Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Gondoltad volna?

Posted on 2019-02-202022-05-23 By Troll aki István

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

Ezekhez az autókhoz ragaszkodnak leginkább tulajdonosaik

Vannak autók, amelyeket három-öt éves használati ciklusra terveznek, és vannak, amelyeket az örökkévalóságnak. Egy amerikai szervezet megvizsgálta, mely modelleket használják leghosszabban tulajdonosaik.

Az észak-amerikai használtautó-piac legnagyobb keresőmotorja, az iSeeCars.com kivételes rálátással bír nem csupán az egyes típusok értéktartására vagy tulajdonosaik megelégedettségére, de az autó vásárlásával és birtoklásával kapcsolatos minden apró részletre is. Legutóbb azt vizsgálták meg, mikor adnak túl első tulajdonosaik az egyes típusokon – magyarul mikor unnak rájuk, vagy mikor gondolják úgy, hogy már nincs kedvük bajlódni a sokasodó meghibásodásokkal. Az iSeeCars.com szakértői több mint háromnegyed millió, 1980 és 2002 között gyártott, és 2018 során gazdát cserélt autót elemeztek. Akárhonnan nézzük, egy ilyen lista egyértelmű üzenetet közvetít a potenciális vásárlóknak: minél hosszabban ragaszkodunk újonnan vásárolt autónkhoz, annál jobb minőségre és megbízhatóságra számíthatunk tőle, illetve annál inkább valószínű, hogy pénzünkért nem divatterméket, hanem valós használati értékkel bíró, a mindennapokban kiváló szolgálatot tevő járművet kapunk.

Melyek tehát azok az autók, amelyeket tulajdonosaik legalább tíz százaléka több mint 15 éven át használ? Nos, kivétel nélkül japán gyártmányok – ez talán nem meglepő. Az sem borítja fel a papírformát, hogy a listára felkerült 15 típus többsége – nyolc szabadidőautó és két egyterű – kifejezetten családi jármű, hiszen ezeket eleve strapabíró, nyúzásbiztos, különösen praktikus és tartós autónak építik. Szenzációs viszont, hogy a lista második helyén egy hibrid, méghozzá a világ legnagyobb számban eladott hibrid modellje szerepel. Ez ugyanis egyértelmű és megnyugtató választ ad a hibrid akkumulátorok élettartamára, a technológia avulására vonatkozó aggályokra. Ezek a 15 évnél idősebb Toyota Priusok kivétel nélkül az első exportszéria (2000-2003) tagjai. Ennél a generációnál a gyártó nyolc év vagy 160 ezer kilométer (Kaliforniában tíz év vagy 240 000 km) garanciát vállalt az akkumulátorcsomagra – teljesen feleslegesen, tegyük hozzá, hiszen azt úgy tervezték, hogy kiszolgálja az autó úgynevezett teljes élettartamát[1]. Ezt igazolja az is, hogy a Toyota információi szerint az energiatároló egység a Priusok legritkábban cserélt elemei közé tartozik[2].

Az alábbi táblázat tartalmazza azt a 15 típust, amelyeket a legnagyobb arányban tartanak meg 15 évnél hosszabban első vásárlóik. A 15 autóból tíz Toyota, három Honda és egy-egy Subaru, illetve Acura.

Helyezés Típus Az eredeti tulajdonosok hány százaléka tartja meg 15 évnél tovább? A piaci átlaghoz (7,50%) viszonyítva
1. Toyota Highlander 18,50% 2,5x
2. Toyota Prius 16,20% 2,2x
3. Toyota Sienna 16,10% 2,2x
4. Honda Pilot 15,30% 2,0x
5. Toyota Tundra 14,10% 1,9x
6. Toyota Sequoia 13,50% 1,8x
7. Toyota Tacoma 13,40% 1,8x
8. Honda Odyssey 12,60% 1,7x
9. Honda CR-V 12,40% 1,7x
10. Subaru Forester 12,10% 1,6x
11. Toyota RAV4 12,10% 1,6x
12. Toyota Camry 11,50% 1,5x
13. Acura MDX 11,40% 1,5x
14. Toyota 4Runner 11,20% 1,5x
15. Toyota Avalon 10,80% 1,4x
     

Hogy mennyire a minőség és a praktikum határozza meg azt az időtartamot, ameddig tulajdonosa bizalmat szavaz egy autónak, jól mutatja, hogy a sportautók körében mindössze 3,6 százalékos a 15 évnél hosszabb együttélés előfordulási aránya – ez kevesebb mint fele a teljes piaci átlagnak (7,5%).

A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!
LAPOZZ A KÖVETKEZŐ OLDALRA!

