Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Három Toyota modell is esélyes az “elismerő címre”

Posted on 2019-07-282019-07-24 By Troll aki István

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

A Toyota az idei évben sosem látott modellinváziót mutat be világszinten és Európában is, ráadásul az idei évben bemutatott hét vadonatúj modell közül öt a világ legfejlettebb, negyedik generációs környezetbarát öntöltő hibrid elektromos hajtásával is elérhető. Nem meglepő hogy ezek közül három, a vadonatúj RAV4, a három karosszériaváltozatban (Hatchback, Sedan, Touring Sports) elérhető vadonatúj Corolla és a vadonatúj Camry is esélyes a frissen életre hívott „Magyarország Autója 2020’ címre.

Minden idők legerősebbje lehet a Toyota számára az idei év, amelyhez nagyban hozzájárul, hogy világszinten három legfontosabb modellje, az évek óta a világ legnépszerűbb személyautójának bizonyuló Corolla, a világ legnépszerűbb SUV-jának számító RAV4 és a világ legnépszerűbb felsőkategóriás szedánja, a Camry is vadonatúj generációval jelentkezik. Elsőként, januárban a vadonatúj RAV4 mutatkozott be Magyarországon, amelyet a vadonatúj Corolla három karosszériaváltozata, az ötajtós Hatchback, a négyajtós Sedan és a kombi Touring Sport követett áprilistól. A sorban a következő az Európába 15 év után visszatérő Camry legújabb generációjának májusi érkezése volt, a lendület azonban az év végéig kitart: nyár végén várható a 17 év után feltámadó sportautólegenda Supra, míg késő ősszel a városi kisáruszállító és személyszállító változatban és elérhető Proace City debütál. Az idén bemutatott hét vadonatúj Toyota modell közül három, a RAV4, a Corolla (három karosszériaváltozatát egy modellként kezelve), és a Camry egyaránt bejelentkezett Autós Nagykoalíció és a Járműipar.hu által létrehozott Év Magyar Autója díjra a ’Magyarország Autója 2020’ kategóriában, amelyet nagy példányszámú nyomtatott magazinok és nagy látogatottságú online oldalak elismert autós újságíróiból álló, független szakmai zsűri ítél oda. Az Év Magyar Autója 2020 címért 24 modell versenyez, három kategóriában: 5 autó a kisautók, 10 a családi autók (köztük a Toyota Corolla és Toyota Camry), 9 pedig a szabadidő-autók (köztük a Toyota RAV) között száll ringbe.

Vadonatúj Toyota Corolla

A világ legépszerűbb, több mint öt évtizedes múltra és 47 millió eladott példányra visszatekintő személyautójának legújabb, tizenkettedik generációja. Az egyszerre négy- és ötajtósként, illetve kombiként is kapható Corolla legújabb generációja látványos formát kapott. Elődjéhez képest arányai is változtak, az ötajtós ferdehátú Corolla 4,37 méter hosszú, 1,79 méter széles és 1,44 méter magas, azaz négy centivel hosszabb, hárommal szélesebb, és 2,5 centivel alacsonyabb. A Touring Sports hossza hat centivel 4,65 méterre nőtt, a tengelytávot pedig tíz centivel 2,7 méteresre nyújtották, hogy még több legyen benne a hely. A kombi csomagtartója alapesetben 598 liter, az ötajtósé 361 literes. Karosszériája 60 százalékkal merevebb lett, a súlypontja egy centivel került lejjebb. A sportos vezethetőségéhez az is hozzájárul, hogy új multilink hátsó futóművet és állítható lengéscsillapítást is kaphat. A vadonatúj Toyota Corolla a világ első autója amely két eltérő teljesítményű környezetbarát öntöltő hibrid elektromos hajtással is elérhető. Alapmotorja 1,2 literes, turbós négyhengeres benzinmotor 116 lóerővel. A világ legfejlettebb, negyedik generációs hibrid elektromos hajtásából kétféle választható: az ultra-takarékos 1,8 literes, 122 lóerős és a sportos, 2.0 literes, 180 lóerős kivitel. Az eddigi eredmények szerint az ügyfelek több mint 50%-ban környezetbarát hibrid kivitelben választják a vadonatúj Corollát. A modell Családi autók kategóriájában versenyez az Év Magyar Autója 2020 címért.

