biztosítanak, mint például az Audi Brussels vagy az Audi China. Az Audi Hungaria pénzbeli támogatással segíti a győri kórházat. A további intézkedéseken minden telephelyen jelenleg is részletekbe menően dolgoznak.
#AudiTogether nemzetközi kampány és szolidaritási koncert internetes közvetítéssel
Lisa Batiashvili hegedűművész és az Audi nyári koncertek művészeti igazgatója egy különleges koncertet ad április 14-én kedden 20 órai kezdettel, amelyen olyan híres művészek is fellépnek az Audi ingolstadti telephelyén, mint Maximilian Hornung, François Leleux, Sarah Christian és Jano Lisboa. A koncertet a Facebookon (@Audi.AG) és a YouTube-on (@Audi) is követhetik az érdeklődők, de élőben látható a www.audimedia.tv oldalon is. „A zene összeköti az embereket.” – véli Batiashvili. „Kollégáimnak és nekem is szívügyünk, hogy ezekben az időkben megmutassuk, kiállunk egymás mellett és összetartunk.”
Az #AudiTogether hashtag alatt a négykarikás márka jelenleg is ezt a hozzáállást képviseli vállalatként világszerte. A „We are in this together” mottó a márka, a dolgozók és az Audi rajongók szolidaritására utal, piactól és közösségi médiaplatformtól függetlenül. A kezdeményezés olyan tevékenységeket is tartalmaz, amelyekhez bárki csatlakozhat. Az indulásként meghirdetett úgynevezett #FourRingsChallenge (négy karika kihívás) keretében a résztvevők feladata kreatívan ábrázolni az Audi négy karikáját. A következő néhány napban további, a közösségi médiafelületeken zajló események indulnak az Audi globális csatornáin. Ilyen például az Instagramon induló, az Audi A3 és az Audi e-tron Sportback modellek tulajdonságait körbejáró sorozat vagy a különleges filtert generáló „Melyik Audi vagy te?” kérdés. A részletek fokozatosan lesznek elérhetők az audi.com/AudiTogether oldalon és az Instagramon az @audimagyarorszag alatt.