Különleges élményterekben találkozhatnak a márkával a Lexus meglévő és leendő ügyfelei
Az elmúlt években az ’egyszerű környezetbarát, high-tech luxusautómárkából’ a társadalmi felelősségvállalás területén, a nemzetközi dizájn, vagy épp a filmek világában is markáns szereplőként igazi életmódmárkává váló Lexus különleges élményterek létrehozásával igyekszik mind szélesebb körben bemutatni a vállalat képviselte értékeket. Hasonlóan a Lexus márkakereskedésekhez, ezen élményterekbe belépve is megtapasztalhatják a látogatók a hagyományos japán vendégszeretet, az ’omotenashi’ számos megnyilvánulását, amely a márka esszenciális részét képezi.
A különleges élményterek, legyen szó az immár New Yorkban, Tokióban és Dubaiban is megtalálható INTERSECT BY LEXUS-ról, a tavaly Tokióban megnyílt Lexus Meetsről, vagy épp az Európa legjobb üzleti várója díjjal kitüntetett, a brüsszeli reptéren találtható THE LOFT by Lexusról a legendás japán vendégszeretet és az ezzel együtt járó gasztronómiai élmények mellett bepillantást nyújtanak a márka által képviselt lenyűgöző, futurisztikus és letisztult formavilágba és high-tech, jövőbemutató technológiákba is.
Az INTERSECT BY LEXUS
Az INTERSECT BY LEXUS olyan fényűző tér, amely a Lexus formatervezési elveit és környezetvédelmi küldetését egyaránt hűen tükrözi. Nem hagyományos értékesítő tér, nem is bemutatóterem. Még csak Lexus kereskedésnek sem mondanánk: sokkal inkább olyan hely, ahol a vendégek megismerkedhetnek a Lexus márkával és az általa képviselt életstílussal, anélkül, hogy helyet foglalnának az autóban. Az ‘intersect’ angol szó jelentése ‘keresztezni’: ez utalhat utak találkozására, de akár gondolatok egymásra találására is. Az INTERSECT BY LEXUS olyan találkozóhely, ahol a vendégek pihenhetnek, elmélkedhetnek, alkothatnak és együttműködhetnek, ihletet merítve az életstílus és a kreativitás számtalan megnyilvánulásából, a formatervezéstől az építészetig, a konyhaművészettől a szórakoztatáson át a technológiáig. A látogatókat vendégként kezelő térben a Lexus világelső ügyfélkezelését meghatározó omotenashi szemlélet uralkodik. Az első INTERSECT BY LEXUS teret 2013-ban nyitották meg Tokió egy a divatban, formatervezésben és konyhaművészetben betöltött szerepéről közismert kerületében, Aojamában. Néhány évvel később, 2015-ben Dubajban nyílt meg a második ilyen tér, majd 2018-ban New York városában, a híres Meatpacking kerületben is megnyitotta kapuit az INTERSECT BY LEXUS. A három helyszín mindegyike egyedi karakterű, igaz, összeköti őket az a koncepció, hogy a pihenésre, étkezésre, felfrissülésre alkalmas környezetet olyan térrel kombinálják, amely ideális bemutatók, találkozók, prezentációk rendezésére. Tokióban a Garage szekció rendszeresen az autós életstílus által ihletett, innovatív installációknak és kiállításoknak ad otthont, míg a Crafted for Lexus szekció olyan tradicionális kézművesek és ifjú ipari formatervezők alkotásait mutatja be, akik klasszikus használati tárgyakat értelmeznek újra, összhangban a Lexus kézműves szellemiségével. A Bistro Daichi Tajima konyhafőnök irányítása alatt a japán főváros kifinomult, felszabadult karaktere által ihletett fogásokat és italokat kínál a vendégeknek. Az épület építészeti koncepcióját Masamichi Katayama, a világhírű Wonderwall formatervező stúdió igazgatója álmodta meg. Az erőteljes megjelenésű homlokzaton a Lexus karakteres, orsó alakú hűtőmaszkjának struktúráját idéző, átfedő rácsozat árnyékolja az ablakokat. A rácsszerkezet ugyanabból a bambuszanyagból készült, amelyből a Lexus kormánykerekeket gyártja. A földszinten üzemelő kávéházból közvetlenül elérhető a Garage kiállítótere. Az első emeletre vezető lépcsőház falát magával ragadó, aprólékos részletekben gazdag dekorációként több száz fehérre festett Lexus alkatrész borítja. A második emeleten fényűző, ám könnyed, kényelmes pihenőtér várja a vendégeket lazán elrendezett asztalokkal, székekkel és kanapékkal. A minőségi időtöltésről művészeti, formatervezési és életmód tematikájú könyvek, magazinok és tárgyak gondoskodnak.
