Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Lexus LC tuningváltozatokból szemezgettünk

Posted on 2019-03-142022-05-23 By Troll aki István

Share this post:

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

Négy japán tuningműhely és egy amerikai keréktárcsa-specialista is kezelésbe vette a Lexus sportos zászlóshajóját. Az eredmény az egyiknél letaglózó, a másiknál harmonikus, de egytől egyig a figyelem középpontjába állítják az LC luxuskupét.

Míg egy átlagos autó esetében a tuning célja az, hogy különlegesebbé tegyék megjelenését, teljesítményét, kisugárzását, a zászlóshajóknál más a helyzet. Itt a tökéleteset kell tovább finomítani, az impozánsat még lenyűgözőbbé tenni, az eleganciát éteri magaslatokba emelni. Mindezt lehetőleg egyszerre, megőrizve és még stabilabbá téve azt az érzékeny egyensúlyt, amivel a tervezők eredetileg felruházták a modellt. Ez nem egyszerű feladat, de megfelelő kiindulási alapot választva még a hírhedten elborult japán műhelyek is képesek élvezhetőt alkotni.

Liberty Walk

Luxuskupéból közúti versenyautót faragott a Liberty Walk. Az Aicsi prefektúrában működő műhely tökélyre fejlesztette a brutalitás szalonképessé tételét. A látható szegecsekkel rögzített, duzzadó kerékívtoldások mögött negatív dőlésű, piros küllős kerekeken slick abroncsok feszülnek, a csomagtartó fedeléből péklapát méretű szárny nő ki, a kipufogó négy végcsöve viszont apró és kék, mert így különleges. Akár egy gonosz földön túli hatalom támadó cirkálója is lehetne a földig ültetett alkotás, ám ajtaján klasszikus John Lennon-idézet hirdeti a globális béke hatalmát – az átalakítások összességükben kiegyensúlyozott, bár a mindennapokban csekély használati értékű autót eredményeztek.

Wald International

Ha a Liberty Walk alkotása egy szteroidokkal felelőtlenül telepumpált testépítő, az oszakai Wald International inkább street workout programra küldte a Lexus nagy kupéját. A hátsó kerékívek 13 milliméterrel szélesebbek, az elsőkbe fékhűtő csatornákat illesztettek. Az első kötényt apró LED-fények pöttyözik, a karosszériát itt is, ott is aerodinamikai elemek tagolják – ezek sokan vannak, ám aprók (különösen diszkrét a hátsó légterelő), így külön-külön talán fel sem tűnnének, az összhatás viszont rendkívül sportos.

Fehérben és feketében is jól mutat az autó, a Wald International azonban az élénk színektől sem riad vissza – a babakék és a narancssárga kombinációja kifejezetten jól áll a Lexus LC-nek.

Strasse Wheels

A floridai Strasse Wheels kakukktojás az összeállításunkban, hiszen ők kizárólag könnyűfém keréktárcsákat fejlesztenek és gyártanak – viszont nem akármilyeneket! Az itt látható SV1 Deep Concave FS modelljük 22 colos átmérője ellenére nem hat túlméretesnek, talán különleges küllőkialakítás miatt: mintha épp csak megtámaszkodnának a keréktárcsa belső ívén a törékeny küllők – valójában egy rejtett konzol rögzíti azokat a szegecselt belső részhez. A bronz és arany árnyalatok különösen mutatóssá teszik az extrém méretű felnit, amely azonban ugyanolyan impozánsan hat visszafogott feketében – a kerék bonyolult felépítése révén kínálja magát az optikai játszadozáshoz, így a Lexus LC tökéletes kiegészítője lett.

Artisan Spirits

A kézműves lelkek egy Toda nevű kisvárosban lakoznak, és amennyire eldugott helyen élnek, annyira ott vannak a tuning élvonalában. A húszéves tapasztalattal rendelkező stúdió elsőként állított össze optikai tuningkészletet a Lexus LC-hez, munkájuk nem csupán ösztönzően hatott versenytársaikra, de sokan az Artisan Spirits diszkrét Sports Line csomagját felhasználva fogtak hozzá saját, ambiciózusabb átalakításaikhoz. Persze az ötletgazdákat sem kell félteni: a Black Label GT csomag rendszámos versenyautóvá alakítja át a Lexus kupéját, ami élő bizonyítéka annak, hogy olykor van igazság az „álló helyzetében is mintha száguldana” közhelynek. Ami az aerodinamikát illeti, itt szó sem lehet visszafogottságról: a hatalmas hátsó szárnyat mintha egyenesen egy Batman képregényből mintázták volna.

