Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Ezekkel az erényekkel (is) hódíthat a vadonatúj Corolla

Posted on 2019-03-262019-03-26 By Troll aki István

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

TÁGAS, KIFINOMULT BELSŐ TÉRREL, A KÉNYELEM ÉS PRAKTIKUM ÚJ SZINTJÉVEL HÓDÍTHAT A VADONATÚJ TOYOTA COROLLA

A hazai márkakereskedésekbe is megérkezett a három karosszériaváltozatban is elérhető vadonatúj Toyota Corolla, a világ legnépszerűbb autójának két eltérő teljesítményű környezetbarát hibrid elektromos hajtással is rendelhető legújabb generációja. A vadonatúj, mindhárom karosszéria variáns esetében tágas, modern és harmonikus belső tér megjelenésében és tapintásában az elképzelhető legmagasabb színvonalat képviseli, miközben kiemelkedően ergonomikus vezetői környezetet kínál, szélesebb, magasabb padlókonzollal, aktív vezetői üléspozícióval és új fejlesztésű első ülésekkel. A kizárólag Európában forgalmazott Touring Sports változat belső terét ráadásul kifejezetten az európai ügyfelek igényeit és a fokozott praktikumot szem előtt tartva fejlesztették ki. Mindezt még meggyőzőbbé teszi a teljes körű alapfelszereltség, de ha további extrákra vágynánk, ott a háromféle LED fényszóró, az új HMI kezelőfelület 10 colos head-up kijelzővel, 7 colos multi-információs kijelzővel és 8 colos központi érintőképernyővel, és persze említésre érdemesek az elérhető kapcsolt szolgáltatások is.

Az vadonatúj Toyota Corolla modellcsalád vadonatúj belső kialakítása olyan tágas, modern és harmonikus környezetet eredményezett, amely új felületekkel, színekkel és kidolgozással teremt kiemelkedő érzékelhető minőséget. A Corolla kiváló térérzetének kulcsa az eddiginél 24 milliméterrel vékonyabb, újszerű műszerfal-kialakítás. Mivel ebből adódóan a műszerfal felső felülete alacsonyabbra kerül, csökken a műszerfalpanel optikai tömege, valamint javul a kilátás, miközben az első csípőpont süllyesztése révén mélyebbre kerülhet a jármű tömegközéppontja, valamint sportosabb lehet a vezetői üléshelyzet. A padlókonzol ezzel szemben 42 mm-rel szélesebb és 22 mm-rel magasabb lett. Így egyrészt kényelmesebben kezelhetők a kapcsolók és a sebességváltó, másrészt a vezetői környezet jobban körülöleli a vezetőt. Ezzel párhuzamosan optimalizálták a padlókonzoli könyöklő magasságát; a kartámasz hosszirányú állítási tartományát 20 mm-rel megnövelték, így még kényelmesebb a használata. A kiemelkedően ergonomikus vezetői környezet fontos része az új kialakítású kormánykerék, amely optimalizált kapcsoló-elrendezést és beépített karimafűtést kapott. A HMI kezelőfelületet új kapcsolók és műszerek teszik teljessé. A rendszer új műszeregységet (benne új, 7 colos 3D hatású megjelenítőt vagy multi-információs kijelzőt), új, 10 colos, színes head-up kijelzőt, új 8 colos központi multimédia kijelzőt, elektromos rögzítőféket, vezeték nélküli okostelefontöltő aljzatot, valamint elektrokróm (fényre elsötétedő) visszapillantó tükröt tartalmaz. Az első ülések is új kialakítást kaptak: módosították az ülőlapi rugózatot, a háttámlát, valamint a habszivacs réteg vastagságát. Ezek a megoldások együttesen jobb üléspozíciót eredményeznek, mivel a testre nehezedő nyomást szélesebb felületen elosztva fokozott kényelmet eredményeznek, így az utazás hosszú távon sem fárasztó. A Hatchback és Touring Sports kivitelek High felszereltségi szintjén alapfelszerelés az újonnan kidolgozott első sportülés. Ennek vékony, de széles válltámasza a masszív, vaskos oldalsó párnázattal együtt olyan keskeny üléskialakítást eredményez, amely kiválóan megtámasztja a testet. A hátsó üléskomfortot légbeömlő nyílások, valamint új anyagból megformált ülőlap javítja, amely egyenletesebben osztja el az utas tömegét a párnázat felületén. A Touring Sports és Sedan modellek nyújtott tengelytávja révén a két üléssor közötti tandemtávolság 880 mm-ről 928 mm-re nőtt, így az autó a kategória legkiválóbb hátsó lábterét kínálja. A Corolla vadonatúj belső kialakításának megjelenését még egységesebbé, harmonikusabbá teszi a látványra és tapintásra egyaránt kiváló minőségű anyagok és felületek alkalmazása, beleértve a selyemfényű krómbevonatokat, a zongoralakk betéteket, valamint a valódi- és műbőr kárpitokat és öltéseket.  A fekete vagy szürke belső színvilágú Hatchback és Touring Sports modellek szövet, Alcantara vagy valódi bőr üléskárpitozással rendelhetők. Az új Sedan belső tere szövet vagy szövet/bőr üléshuzattal kérhető, tekintélyt parancsoló fekete vagy bézs színben.

