Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Az elmúlt napok fészbuk poztjai alapján az audi PR-os lesz az év…

Posted on 2022-10-042022-10-04 By Troll aki István

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

Az Audi azzal búcsúzik a V10-es motortól, hogy azonnal a dobozból visszahozza az R8 GT-t, szuperautójuk limitált szériás, könnyített és csiszolt változatát, amelyet gyárilag jóváhagytak a túlkormányzottság miatt.

A világszerte mindössze 333 példányra korlátozódó, 2023-as Audi R8 Coupe V10 GT RWD-t egy 5,2 literes szívó V10 hajtja, 612 LE-vel (456 kW / 620 LE) és 565 Nm nyomatékkal. Minden autó szekvenciális számozást kap, míg a swansong a GT-racer testvéreit egy karbon karosszéria-készlettel és 20 kg-mal 44 fontot (44 fontot) vág le a saját tömegéből.

Teljesítmény quattro szintre növelve

A V10 hattyúdalához az RWD váz az R8 Quattro megnövelt teljesítményadatait tartalmazza. A 620 LE teljesítményével a GT mintegy 50 LE-vel (37 kW / 50 LE) erősebb, mint a belépő szintű R8 Performance RWD. Ez a masszívabb 10 hengeres darab 417 lb-ft (565 Nm) nyomatékra is jó (11 lb-ft / 15 Nm-rel több, mint az alap RWD), amely 6400 és 7000 ford./perc között elérhető, és a legerősebb hátsókerék-hajtás. egység az Audi történetében.

Az erőt a hátsó kerekekre továbbítja a módosított 7 sebességes duplakuplungos sebességváltó. A GT-nél szigorították a váltási időket, míg a váltófokozatok a jobb gyorsulás és a nagyobb végsebesség érdekében a sebességfokozatokat igazították.

Az R8 3,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, ami 0,4 másodperccel gyorsabb, mint az RWD Coupé, de kissé elmarad a Quattro 3,1 másodperces időzítésétől. A GT 10,1 másodperc alatt éri el a 124 mph-t (200 km/h), a végsebessége pedig 199 mph (320 km/h).

Szabványos „szabályozott túlkormányzás”.

Az Audi a divatos „Drift Mode” opciók felé hajlik, amelyek egyre népszerűbbek a lelkes autók körében, és „pontos és kontrollált túlkormányzást” kínálnak a kormányon található gomb segítségével. Ez aktiválja az új Torque Rear Drive módot. Hét különböző előre meghatározott profil közül választhat a vezetőnek, hogy segítse a hátsó oldalra való kilépést.

Az Audi szerint a rendszer a kipörgésgátlót használja a kínált csúszás modulálására. Ugyanakkor a keréksebesség-érzékelőket, a kormányzási szöget, a gázpedál helyzetét és a kiválasztott fokozatot egyaránt figyelik, hogy a teljesítményt a hátsó tengelyhez igazítsák.

Fogyás, jobb kezelhetőség

Mivel az R8 GT-t csak a kemény alakításokhoz illik, összeomlott diétára helyezték, hogy 20 kg-ot borotváljon le. A teljes tömeg most 3461 font (1570 kg), számos változtatással az autón. Ezek közé tartoznak az exkluzív és könnyű, 20 hüvelykes motorsport ihletésű kerekek (amelyeket a Michelin Sport Cup 2 gumiabroncsok viselnek). Ráadásul a kerámia fékek és a kanálülések alapfelszereltségnek számítanak, mindkettő növeli a súlycsökkentést.

Kapcsolódó: Audi R8 csere, elektromossá alakítva

Az első felfüggesztés alkatrészei is fogytak, miközben úgy tervezték, hogy javítsák a kezelhetőséget – konkrétan az első bukókeret és annak összekötő rudai. A bukókeret immár szénszál-erősítésű műanyagból (CFRP) készül. Eközben a két tengelykapcsoló rúd csatlakozása vörösre eloxált alumíniumból készül.

Ha ez nem lenne elég a versenyző számára, az Audi örömmel ad el Önnek egy sportosabb R8 GT tekercset, amely a kompresszió és a visszapattanás szintjének beállítására is alkalmas.

A GT második eljövetele

A 2023-as Audi R8 Coupe RWD GT célja, hogy számos módon utánozza a múltat. A második generációs GT-nek számlázott, 333 darabos korlátozott darabszám megegyezik a mintegy 12 évvel ezelőtti eredetivel.

