Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

A Volkswagen bla-bla-bla, bla-bla-bla

Posted on 2019-04-052019-04-05 By Troll aki István

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

A Volkswagen az idei Hannoveri vásárra látogatókat (április 1-5.) utazásra invitálja a holnap világába. A szállítási kapszulák, “POD” -ok, valódi jövővel rendelkező képzeletbeli kisteherautók. Elektromos működtetés és autonóm vezetés, “hívásra” jelennek meg, bárhol is szükségesek, egy városi vagy vidéki térségben, fesztiválokon vagy sporteseményeken. Mobil orvosi rendelővel, üzletekkel, elektromos autók töltőállomásaival vagy lounge-jellegű éttermekkel és kávézókkal felszerelve. Ebben a jövőben a Volkswagen a saját márkáinak felhasználásával fogja bővíteni a “Mobilitás szolgáltatásként” üzleti modellt azáltal, hogy hozzáadja az “Üzlet, mint szolgáltatás” modellt.

A mobilitás világa gyorsan változik. Ezeknek a változásoknak a hajtóereje a járművek digitalizálása, konnektivitása és elektrifikációja – mindez teljesen új autóipari koncepciókat tesz lehetővé. Ezek magukban foglalják majd a Volkswagen Haszonjárművek által kínálandó autonóm vezetésű kisteherautókat. A Volkswagen Csoport a 2019-es Hannoveri vásáron tartja világpremierjét a rugalmasan használható POD-oknak, bemutatva azok potenciális felhasználásait is. Ezekkel együtt a vállalat átemeli a Bulli eszméjét – a forgalomban ideálisan használt hely – egy teljesen új felhasználási szintre és egy új korszakra.

“Hannoverben ablakot nyitunk a jövő mobilitására” – mondja Alexander Hitzinger, a Volkswagen Haszonjárművek Technikai Fejlesztési Igazgatóságának tagja. Hitzinger folytatja: “Mint gyártó új lehetőségként és technológiaként mutatjuk be ezeket a POD-okat, alapot teremtve ezzel a holnap világának alakítására vonatkozó megbeszélésekhez. A Hannoveri Vásáron várom a megbeszéléseket jövőbeli potenciális üzleti partnerekkel és természetesen azon emberekkel, akik szakmailag csatlakozni szeretnének csapatunkhoz, hogy ezek az autonóm kisteherautók valósággá váljanak.”

A jövőbeni kiegészítő mobilterekként a POD-ok szinte korlátlan tervezési lehetőségeket kínálnak. A “Build on Volkswagen” mobilitási koncepcióban az autógyártó és mobilitási szolgáltató nem, mint a mobilitás területeinek jövőbeni üzemeltetőjeként szerepel, hanem innovációs forrásként és üzleti partnerként, ami a megvalósításához szükséges know-how-t biztosítja. A különböző méretű vállalatok mindenféle lehetőséget megkapnak arra, hogy ezeket a POD-okat új és innovatív üzleti ötletek gyakorlati megvalósítására használják – amint azt példák, mint a kávézó, az igény szerinti orvosi rendelő és a mobil üzlet is mutatják.

A Volkswagen Haszonjárművek ebben az esetben alkalmazza a modul járművekre vonatkozó kompetenciáját, hogy új platformot hozzon létre a mobilterületek bővítéséhez (moduláris bővítő platform vagy MAP). Ezen túlmenően a “Business as a service” kiterjesztett üzleti modellje integrálja az informatikai know-how-t az üzleti folyamatok automatizálására (mobil szolgáltató operációs platform vagy MBP) és az útvonal-optimalizálást a szolgáltatók és a végfelhasználók között (szolgáltatás-foglalási platform vagy SBP). A Hannoveri Vásáron különböző POD-ok szemléltetik, hogy ez a megközelítés miként szolgálhat az üzleti ötletek létrehozásának alapjául a jövő számára. Egyértelműen meg kell jegyezni, hogy a Volkswagen nem fogja működtetni ezeket a POD-kat; inkább ezeknek a járműveknek a hardverét és szoftverét biztosítja. A Hannoveri vásár látogatói beléphetnek a 4,8 m hosszú, 2,15 m magas és 1,85 m széles POD-kba, és kipróbálhatják őket. A POD-ok későbbi valódi kinézete egyelőre másodlagos jelentőséggel bírnak jelen pillanatban. Most az üzleti ötlet sokkal fontosabb. Csak példaként, a Sedric stílusú – autonóm vezetésű, elektromos hajtású Volkswagen – járművek is elképzelhetőek lennének. A Volkswagen-csoport moduláris elektromos hajtás mátrixa (MEB) lesz a műszaki alap. Négy POD kerül mintaként bemutatásra a Vásáron:

Egészségügyi POD. Ez a furgon egészségügyi ellátást visz vidékre, különösen krónikus betegségekben szenvedőknek, vagy ideiglenes felhasználásra, mindenféle eseményre. Tágas helyet biztosít a betegeknek, valamint egy diagnosztikai széknek és egy diagnosztikai monitornak. Az orvosok a “Health Care POD” -on keresztül kezelik és kommunikálnak a pácienssel a rendelőjükből. Technikai fogalomként ez a “távorvoslás”. 2018-ban Baden-Württemberg lett a németországi első állam, amely engedélyezte ezt a kezelési módszert. A Health Care POD mögött az ötlet a telemedicinális kezelési lehetőségek bővítése. Ilyenek például a vérvizsgálatok vagy az egészségügyi ellenőrzések elvégzése a megelőzési programok keretében. A beteg adatait valós időben továbbítják az orvosnak, és intelligens eszközök (intelligens órák vagy cukorbetegség chipek) is bevonhatók. Az Egészségügyi POD szintén érdekes a krónikus betegségekben szenvedő betegek számára, akiknek rendszerint havonta többször kell az orvoshoz vezetniük. A jövőben a kezelőszoba jöhet el hozzájuk. Mivel az autonóm Egészségügyi POD nem igényel semmilyen vezetőt, a szolgáltatás alacsony költséggel valósítható meg. A POD egy alkalmazáson keresztül foglalható.

Kiskereskedelmi POD. Itt a bolt vagy “kiskereskedelmi POD” jön az ügyfélhez. Hannoverben a bemutatott ötletként egy, az ügyfél számára készült új öltöny vagy nyári ruha megrendelése a téma. Ennek a kiskereskedelmi POD-nak egy alternatív használata egy városközpontban lehetne, ahol a vásárló új öltözéket rendelhetne a következő megbeszélés felé tartva vagy a szünetre. Így működne: Az ügyfél a POD kiemelt felületére lép. A folyamat irányításához egy érintőképernyőt használ. Az első lépés a ruházati cikk megkeresése és konfigurálása. Ezután a kiskereskedelmi POD lézerfénnyel végez testvizsgálatot. Végül a rendszer tájékoztatja az ügyfelet a szállítási időről. A fizetés kártyával vagy okostelefonon történik, amikor az ügyfél kilép. Természetesen a Hannoveri Vásáron bemutatott kiskereskedelmi POD is csupán egyike a számtalan ötletnek a jövőbeli vásárlások számára.

Barista Bar POD. Ebben az esetben egy Espresso bár érkezik oda, ahol szükség van rá. Nyolc ülőhely és nagy sebességű internet a fedélzeten. Ez egy mobil kávézó a csábító svéd “Fika” stílusban. Svédül a “Fika” laza fordításban, egyfajta beszélgetős, társadalmi kikapcsolódási típus. A “Barista Bar POD” vagy a “Fika POD” elképzelhető az üzleti világ hotspotjaiban, a bevásárló övezetekben vagy az eseményeken. A fedélzeti szolgáltatás biztosítja, hogy a cappuccino vagy az eszpresszó tökéletesen elkészüljön. Nyilvánvaló, hogy ez a gasztronómia POD is csak a sok ötlet egyikét tükrözi.