Európa potenciális kedvence lehet a Corolla Touring Sports

A tervezők kiemelt figyelmet fordítottak a Touring Sports verzió belső tereire: a kifejezetten az európai piacra hangolt modell a legkiválóbb érzékszervi élményeket nyújtja. Tágas, 598 literes (VDA) csomagtartóját számos megoldás teszi még praktikusabbá, még kényelmesebben használhatóvá. A hátsó ülések a távolból, egy kart meghúzva teljesen síkba dönthetők. Újdonságként a motoros mozgatású csomagtérajtó kéz nélkül, a lábfejet a hátsó lökhárító alatt megmozgatva is nyitható. A nyílás mérete 10 mm-rel nőtt. A hátsó lengéscsillapítók áthelyezésének köszönhetően a tervezők egyszerűsíthették az oldalfal burkolatát. Így a lehető legszélesebb, valamint egyszerűbben pakolható a csomagtér; ráadásul a hátsó kerékdob mögött az oldalfalban mindkét oldalon tárolórekeszeket alakítottak ki. A csomagtér padlója két szinten (fent és lent) is behelyezhető, felső állásában úgy nyitható és csukható, mintha a hátsó üléstámlákon volna a forgópántja. Az összes felszereltségi szinten szériatartozékként kínált padló ráadásul meg is fordítható: felső felületét szőnyeg, az alsót könnyen tisztítható műanyag borítja. A csomagtérpadló alatti rekesz nagyobb lett, felületét szőnyeg borítja, oldalt pedig leszerelhető osztóbetéteket találunk. A modell praktikumát a világon elsőként alkalmazott, kétoldali LED-es csomagtér-világítás, kiszerelhető, egy mozdulattal felcsévélhető takaróroló, valamint – a High felszereltségi szinteken – alumínium rögzítő sínek fokozzák.

A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!
LAPOZZ A KÖVETKEZŐ OLDALRA!

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Pages: 1 2
Nyúz Tags:#Alles klar, #baidu, #Base, #bing, #Deeper Web, #DuckDuckGo, #facebook, #facefollowme, #facefollowmeplease, #followme, #followmenow, #followmeplease, #google, #instafollowme, #instafollowmenow, #instafollowmeplease, #Lycos, #Search, #Suchen.de, #Webcrawler, #yahoo, #yandex, 4x4-es Prius, átépítés, autó, autósport, bemutató, brit túraautó-bajnokság, car, cég, céges, céges flotta, céges flottamegosztó, Chika Kako, Corolla, Corolla szedán, eredmény, F, flotta, flottamegosztó, folgen, follow me, hibrid, hybrid, J NCAP, Japán, japán NCAP, JNCAP, kocsi, környezetvédelem, legjobb, legmegbízhatóbb, legőrültebb átépítések, Lexus, Lexus UX, Lexus UX F, Lexus UX F Sport, LosAngeles Autószalon, napi UX, online, online utasélmény, őrült, összkerékhajtás, Párizs, Párizsi Autószalon, Plug-in Hybrid, premier, Prius Plug-in Hybrid, Prius+, sport, szedán, szolgáltatás, technikai sport, teszt, tesztalelkemindennek, törésteszt, törésteszt-eredmény, Toyota, Toyota Corolla, Toyota Corolla szedán, Toyota Prius, Toyota Prius Plug-in, Toyota Prius Plug-in Hybrid, urmări, UX, UX 200, UX aktuál, zöld, следовать, слідувати, לעקוב אחרי, का पालन करें, ปฏิบัติตาม

