A Hankook rajzpályázatán a legkisebbek hívják fel a figyelmet a legfontosabb dolgokra
A pályázati határidő végéig számtalan ötletes, elgondolkodtató, sokszor zseniális rajz érkezett, igencsak megnehezítve a zsűri dolgát. Szerencsére ez az a verseny, ahol csak győztesek voltak; a legjobb rajzokat pedig nem csupán kiállították, de a Hankook munkavédelmi kampányában is felhasználják majd.
„A munkahelyi biztonság, az egészségmegőrzés olyan témák, amelyekről nem lehet eleget beszélni. A száraz paragrafusok és előírások között azonban könnyen elsikkad a lényeg: az, hogy mindenki valaki lánya, fia, anyukája, apukája, akit hazavárnak. Arra kerestünk lehetőségeket, hogy egy életbevágóan komoly témáról játékos formában, a család minden tagjának bevonásával alakítsunk ki párbeszédet” – mondta Fridrich Tamás, a Hankook EHS részlegének igazgatója. „Ezért is örültünk, hogy ilyen sok rajz érkezett be: nagyon fontos, hogy beszéljünk ezekről a dolgokról. És pontosan ez volt a célunk.”
Az idei pályázat a vállalat tervei szerint hagyományteremtő kezdeményezéssé válhat: a Hankook más, kiemelten hangsúlyos témában jövőre is figyelemfelkeltő, szemléletformáló pályázatot hirdet, melyben az abroncsgyár dolgozóinak közel 1000 gyermeke vehet majd részt.