Energia POD. Ezt az energiafeltöltő POD-t arra használnák, hogy kiegészítse a töltési infrastruktúra hiányosságait. Például a mobil gyorstöltőállomás ismerné az összes hálózatba kapcsolt POD töltési szintjét egy meghatározott zónán belül és igény szerint a megfelelő időben energiával látná el őket. Az Energy POD-okat digitális online szolgáltatás segítségével is lefoglalhatnák nagyszabású rendezvények, például labdarúgó mérkőzések vagy rock-koncertek számára. Ugyanúgy elképzelhető, hogy az App segítségével felkérjük az Energia POD-ot a magán- vagy kereskedelmi ügyfelek elektromos autóinak feltöltésére. Az Energia POD megoldás egyik előnye, hogy az utak és városok nem igényelnek idő- és költségigényes átalakítást az elektromos járművek energiaellátásához.

A világ körül egy multi-touch földgömbön. A Volkswagen Csoport POD-jaival egy új üzleti világot nyit meg a Hannoveri Vásáron. A világ alakításának lehetőségei gyakorlatilag végtelenek. Az autonóm kisteherautók gyakorlatilag bármilyen célra kialakíthatók: pizzériától egészen az energia POD-ig, amely mobil töltőállomásként szolgálhat, de lehet wellness-gyógyfürdő, 5G-s nagy sebességű hotspot vagy karaoke bár. Bizonyos, hogy egy új világ jön most létre. A Hannoveri Vásár Volkswagen területén a látogatók nemcsak a megvalósított POD-okat tekinthetik meg, hanem egy multi-touch földgömböt is, hogy szélesebb rálátást kapjanak a dolgokra. Ez egy gömb alakú ultra-HD érintőképernyő – egy interaktív és központi kommunikációs eszköz. A földgömbön éríintőpontokat helyeztek el. A Volkswagen innovációs hálózatának kutatási területeit és a központi régiókat mutatják, amelyek a jövőbeni mobilitás speciális központjai lesznek.

Helyszínek Észak-Amerikában, Európában és Ázsiában. A csoport kutatási helyszínei az egész világon eloszlanak: az USA-ban San Francisco-ban található a Kalifornia Innovációs Központ. Az Európai Innovációs Központ helyszínei Barcelonában, Potsdamban és Wolfsburgban találhatók. Az Ázsiai Innovációs Központ helyszínei Shanghai, Peking és Tokió. Ezen kívül van egy Innovációs Központ Tel Avivban. Az említett központi régiók a német Szászország; Shanghai, Kína; Mumbai, India; és San Francisco, Kalifornia. A vásár látogatói kiválaszthatják azokat a pontokat, melyekről többet szeretne megtudni. Soknak közülük visszacsatolása van a Hannoverben kiállított POD-okra – interfészek a ma és a holnap virtuális és valós világai közötti. Mindez megtapasztalható a Volkswagennél a 2019-es Hannoveri Vásáron.

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:bla-bla-bla

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Sikeres vadászat – Több mint öt és fél ezer gyorshajtót mértek be egy nap alatt
Next Post: “Magyarország nem maradhat ki az elektromosautó-forradalomból”

