A rajongók használhatják a technikát, hogy virtuális Twingót „építsenek”
A Renault ünnepli a Twingo 30. évforduló egy kampány elindításával, amely felkéri a nyilvánosságot, hogy a mesterséges intelligencia segítségével segítsen feltalálni a modellt.
A kampány február 1-jétől március 31-ig tart, és a rajongók képesek lesznek “ létrehozni, elképzelni és újra feltalálni a Twingót olyan képgenerátorok segítségével, mint a Dall ” E, Midjourney és Stable Diffusion. As Renault magyarázva, a felhasználók egyszerűen beírhatnak néhány kulcsszót, és létrehozásuk életre kel, még akkor is, ha repülő Twingo vagy csokoládéból készült.
A rajongók ezután benyújthatják terveiket a #ReinventTwingo hashtag segítségével az általuk választott közösségi média platformon. A Renault szívesen látja, hogy mi jön fel a közönség számára, mivel az egyik alkotáson alapuló valós koncepciót építenek fel. A cég szerint ez az “ első autógyártóvá teszi őket, amely a mesterséges és az emberi intelligenciát ötvözi a bemutató autó tervezésében. ”
A Renault globális marketing igazgatója, Arnaud Belloni megjegyezte, hogy “ Ha a műszaki elit számára kizárólag elérhető, a mesterséges intelligencia mindössze három kattintással nyitva áll mindenki számára. ” Hozzátette, a “ technológia lehetővé teszi mindenkinek, hogy felszabadítsa képzeletének erejét ”, és azt mondta, hogy a cég “ tisztelegni akarja az ikonikus Twingót azáltal, hogy mindenkinek lehetőséget ad arra, hogy részt vegyen a kreatívban folyamat. ”
A kampány nagyon szokatlan, de a mesterséges intelligencia valódi ígéretet tesz az autóipar számára. Az Audi a technológiát használja segít új kerékminták létrehozásában, míg a Renault beépítette az AI-t a “vizuális ellenőrzésekbe a gyártósor részeként, lehetővé téve a nagyobb reakcióképességet és a jobb minőséget az üzemekben.”
carscoops & google fordítő