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Pages: 1 2
Nyúz Tags:autó, car, jármű, kocsi, Lexus, ragaszkodás, Toyota

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Légzsákprobléma a Logan, Lodgy és Dokker modelleknél
Next Post: Ya, ye, yá, yo, Aygo

kapcsolódó

  • 95 százalékkal csökkent a Ryanair bevétele az első negyedévben Nyúz
  • Az első magyar nagyvállalat, amely teljesen zöld flottára vált Nyúz
  • Sainzé a második Nyúz
  • Forgalommal szemben az autópályán nem egészséges (Videó) Nyúz
  • Az új Opel Corsa tesztelése a Sarkkörön, Dudenhofenben és Rüsselsheimben Nyúz
  • A húszas évek elhozzák a városon belüli légiközlekedés forradalmát Nyúz
2019. február
hKscpsv
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728 
« jan   márc »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • YouTube
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Az év legrangosabb salakmotoros versenye lesz pünkösdhétfőn Debrecenben
  • Pótlóbuszok járnak Balatonkenese és Balatonfüred között jövő keddtől péntekig
  • A magyarországi Bosch csoport éves árbevétele 32 százalékkal nőtt tavaly
  • Újra elérhető a Tokaji Borongoló napijegy és ismét jár a Tokajbusz
  • A Duesenberg SJ nyerte a Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2023 „BMW Group Trophy – Best of Show” kitüntetését
  • Rembrandt a londoni National Gallery és az amszterdami Rijksmuseum kiállítása
  • Dubai ideális helyszín a szellemi tulajdon bejegyzéséhez
  • Háromnapos időutazás Szegeden
  • Az Acer az új Predator Triton 16-tal bővíti prémium játékportfólióját
  • A „VERY BIG” virális sikerei után G.Zsoltit nem érdekli más, csak a „JÓNI”
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Mikrozöld termelőket ellenőriztek a Szupermenta tesztprogramban
  • A tesztidőszak tapasztalatai alapján…
  • A tesztelők idén nagyobb figyelmet fordítottak az alternatív vendéglátóhelyekre
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő
  • Új, családias SPAR-üzlet nyílt Budapesten, a Fehérvári úton
  • Nyár elején rendezik meg a gourmet fesztivált
  • Mi lehet a titok az Avalonban?
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Mazda 6 20 TH Anniversary
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

RSS Begurulva RSS

  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket 2023-05-26
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle 2023-05-25
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ 2023-05-24
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta… 2023-05-19
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett 2023-05-12

RSS Teszt a lelke mindennek RSS

  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken 2023-05-28
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél 2023-05-27
  • Mikrozöld termelőket ellenőriztek a Szupermenta tesztprogramban 2023-05-25
  • A tesztidőszak tapasztalatai alapján… 2023-05-24
  • A tesztelők idén nagyobb figyelmet fordítottak az alternatív vendéglátóhelyekre 2023-05-23

RSS PodCars RSS

  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Mazda 6 20 TH Anniversary

RSS Egyszer már láttam autót RSS

  • Az év legrangosabb salakmotoros versenye lesz pünkösdhétfőn Debrecenben 2023-05-28
  • Pótlóbuszok járnak Balatonkenese és Balatonfüred között jövő keddtől péntekig 2023-05-28
  • A magyarországi Bosch csoport éves árbevétele 32 százalékkal nőtt tavaly 2023-05-28
  • Újra elérhető a Tokaji Borongoló napijegy és ismét jár a Tokajbusz 2023-05-28
  • A Duesenberg SJ nyerte a Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2023 „BMW Group Trophy – Best of Show” kitüntetését 2023-05-28

RSS Gasztroll RSS

  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait 2023-05-29
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő 2023-05-29
  • Új, családias SPAR-üzlet nyílt Budapesten, a Fehérvári úton 2023-05-28
  • Nyár elején rendezik meg a gourmet fesztivált 2023-05-27
  • Mi lehet a titok az Avalonban? 2023-05-26

RSS Mi az a blogger RSS

  • Rembrandt a londoni National Gallery és az amszterdami Rijksmuseum kiállítása 2023-05-29
  • Dubai ideális helyszín a szellemi tulajdon bejegyzéséhez 2023-05-29
  • Háromnapos időutazás Szegeden 2023-05-28
  • Az Acer az új Predator Triton 16-tal bővíti prémium játékportfólióját 2023-05-28
  • A „VERY BIG” virális sikerei után G.Zsoltit nem érdekli más, csak a „JÓNI” 2023-05-28

Címkék

#maradjotthon autósport betegség BKK Budapest Airport Carlos Sainz Jr. Charles Leclerc COVID-19 COVID-19 koronavírus Covid-19-tüdőgyulladás egészség F1 ferihegyi repülőtér Forma-1 Formula one gusztustalan Hamilton gyomorforgató Hamilton Hamilton hisztiző Hamilton járvány koronavírus koronavírus-járvány kór kórság közlekedés Leclerc Lewis Hamilton Lexus Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér Max Verstappen megelőzés mutyi nyavajgó Hamilton picsogó Hamilton Pérez rasszista Hamilton repülőtér Sainz Jr. sport technikai sport Toyota Verstappen veszély visszataszító Hamilton vérlázító Hamilton

In memoriam Zsiska Ferenc

MTI

IMEDIA

NMHH

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.