„Mindenekelőtt olyan teret kívántam létrehozni, amelyben én magam is örömmel tartózkodnék.” – avat be Katayama. „Úgy vélem, a legtöbben ugyanúgy vannak vele, mint én: van egy otthonuk, van egy munkahelyük, de kell egy harmadik hely is a kettő között, ahol szabadidejükben örömmel időznek. Pontosan ilyennek terveztem ezt a teret. Számomra betölti ezt a szerepet, és bízom benne, hogy mindenki saját igényei szerint tudja használni. Úgy gondolom, különböző emberek különbözőféleképpen érezhetik itt jól magukat.”
A Lexus Meets
A Lexus Meets egy olyan különleges kialakítású tér, ahol a vendégek a legkülönfélébb módokon teremthetnek kapcsolatot a Lexus márkával. A boltként, kávéházként és járműélmény-központként egyaránt szolgáló Lexus Meets egyben eseménytér és találkozóhely is, amely a Lexus márka létezését is meghatározó értékeknek: a kézműves mestermunkának és az innovatív formatervezésnek ad otthont. A helyszínen virtuális tesztvezetésen vehetünk részt a Fuji Speedway versenypályán Akio Toyodával, a márka mesterpilótájával. Az online foglalás révén a vendégek könnyen és egyszerűen foglalhatnak időpontot tesztvezetésre vagy asztalt a kávéházba.
A THE LOFT by Lexus
A Brussels Airlines és a Lexus által üzemeltetett THE LOFT 2018-ban yitotta meg kapuit a nemzetközi utazók előtt, és azóta több mint 450.000 látogató élvezhette itt a Lexusra jellemző prémium életérzést, formavilágot és az Omotenashi vendégszeretetet. A repülőtéri váró vendégeit olyan luxusszínvonalú szolgáltatások várják, amelyek kényelmessé, pihentetővé és élvezetessé teszik számukra az ott tartózkodást, és lehetőségük nyílik arra is, hogy elmerüljenek a Lexus világában. A Brussels Airlines és a Lexus által üzemeltetett THE LOFT 2040 m2 alapterületen 500 vendégnek kínál ülőhelyet. A teret különféle hangulatú és típusú részekre tagolták: a központban található a bár, vannak ülőzónák, és egy olyan nyugalmas terület is, amit azok használhatnak, akik dolgozni szeretnének utazás közben. A látogatóknak a prémium szolgáltatások különleges keverékét kínálják, amelyek között olyanok kapnak helyet, mint egy Neuhaus maître csokoládémester által nyújtott csokoládé-élmény, a SPA Grohe zuhanyzóhelyiségek, a csillagfényplafonos egyéni pihenőszobák, a Lexus LS Shiatsu masszázsfotelek, a Foodmaker and Rombouts által készített organikus ételek és italok, a legjobb belga söröket kínáló sörcsapok, a környezettudatos, műanyagpalack nélküli élettér, a díjnyertes műtárgyak és inspiráló Lexus formai elemek, a Mark Levinson csúcskivitelő luxus audio zenehallgató szoba, vagy épp a rendszeres rendezvények a borkóstolótól a zenei előadókig.