Bejegyzés navigáció

Previous Post: “Karcmentes” autó valakinek – egyenesen a trélerről?
Next Post: Van képünk hozzá (19.03.26.) – GMC Sierra AT4

kapcsolódó

  • Javított gaudasági mutatóin az Air France-KLM légitársaság Nyúz
  • Öt tengelyen is biztonságban Nyúz
  • “Köztudottan problémaforrás az összes Nissan”? Nyúz
  • Újabb mérföldkő az európai elektromos autók töltésében Nyúz
  • VÉGRE!!! Illegális gyorsulási versenyen razziáztak budapesti rendőrök Nyúz
  • A Citroen kényelem új megfogalmazása Nyúz
2019. március
hKscpsv
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« febr   ápr »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • YouTube
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Az év legrangosabb salakmotoros versenye lesz pünkösdhétfőn Debrecenben
  • Pótlóbuszok járnak Balatonkenese és Balatonfüred között jövő keddtől péntekig
  • A magyarországi Bosch csoport éves árbevétele 32 százalékkal nőtt tavaly
  • Újra elérhető a Tokaji Borongoló napijegy és ismét jár a Tokajbusz
  • A Duesenberg SJ nyerte a Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2023 „BMW Group Trophy – Best of Show” kitüntetését
  • Dubai ideális helyszín a szellemi tulajdon bejegyzéséhez
  • Háromnapos időutazás Szegeden
  • Az Acer az új Predator Triton 16-tal bővíti prémium játékportfólióját
  • A „VERY BIG” virális sikerei után G.Zsoltit nem érdekli más, csak a „JÓNI”
  • Csavard fel a szőnyeget!
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Mikrozöld termelőket ellenőriztek a Szupermenta tesztprogramban
  • A tesztidőszak tapasztalatai alapján…
  • A tesztelők idén nagyobb figyelmet fordítottak az alternatív vendéglátóhelyekre
  • Új, családias SPAR-üzlet nyílt Budapesten, a Fehérvári úton
  • Nyár elején rendezik meg a gourmet fesztivált
  • Mi lehet a titok az Avalonban?
  • 10 helyett 30 százalék kedvezményt ad vásárlóinak a PENNY
  • Itt az idei nyár legmenőbb itala, a jégre töltött pezsgő!
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Mazda 6 20 TH Anniversary
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

RSS Begurulva RSS

  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket 2023-05-26
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle 2023-05-25
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ 2023-05-24
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta… 2023-05-19
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett 2023-05-12

RSS Teszt a lelke mindennek RSS

  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken 2023-05-28
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél 2023-05-27
  • Mikrozöld termelőket ellenőriztek a Szupermenta tesztprogramban 2023-05-25
  • A tesztidőszak tapasztalatai alapján… 2023-05-24
  • A tesztelők idén nagyobb figyelmet fordítottak az alternatív vendéglátóhelyekre 2023-05-23

RSS PodCars RSS

  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Mazda 6 20 TH Anniversary

RSS Egyszer már láttam autót RSS

  • Az év legrangosabb salakmotoros versenye lesz pünkösdhétfőn Debrecenben 2023-05-28
  • Pótlóbuszok járnak Balatonkenese és Balatonfüred között jövő keddtől péntekig 2023-05-28
  • A magyarországi Bosch csoport éves árbevétele 32 százalékkal nőtt tavaly 2023-05-28
  • Újra elérhető a Tokaji Borongoló napijegy és ismét jár a Tokajbusz 2023-05-28
  • A Duesenberg SJ nyerte a Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2023 „BMW Group Trophy – Best of Show” kitüntetését 2023-05-28

RSS Gasztroll RSS

  • Új, családias SPAR-üzlet nyílt Budapesten, a Fehérvári úton 2023-05-28
  • Nyár elején rendezik meg a gourmet fesztivált 2023-05-27
  • Mi lehet a titok az Avalonban? 2023-05-26
  • 10 helyett 30 százalék kedvezményt ad vásárlóinak a PENNY 2023-05-25
  • Itt az idei nyár legmenőbb itala, a jégre töltött pezsgő! 2023-05-24

RSS Mi az a blogger RSS

  • Dubai ideális helyszín a szellemi tulajdon bejegyzéséhez 2023-05-29
  • Háromnapos időutazás Szegeden 2023-05-28
  • Az Acer az új Predator Triton 16-tal bővíti prémium játékportfólióját 2023-05-28
  • A „VERY BIG” virális sikerei után G.Zsoltit nem érdekli más, csak a „JÓNI” 2023-05-28
  • Csavard fel a szőnyeget! 2023-05-28

Címkék

#maradjotthon autósport betegség BKK Budapest Airport Carlos Sainz Jr. Charles Leclerc COVID-19 COVID-19 koronavírus Covid-19-tüdőgyulladás egészség F1 ferihegyi repülőtér Forma-1 Formula one gusztustalan Hamilton gyomorforgató Hamilton Hamilton hisztiző Hamilton járvány koronavírus koronavírus-járvány kór kórság közlekedés Leclerc Lewis Hamilton Lexus Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér Max Verstappen megelőzés mutyi nyavajgó Hamilton picsogó Hamilton Pérez rasszista Hamilton repülőtér Sainz Jr. sport technikai sport Toyota Verstappen veszély visszataszító Hamilton vérlázító Hamilton

In memoriam Zsiska Ferenc

MTI

IMEDIA

NMHH

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.