Az R8 GT is ugyanabban a matt Suzuka Grey árnyalatban érkezik, mint az első generációs (Tangorot Metallic és Daytona Grey Metallic is megtalálható a kínálatban). Belül a hódolat téma folytatódik, a vörös és fekete bőségesen használatos, és az eredeti piros biztonsági övek védjegyei visszatérnek.

Külsőleg az R8 GT nem marad észrevétlen az éles szemű autófigyelők előtt. A szuperautó emblémái, beleértve az „R8 GT” feliratot a hátulján, feketével díszítettek. Mindeközben egy karbon karosszériakészlettel rendelkezik, amely első elosztóból, csíkokból, oldalsó szoknyaburkolatokból, a hátsó lökhárító oldalán lévő elemekből és egy diffúzorból áll – mindezt magasfényű kivitelben. A hátsó szárny hasonló bánásmódban részesül, saját hattyúnyak felfüggesztéssel, amely javítja a szárny aluláramlását.

Természetesen az összes aero-kiegészítést szélcsatornában tesztelték, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy hozzájárulnak egy stabilabb csomag létrehozásához az úton.

Ár és elérhetőség

Az Audi R8 Coupe V10 GT RWD 2023-tól érkezik a márkakereskedésekbe, többek között Európában és Észak-Amerikában. Az árak 225 000 eurótól (jelenlegi árfolyamon körülbelül 221 000 dollártól) kezdődnek Németországban. Az Audi közölte, hogy az egyesült államokbeli konkrét részleteket, beleértve a mennyiséget és az árakat, egy későbbi időpontban fogjuk közölni. De mivel csak 333 áll rendelkezésre, jobb, ha gyorsan megkapja a rendeléseit.


Az elmúlt napokban megjelet facebook posztok alapján szinte biztosan kijelenthető, hogy az Audi PR-osa lesz az önjelölt zsűri “szavazatai” alapján az év PR szakembere – elvégre többször is vendégül látta a szakembereket…
(Hacsak, más nem fizet/utaztat többet…)

Ennyire szabad csak komolyan venni a „megmérettetést”! Salgó András az év PR-szakembere

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz, Troll aki István Tags:Audi, Audi R8, Audi R8 V10, Audi R8 V10 GT, Audi R8 V10 GT RWD, GT, GT RWD, R8, R8 V10 GT RWD, RWD, RWD Audi, v10, V10 GT RWD

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A legsikeresebb autós műsor egykori sztárja csúnyán sziklafalhoz b*szt* a Mitsubishi Lancer EVO VIII-at
Next Post: Van képünk hozzá (22.10.05.) – Maserati GranTurismo Trofeo

kapcsolódó

  • Csak a Toyota úszhatja meg gigantikus pénzbüntetés nélkül? Nyúz
  • Az évezred legfontosabb fejlesztése… Nyúz
  • Gyulay Zsolt: “Biztosított a verseny jövője” Nyúz
  • Két év alatt 167 millió euró repültér-fejlesztésre Nyúz
  • Repülős mesék nagykönyve Nyúz
  • Májusban is várja a kockákat (számítógépes játékosokat) a Toyota Nyúz
2022. október
hKscpsv
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
« szept   nov »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Magyarországon is bemutatkozott az új DS 7 (Exkluzív podcastokkal!)
  • Lassan ébredezik a használtautó-piac
  • Hamis autódiagnosztikai eszközöket és szoftvereket foglalt le a NAV
  • Megérkezett Magyarországra az új DS 3 (Exkluzív podcastokkal!)
  • Vérbeli terepjárókat villantott a Lexus a Tokio Outdoor Show-n
  • Négy Fülesbagoly Tehetségkutató lesz idén, tíz fesztiválon is zenélhetnek a díjazottak
  • Együttműködésre lép a GKID és a Mastercard
  • Csütörtöktől mozikban A VÁD 
  • A tükörképüket támadó madarak védelmére hívják fel a figyelmet a természetvédők
  • Ismét a Process Solutions az első a könyvelő cégek rangsorában
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Az érdeklődők virtuális Explorer tesztvezetésen is részt vehetnek
  • Online IQ-próbatesztet is kitölthetnek a szellemi kalandra vágyók
  • Jeep Wrangler IIHS törésteszt
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.