Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Újabb ID.R rekordkísérlet

Posted on 2019-08-262019-08-26 By Troll aki István

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

A Tianmen hegység sok szállal kötődik a kínai mitológiához. Az ország déli részén található, 1 519 méter magas hegyről úgy hitték, hogy a mennyországba vezet. Éppen ezért a Volkswagen projektje – amely során a tisztán elektromos ID.R modell rekordidő alatt teljesíti a csúcshoz vezető, nem kevesebb, mint 99 kanyarból álló, közel tizenegy kilométeres utat – szimbolikus jelentőséggel bír. A nulla károsanyag-kibocsátással üzemelő ID.R látványos útja kíséri ugyanis a Volkswagen márka átfogó elektromobilitási offenzíváját Kínában.

“Kína úttörő szerepet tölt majd be a fenntartható mobilitás, a digitalizáció és az új mobilitási szolgáltatások területén.” – nyilatkozta Dr. Stephan Wöllenstein, a Volkswagen Személyautók igazgatótanácsának tagja és a Volkswagen Kína vezérigazgatója. “2020-ra a Volkswagen márka portfóliójában már 10 új energiával működő jármű kap helyet, amelyet a tisztán elektromos, innovatív MEB platformra épülő ID. modellcsalád bevezetése követ majd. 2023-ig 10 különböző karosszériaváltozatú, hálózatba kapcsolt ID. modell jelenik meg Kína utcáin.”

A Volkswagen, mint piacvezető Kínában

A Volkswagen 1983. óta gyárt autókat Kínában. A Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) és a First Automotive Works (FAW) társaságokkal közös leányvállalata révén a Volkswagen piacvezető szereplővé nőtte ki magát. A leányvállalatokkal együtt a Volkswagen Csoport Kína jelenleg 33 termelési helyszínt üzemeltet, ahol összesen több, mint 100 000 embert foglalkoztat. Az ország pedig a Volkswagen legnagyobb önálló piaca. 2018-ban a konszern 4,21 millió kiszállítást teljesített Kínában, ezek közül 3,11 millió jármű a Volkswagen márka modelljei közül került ki. A Volkswagen által 2018-ban világszerte kiszállított 6,24 millió autót figyelembe véve ez azt jelenti, hogy minden második Volkswagen Kínában talált gazdára.

A Center of Automotive Management (CAM) intézet piaci adatai alapján 2018-ban közel egymillió elektromos autót értékesítettek Kínában. 2020-ban várhatóan több, mint öt millió elektromos jármű gurul majd az ország útjain. Ezért a Shanghajhoz közeli Antingban található SAIC Volkswagen üzem  olyan járművek gyártására rendezkedik be, amelynek alapját a Volkswagen moduláris elektromos hajtásrendszer-platformja (MEB) adja majd. Ugyanígy a Fosanban található FAW Volkswagen gyáregység is MEB platformra épülő elektromos autókat készít majd. Mindkét üzemben 2020-ban indul majd a gyártás.

A “Kínai kihívás” – új küldetés a Tianmen hegység meghódítására

Szűk, meredek és kanyargós – a Volkswagen elektromos offenzívája Kínában egy igazán látványos eseménnyel veszi kezdetét. Az ID.R rekordkísérlete a Tianmen hegység útján egyedülálló kihívást jelent és egyben egy izgalmas utazást az ismeretlenbe, hiszen mindeddig nem született hasonló rekordkísérlet a Mennyei Kapuhoz való feljutásra, kiváltképp nem szén-dioxid kibocsátás nélkül. A Volkswagen Motorsport történetében most először a kínai eseményhez kapcsolódó logisztikai előkészületek is alacsony károsanyag-kibocsátással járó elektromos eszközökkel és folyamatokkal történtek. Az ID. R modell vonattal érkezik a rekordkísérlet helyszínére, a Volkswagen versenyautóját a Selyemút mentén a Tianmen hegységhez szállító szerelvény három hét alatt közel 11 000 kilométert tesz meg útja során.

Történelemkönyvekbe kívánkozó elektromos rekord

Az ID.R rekordkísérlete a Tianmen hegységben igen látványos módon irányítja a figyelmet a Volkwagen elektromos offenzívájára, és teszi mindezt szén-dioxid kibocsátása nélkül. Az 500 kW (680 LE) teljesítményű elektromos versenyautó mindenféle károsanyag kibocsátása nélkül állította fel minden idők legjobb eredményét a Pikes Peak-i Nemzetközi Hegyi Felfutó versenyen (Egyesült Államok) és a Goodwood Festival of Speed (Egyesült Királyság) eseményén. A legendás németországi Nürburgring-Nordschleifén pedig a legjobb, elektromos autóval teljesített köridő mellett a leginkább energiahatékony kör is az ID.R versenyautó nevéhez fűződik.

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:rekordkísérlet

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Prosztatamasszírozó Honda CRF450L (Videó)
Next Post: Már semmi nem szólhat közbe a világbéke elérésébe :-)

kapcsolódó

  • Ha nyersz a lottón, megveheted ezt a Toyotát Nyúz
  • A helyjegyes vonatokon választhatók az ülőhelyek Nyúz
  • Nagy vonatos böngésző Nyúz
  • Tekintetében, vonatkozásában Robi szerint a maszk nélkül utazókat a sofőr is köteles felszólítani a jogkövető magatartásra Nyúz
  • Nem viccelnek – Idén is eladási rekordra számítanak Nyúz
  • Dubaji repülőgép-karbantartó vállalattal szerződött az AerinX Nyúz
2019. augusztus
hKscpsv
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
« júl   szept »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Magyarországon is bemutatkozott az új DS 7 (Exkluzív podcastokkal!)
  • Lassan ébredezik a használtautó-piac
  • Hamis autódiagnosztikai eszközöket és szoftvereket foglalt le a NAV
  • Megérkezett Magyarországra az új DS 3 (Exkluzív podcastokkal!)
  • Vérbeli terepjárókat villantott a Lexus a Tokio Outdoor Show-n
  • Négy Fülesbagoly Tehetségkutató lesz idén, tíz fesztiválon is zenélhetnek a díjazottak
  • Együttműködésre lép a GKID és a Mastercard
  • Csütörtöktől mozikban A VÁD 
  • A tükörképüket támadó madarak védelmére hívják fel a figyelmet a természetvédők
  • Ismét a Process Solutions az első a könyvelő cégek rangsorában
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Az érdeklődők virtuális Explorer tesztvezetésen is részt vehetnek
  • Online IQ-próbatesztet is kitölthetnek a szellemi kalandra vágyók
  • Jeep Wrangler IIHS törésteszt
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.