A vadonatúj Toyota RAV4

A világ első és legnépszerűbb SUV-jának, negyed évszázados múltra és 8,5 millió eladott példányra visszatekintő legújabb, ötödik generációja. A SUV kategóriát életre hívó RAV4 vadonatúj generációja az elődöknél markánsabb, szögletes formát kapott. 4,6 méteres hosszával csupán 5 milliméterrel rövidebb, mint elődje, szélessége egy, a tengelytávja három centit nőtt, tágasabb lett az utastere és az 580 literes csomagtér is. Teljesen megújult a műszerfal, a középkonzol tetejét felfelé kiemelkedő érintőképernyős egység foglalja el. A RAV4 kapható a kétféle – front- és összkerékhajtású – hibrid hajtáslánccal, de elérhető 175 lóerős 2,0 literes benzines motorral (kézi vagy CVT automatikus váltóval) is. A 2,5 literes benzinmotorrral és villanymotorral hajtott, a világ legfejlettebbnek számító, negyedik generációs hibridek közül a csak elöl hajtó 218, az összkerekes 222 lóerős rendszerteljesítményű, utóbbi 8,1 másodperc alatt, előbbi 8,4 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 kilométer/órára. Az összkerékhajtás a korábbinál nagyobb hajtóerőt képes átvinni, a tapadását veszített kereket pedig immár elektronika fékezi, hogy a másik oldalira is jusson hajtás. Az eddigi értékesítési statisztikák alapján az ügyfelek több, mint 90%-ban környezetbarát hibrid kivitelben választják a vadonatúj RAV4-et. . A modell Szabadidő autók kategóriájában versenyez az Év Magyar Autója 2020 címért.

A vadonatúj Toyota Camry

A világ legnépszerűbb felső-középkategóriás szedánjának, 37 éves múltra és több mint 19 millió eladott példányra visszatekintő legújabb generációja, amellyel a modell 15 év után tér vissza Európába. A vadonatúj Camry ugyancsak a világ legfejlettebb, negyedik generációs öntöltő hibrid elektromos hajtásával és tágas utastérrel érkezett meg Magyarországra. A 4,89 méter hosszú, a Lexus ES-sel műszakilag azonos Camry tizennégy centivel hosszabb, mint az Avensis, az 1,84 méteres szélessége és 1,45 méteres magassága három centivel szélesebb, és ugyanennyivel alacsonyabb is nála. A 2,83 méteres tengelytávja is bővebb 12,5 centivel, a csomagtér 524 literes. 2,5 literes, négyhengeres benzinmotorja 177 lóerőre és 221 Nm-re képes, ehhez kapcsolódik a 88 lóerős, 202 Nm nyomatékú elektromotor, az összesített teljesítmény 218 lóerő. A Camry ezzel 8,3 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 kilométer/órás sebességre. A kizárólag környezetbarát hibrid hajtással elérhető modell Családi autók kategóriájában versenyez az Év Magyar Autója 2020 címért.

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:Toyota

Bejegyzés navigáció

Previous Post: SQ7 utastér és felszereltség
Next Post: Van képünk hozzá (19.07.29.) – Bentley Flying Spur First Edition

kapcsolódó

  • Az Audi a közlekedési lámpákkal közös hálózatba kapcsolja autóit Európában Nyúz
  • Tavaly példátlanul megnőtt a visszatérítési kérelmek száma a Wizz Airnél Nyúz
  • Még kérdés, hogy konszolidációhoz vezet-e a légi áruszállítás recessziója Nyúz
  • Bemutatták az Alpha Tauri 2021-es versenyautóját Nyúz
  • A Wizz Air 100 ezer ingyen repülőjeggyel segíti az ukrán menekülteket Nyúz
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
2019. július
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« jún   aug »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Áprilistól több ügyet lehet intézni a BKK Deák Ferenc tér és Kelenföld ügyfélközpontjaiban
  • A BILSTEIN értékes tippeket ad a tökéletes járműtuninghoz
  • Mire figyeljünk a tavaszi abroncscsere előtt?
  • Az Opel GSe modellek futóműve
  • Baleset miatt torlódásra kell számítani az M0-s autóúton Diósdnál
  • Orbán Viktor: “Ahogy csökken az infláció, kivezetik az ársapkákat”
  • Orbán Viktor: “A baloldal továbbra is háborúpárti”
  • Ünnepi készülődés kevesebb cipekedéssel
  • Ha a mikrobiom egyensúlyban van, enyhíthetőek az idegesség szervezetre gyakorolt ​​hatásai
  • A legjobbjait díjazta a MOHOSZ a gödöllői gáláján
  • “Tesztversennyel kezdjük a 2023-as szezont”
  • A Honda Pilot gyengén teljesítette IIHS töréstesztet
  • Nyári SUV-abroncs teszt
  • A Hyundai Palisade gyengén szerepelt az IIHS törésteszten
  • Az internetes csalásokra is felhívja a figyelmet az országos pénzügyi teszt
  • Demonstráltak az erdélyi gazdák, emésztőgödörbe öntötték a tejet
  • Üdvözöld a tavaszt a Bárány Napokkal!
  • Szatmár keserű likőrt hívtak vissza a forgalomból
  • NEM ZÖRÖG A HARASZT…
  • Magyarország az EU legjelentősebb tormatermelője
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Peugeot 508 SW
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.