Gondoltad volna?

Szintén nem túl magas a tartós hűség a prémium járművek tulajdonosainak a körében, figyelemre méltó ugyanakkor, hogy az iSeeCars elemzése szerint a Lexus GS 300 a leghosszabban birtokolt luxusszedán.

Helyezés Prémium típus Az eredeti tulajdonosok hány százaléka tartja meg 15 évnél tovább? A prémium szegmens átlagához (5,20%) viszonyítva
1. Acura MDX 11,40% 2,2x
2. Lexus GS 300 8,70% 1,7x
3. Mercedes C-osztály 7,60% 1,5x
4. Lexus IS 300 7,20% 1,4x
5. Mercedes E-osztály 6,80% 1,3x
6. Cadillac CTS 5,50% 1,1x
7. BMW X5 5,50% 1,1x
8. Audi A4 5,30% 1x
9. BMW 5 5,30% 1x
10. Audi TT 5,10% 1x

Nem kevésbé elgondolkodtató, hogy milyen rosszul szerepelnek a felmérésben a nem japán gyártású autók. A márkák összeredményeit vizsgálva kiderül, hogy egyetlen olyan, Ázsián kívüli gyártó sincs, amelynek teljesítménye elérné a piaci átlagot. Az átlagosnál jóval kevesebben ragaszkodnak tehát európai gyártmányú autójukhoz.

Helyezés Márka Az eredeti tulajdonosok hány százaléka tartja meg 15 évnél tovább? A piaci átlaghoz (7,50%) viszonyítva
1. Toyota 12,30% 1,6x
2. Honda 10,30% 1,4x
3. Subaru 10,00% 1,3x
4. Hyundai 8,90% 1,2x
5. Nissan 7,60% 1x
6. Kia 7,40% 1x
7. GMC 6,90% 0,9x
8. Volkswagen 6,80% 0,9x
9. Chevrolet 6,60% 0,9x
10. Mercedes-Benz 5,70% 0,8x

Fotók: Toyota, Lexus, pistonheads.com, iseecars.com


[1] https://www.greencarreports.com/news/1078138_toyota-hybrid-battery-replacement-cost-guide

[2] https://www.greencarreports.com/news/1059907_the-ultimate-guide-toyota-prius-battery-life-cost-and-warranty