A Seat, Minimó néven alkotta újra a Twizy-t
A város legjobb barátja
Egy olyan koncepcióautóval, mint a Minimó, a SEAT célja, hogy a városi területeken csökkentsék a jármű környezeti lábnyomát. Ezt szem előtt tartva a vállalat együttműködik a városi tanácsokkal, hogy megismerjék véleményüket és konkrét igényeiket.
A Volkswagen csoport mobilitási stratégiájának élén
A SEGWAY által üzemeltetett e-kick robogó eXS elindítása és a Minimó koncepcióautó nemzetközi bemutatása mellett a Volkswagen Csoport a SEAT-ot választotta vezető márkájának a stratégia meghatározására és a városi mikromobilitásra irányuló termékek kínálatára.
Luca de Meo szerint „a 10 km-nél rövidebb ingázásokkal jellemezhető mikromobilitás a teljes mennyiség mintegy 60% -át teszi ki. Ez egy potenciális üzlet egy olyan mobilitási szolgáltató számára, mint amilyenek mi is szeretnénk lenni. Küldetésünk, hogy ötletekkel álljunk elő és olyan termékeket hozzunk létre, amelyek rövid távú utazásra alkalmasak. A Volkswagen Group és különböző márkái világszerte a mi megoldásainkat fogják használni. A SEAT a legjobb helyzetben van ahhoz, hogy ezt a stratégiát vezesse, először is azért, mert városi környezetünk egy olyan metropoliszban van, mint például Barcelona; és másodszor, mivel ez a város hosszú hagyományokkal rendelkezik a kétkerekű járművek tervezésében és gyártásában. „
A SEAT által támogatott szoftver központ: analógból digitálisba
Annak érdekében, hogy a változó környezethez való alkalmazkodás és a vállalat digitális átalakulása sikeres legyen, a SEAT bejelentette, hogy 2019-ben létrehozza saját szoftverházát, amelynek célja a Volkswagen Group IT Szoftverfejlesztési Központok sikeres hálózatának további erősítése.
Ez az új központ több mint 100 szakembert foglalkoztat majd, és a SEAT és a Volkswagen csoport két fő dimenziójának előmozdításán dolgozik. Egyrészt arra törekszik, hogy folytassa a csoportos szintű IT-megoldások digitális átalakítását és növelje a hatékonyságot a folyamat digitalizálásával. Másrészről erősíteni kívánja az új mobilitási koncepciókon, konnektivitáson és az autó digitalizálásán alapuló üzleti modelleket, a SEAT-ra összpontosítva.
A vállalat a belső és külső tehetségek legjobbjait keresi, hogy hozzájárulásukkal a központ a digitalizálás csúcsreferenciájaként szolgáljon Barcelonában.
A Metropolis: Lab Barcelona az új központba integrálódik, és folyamatos innovációval igyekszik, megoldásokat találni a jobb mobilitásra. Más független SEAT cégek, mint például az XMOBA is, ezen az új helyszínen fognak dolgozni, hogy kihasználják az összes szinergiát. Luca de Meo elmondta, hogy ” a Barcelonában létesülő új központ megerősíti a vállalat elkötelezettségét, hogy járműgyártóból mobilitási szolgáltatóvá váljon.”
Mobility advisor, egyetlen platform a mobilitási igényeknek
Pontosan egy évvel ezelőtt, a tavalyi Mobil Világkongresszuson, a SEAT számos stratégiai találkozót tartott a tech szektor leghíresebb vállalkozásainak vezetőivel, hogy új technológiákon, például mesterséges intelligencián alapuló városi mobilitási megoldásokat kutassanak és fejlesszenek ki.
Egy évvel később, ugyanazon a helyen, a SEAT az IBM-mel közösen bemutatja a „Mobility adviser”-t, egy olyan alkalmazást, amely még a koncepció teszt szakaszában van, és célja, hogy a legjobb mobilitási alternatívát kínálja a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás alapján, melyhez az információkat a környezet szolgáltatja, mint például a forgalmi minták és a felhasználók saját mobilitási szokásai és preferenciái.
Az alkalmazás a legjobb utat ajánlja, hogy a felhasználók a lehető legjobban érhessék el úticéljukat a különböző mobilitási lehetőségek elemzésével, a tömegközlekedéstől más alternatívákig, például közösségi autózás, motosharing vagy kerékpármegosztó rendszerek használatával.
A SEAT független vállalata, a jobb mobilitáshoz új megoldásokat tesztelő XMOBA vezeti majd a Mobility Advisor integrációját a végfelhasználóknak már kínált együttműködő mobilitási megoldások platformjaként szolgáló Justmoove-ba.
A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!
LAPOZZ A KÖVETKEZŐ OLDALRA!