Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Jön a GR Supra GT4

Posted on 2019-07-122019-07-12 By Troll aki István

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

A Toyota sikert sikerre halmozó versenyistállója, a TOYOTA GAZOO Racing bejelentette, hogy 2020-tól elérhetővé teszi az ügyfélcsapatok számára fejlesztett GR Supra GT4 versenyautót1. A rajongók világszerte egyre növekvő számban vártak erre a hírre, amióta a márciusi Genfi Autószalonon bemutatkozott a GR Supra GT4 tanulmány, majd júniusban a Nürburgringi 24 órás futamon rajthoz állt a GR Supra.

A gyári csapattal a tavalyi Rally Világbajnokságon (WRC), az idei Hosszútávú Világbajnokságon (WEC) és az idei Dakaron is diadalt arató TOYOTA GAZOO Racing nagyobb figyelmet kíván szentelni az ügyfélmotorsportnak, hogy ezzel lehetővé tegye a világ motorsport-rajongói számára a versenyzést, és az ezen keresztül nyert tapasztalatokat felhasználva hozzájárulhasson a mind jobb autók fejlesztéséhez.

A GR Supra GT42 a TOYOTA GAZOO Racing legelső globális típusának, az idén bemutatott GR Supra kupénak az alapjaira épülő versenyautó, amelyet a Toyota Motorsport GmbH fejleszt és gyárt. A GT4 géposztály a kedvező költségek és az egyszerű csatlakozás miatt világszerte igen népszerű a privát csapatok körében. A GT4-es versenyautók a legkülönfélébb nemzetközi versenyeken vehetnek részt, a japán Super Taikyu szériától az európai GT4 szérián és a nürburgringi VLN Endurance bajnokságon át az USA-ban megrendezett Michelin Pilot Challenge bajnokságig. A GR Supra már jelenleg is versenyez az észak-amerikai NASCAR Xfinity szériában, 2020-tól pedig a japán Super GT GT500 géposztályában is rajthoz áll. A GR Supra GT4 érkezésével a rajongók a világ legkülönbözőbb versenypályáin találkozhatnak majd a GR Suprával.

A GR Supra GT4 fejlesztése során a TOYOTA GAZOO Racing három technikai partnerrel (Akrapovič, Pirelli és Ravenol) dolgozott együtt. Az Akrapovič a motorsport-specifikus kipufogórendszer kifejlesztésében működik közre, a Pirelli az abroncsfejlesztésben dolgozik együtt a vállalattal, míg a Ravenol a kenőanyagokat biztosítja. A GR Supra GT4 részletes adatait – a műszaki információkat, a vételárat, az értékesítési területet és a bevezetés pontos dátumát – az év vége előtt hozza nyilvánosságra a Toyota.

1 Az ügyfélcsapatok (más néven privát csapatok) szériatípusok módosított kivitelét vásárolják meg a gyártótól, és azokkal neveznek be a versenyekre.

2 A GT4 az SRO által szabályozott Grand Touring járművekre épülő, sorozatgyártású versenyautók géposztálya; besorolását tekintve közvetlenül a GT3 alatt helyezkedik el.

Toyota GR Supra GT4 előzetes műszaki adatok

Futómű  
Hosszúság 4460 mm
Szélesség 1855 mm
Magasság 1250 mm
Vázszerkezet Acél karosszéria nagyszilárdságú bukókerettel
Első diffúzor Természetes rost kompozit
Hátsó szárny Természetes rost kompozit
Üzemanyagtartály Motorsport specifikációjú, gyorstankoló rendszerrel
Vezetőülés FIA szabvány szerinti versenyülés
Motor és erőátvitel  
Típus Soros hathengeres, kettős megfúvású turbófeltöltő
Lökettérfogat 2998 cm3
Erőátvitel Automata sebességváltó, hátsókerék-hajtás
Kenőanyagok Ravenol
Kipufogórendszer Akrapovič
Felfüggesztés, kormánymű és fékrendszer  
Első felfüggesztés MacPherson rugóstag
Hátsó felfüggesztés Multilink
Kormánymű Elektromos, fogasléces
Abroncsok Pirelli
Keréktárcsák Ötlyukú, 11 x 18 colos

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:GR Supra GT4

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Sötét és világos változatban is lenyűgöző a Lexus terepkupéja
Next Post: A Volkswagennel közösködik a Ford

kapcsolódó

  • Okos magyar márkanyagyövete lett a BéeMFének Írországban? (Elképesztő videó) Nyúz
  • Leclerc könnyedén behúzta Ausztráliában is Nyúz
  • Figyeljen a vadon élő állatokra! Nyúz
  • Beteg világ, beteg emberek… Gyalogosok közé hajtott egy jármű Berlinben Nyúz
  • Maserati Levante GranSport SHTORM GT Nyúz
  • Nyomtatásban is elérhető az Autónavigátor Nyúz
2019. július
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« jún   aug »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Újrahasznosított autó?
  • Videón mutatja be a BKK az autóbuszsáv-ellenőrzési akcióját
  • Bemutatkozott az ID. 2ALL
  • Kiosztották a Kerékpárosbarát Település és a Kerékpárosbarát Munkahely címeket
  • Gáz- és dízelüzemű buszokat állítanak forgalomba Zala vármegyében
  • A World Photography Awards 2023 nyílt pályázatának döntősei
  • A múlt héten megérkezett Ed Sheeran vadonatúj felvétele, az „Eyes Closed”
  • A Linkin Park egy újabb kiadatlan számot fedett fel „Fighting Myself” címmel
  • A Képzőművészeti Egyetem jótékonysági adományozást szervez a török földrengés áldozatai javára
  • Újabb szívhez szóló dalt ismerhetünk meg a The National közelgő lemezéről
  • A távoli északon teszteli az Audi a Q6 e-tron szériaközeli prototípusát
  • A gyári BMW-csapattal tesztelt Kovács Bálint
  • A Mazda CX-9 gyengén teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
Hiba történt: a hírcsatorna nem elérhető. Később próbálkozzunk újra.
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.