kapcsolódó

  • A Toyota beindítja az eredeti alkatrészek gyártását a klasszikus Suprákhoz Nyúz
  • Láng Zsolt: “A főpolgármesternek most nagyon gyorsan buszokat kellene szereznie” Nyúz
  • A magyarok 29 százaléka már elektromos autót venne Nyúz
  • Koporsószállító autóban próbált Romániából Magyarországra szökni 36 migráns Nyúz
  • Az európai szemnek nem szép, de a “nagyközönség” számára is elérhető lett a C+pod Nyúz
  • Fontos változások a gépkezelői jogosítványok terén Nyúz
2019. április
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
« márc   máj »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • YouTube
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Nyirádon a Korda-lányok mentették meg a csapat becsületét
  • Fotókon a Mercedes-EQ EQT
  • MINI John Cooper Works 1to6 Edition különkiadás képgaléria
  • Az év legrangosabb salakmotoros versenye lesz pünkösdhétfőn Debrecenben
  • Pótlóbuszok járnak Balatonkenese és Balatonfüred között jövő keddtől péntekig
  • Rembrandt a londoni National Gallery és az amszterdami Rijksmuseum kiállítása
  • Dubai ideális helyszín a szellemi tulajdon bejegyzéséhez
  • Háromnapos időutazás Szegeden
  • Az Acer az új Predator Triton 16-tal bővíti prémium játékportfólióját
  • A „VERY BIG” virális sikerei után G.Zsoltit nem érdekli más, csak a „JÓNI”
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Mikrozöld termelőket ellenőriztek a Szupermenta tesztprogramban
  • A tesztidőszak tapasztalatai alapján…
  • A tesztelők idén nagyobb figyelmet fordítottak az alternatív vendéglátóhelyekre
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő
  • Új, családias SPAR-üzlet nyílt Budapesten, a Fehérvári úton
  • Nyár elején rendezik meg a gourmet fesztivált
  • Mi lehet a titok az Avalonban?
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Mazda 6 20 TH Anniversary
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

RSS Begurulva RSS

  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket 2023-05-26
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle 2023-05-25
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ 2023-05-24
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta… 2023-05-19
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett 2023-05-12

RSS Teszt a lelke mindennek RSS

  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken 2023-05-28
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél 2023-05-27
  • Mikrozöld termelőket ellenőriztek a Szupermenta tesztprogramban 2023-05-25
  • A tesztidőszak tapasztalatai alapján… 2023-05-24
  • A tesztelők idén nagyobb figyelmet fordítottak az alternatív vendéglátóhelyekre 2023-05-23

RSS PodCars RSS

  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Mazda 6 20 TH Anniversary

RSS Egyszer már láttam autót RSS

  • Nyirádon a Korda-lányok mentették meg a csapat becsületét 2023-05-29
  • Fotókon a Mercedes-EQ EQT 2023-05-29
  • MINI John Cooper Works 1to6 Edition különkiadás képgaléria 2023-05-28
  • Az év legrangosabb salakmotoros versenye lesz pünkösdhétfőn Debrecenben 2023-05-28
  • Pótlóbuszok járnak Balatonkenese és Balatonfüred között jövő keddtől péntekig 2023-05-28

RSS Gasztroll RSS

  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait 2023-05-29
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő 2023-05-29
  • Új, családias SPAR-üzlet nyílt Budapesten, a Fehérvári úton 2023-05-28
  • Nyár elején rendezik meg a gourmet fesztivált 2023-05-27
  • Mi lehet a titok az Avalonban? 2023-05-26

RSS Mi az a blogger RSS

  • Rembrandt a londoni National Gallery és az amszterdami Rijksmuseum kiállítása 2023-05-29
  • Dubai ideális helyszín a szellemi tulajdon bejegyzéséhez 2023-05-29
  • Háromnapos időutazás Szegeden 2023-05-28
  • Az Acer az új Predator Triton 16-tal bővíti prémium játékportfólióját 2023-05-28
  • A „VERY BIG” virális sikerei után G.Zsoltit nem érdekli más, csak a „JÓNI” 2023-05-28

Címkék

#maradjotthon autósport betegség BKK Budapest Airport Carlos Sainz Jr. Charles Leclerc COVID-19 COVID-19 koronavírus Covid-19-tüdőgyulladás egészség F1 ferihegyi repülőtér Forma-1 Formula one gusztustalan Hamilton gyomorforgató Hamilton Hamilton hisztiző Hamilton járvány koronavírus koronavírus-járvány kór kórság közlekedés Leclerc Lewis Hamilton Lexus Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér Max Verstappen megelőzés mutyi nyavajgó Hamilton picsogó Hamilton Pérez rasszista Hamilton repülőtér Sainz Jr. sport technikai sport Toyota Verstappen veszély visszataszító Hamilton vérlázító Hamilton

In memoriam Zsiska Ferenc

MTI

IMEDIA

NMHH

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.