Rowen

A japán esztétikai tradíciók egyik alapelve a „kevesebb több”, de valahogy a Rowen tuningházat elfelejtették tájékoztatni erről az alapigazságról. A karosszéria minden törésvonalát mintha vastag tussal (valójában átlátszó lakkal fedett, szénszálas kompozit elemekkel) húzták volna ki. Talán megszokásból a külső tükörházra, az elöl 245/35-ös, hátul 285/30-as Bridgestone Potenza abroncsokba öltöztetett, 21 colos keréktárcsákra és az ajtó egyébként sík felületére is jutott a fekete-fehér tagolásból. Előnye is van ennek a zebravirtusnak: a csomagtér fedelére illesztett légterelő perem organikusan olvad bele a karosszériába, és az első splittert tagoló két-két parányi LED is csak akkor tűnik fel, ha útnak indul a kupé.

Fotók: Artisan Spirits, Liberty Walk, Rowen, Strasse Wheels, Wald International

Share this post:

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:Artisan Spirits, design, dizájn, LC, LC 300, Lexus, Lexus LC, Lexus LC 300, Lexus LC 500, Liberty Walk, LX 500, optikai tuning, Rowen, Strasse Wheels, tuning, Wald International

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Csillagjós (19.03.14.)
Next Post: Az idei Davis Kupa döntőnek a Lexus lesz a mobilitási partnere

kapcsolódó

  • Idén is jól járt, aki bringával indult munkába Nyúz
  • Nincs megállás! Régi-új csapatot támogat a Casio a Forma-1-ben Nyúz
  • A legújabb japán szabadalom lenne? Nyúz
  • Még többet tud és még ügyesebb a Toyota új generációs rehabilitációs robotja Nyúz
  • Nem vicc! Japán lehet az abszolút hidrogén alapú társadalom mintaországa (Képgalériával, videókkal) Nyúz
  • Várható volt… A Herendi újra elkészíti a győztes Verstappen széttört trófeáját Nyúz
2019. március
hKscpsv
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« febr   ápr »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • YouTube
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Stratégiai együttműködés a Duna Autó, a CATL és a Xiaomi között
  • A digitális járműkulcs már elérhető az iPhone és az Apple Watch számára
  • A tervezettnél is gyorsabban növekedhet az AutoWallis Csoport
  • A Mercedes-Benz úttörőként vezeti be a „Digital First” gyártást a következő generációs MMA platformhoz
  • Baleset miatt teljes útzár van a 81-es főúton
  • A Casio kiadja a League of Legends G-SHOCK karórákat
  • Az SKS 707X konyhai mérleg akár okostelefonnal is párosítható
  • Készülj fel a LEGO® Super Mario™ Piranha Plant kirakására
  • Bemutatták a november 30-tól az ország összes mozijában látható Semmelweis film plakátját!
  • Az Alexandre Trauner Art/Film Fesztiválon láthatja először hazai közönség az Elfogy a levegőt
  • Tesztkörúton szereplő, digitális automata központi ütközővel felszerelt vonatot mutatott be a Rail Cargo Hungaria Zrt.
  • 5G-re épülő autóipari megoldások tesztelésére állított fel projektcsapatot a Bosch és a Vodafone
  • A Suzuki V-Strom 800DE az „Alpen Masters 2023” tesztgyőztese
  • A laboratóriumi és klinikai tesztek mellett neuropszichológusok játékos tesztekkel vizsgálják a szellemi képességek lehetséges hanyatlását
  • Ezt a vad külsejű autonóm buszt most Európában tesztelik
  • Harminc különböző ízű és formájú kürtőskalácsot lehet megkóstolni az Állatkertben
  • Ezért lehet fontos segítség a konyhában egy okosmérleg
  • Varázslat a tányérokon
  • Levesdiéta
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

In memoriam Zsiska Ferenc

IMEDIA

NMHH

MTI

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.