A 2023-as Ford Transit Trail válhat kalandos álmai lakóautójává

A Ford kemény dolgokat készít — marhahúsos gumiabroncsokkal, néhány emelővel, nyomvonalra kész bittel —, így a vásárlók üres vászont készíthetnek a #vanlife kaland számára.

A Ford F-150 RaptorBronco Raptor, és Szuper teherbírású tremor, például a Ford nem idegen, amikor gyárilag támogatott terepjáró kaland teherautókat és terepjárókat kap a lelkes izgalmat kereső, természetbarát adrenalin drogosok kezébe, ki is valószínű használja a Fords-ot a hét folyamán végzett munka elvégzéséhez. Ford azonban nem öltözött fel tiszteletreméltó tranzitkocsija, a közmondásos második hegedű a kalandkocsi piacán a 4×4-es Mercedes Sprinter ( részben a Transit korábbi hátsókerék-hajtásának beállítása miatt ) — mostanáig. A Transit néhány évvel ezelőtt megszerezte a négykerék-meghajtás lehetőségét, és a hálózaton kívüli kalandkocsi-piac kielégíthetetlen népszerűsége miatt, nem lehet jobb idő a 2023-as Ford Transit Trail kisteherautó számára, hogy elérje a helyszínt. Ez nem Transit Raptor ( el tudod képzelni? ), de tonnát kínál több, mint a 2022-es Transit Adventure Prep csomag. A helyes irányba tett lépés, kétségtelenül a kisteherautók építik a szemüket erre a gépre.

Nem kell sokat megvédeni annak létezését, ezért megtartjuk a miért a 2023-as Ford Transit Trail mögött nagyon rövid. Mert #vanlifeA B osztályú kisteherautó-szegmens, ahol a nyomvonal illeszkedik, állítólag 30 százalékkal nőtt 2022-ben. Egyszerűen nagy érdeklődés mutatkozik, különösen a Millennials körében, 26 százalékuk szándékozik vásárolni a szegmensben. A Trail természetesen hiányzott a Ford számára, aki a debütáló Trail belső felületével párosult. Kulcsrakész vászon a do-it-yourselfers, a lakókocsi-gyártók és a kisteherautók átalakító cégei számára, amelyek egyedi B osztályú lakókocsikat szeretnének létrehozni, amelyek terepjárókat indíthatnak vagy élelmiszereket kaphatnak, mindezt autópályákon tárolva, a drága helyszíni tárolás helyett.

Mivel a legtöbb kisteherautónak sok előkészítésre van szüksége ahhoz, hogy természetükre készen álljon — olyan tényező, amely veszélyeztetheti a Ford 3 éves/36 000 mérföldes lökhárító-lökhárító garancia — A Transit Trail egy feljavításra kész kalandkocsi, közvetlenül a gyárból. A Ford kemény dolgokat készít, így a kalandorok a belső szórakoztató otthoni otthoni részre összpontosíthatnak. 3000 kereskedőnél, 600 kereskedelmi szolgáltató központban és 800 mobilszolgáltató kisteherautón szervizelhető.

Beszélünk a ( alapszintű tranzit kereskedelmi kisteherautó ) különféle frissítéseiről, amelyek előnyösvé teszik a kisteherautók közösségét. De először az elefántról kell beszélnünk a szobában azok, akik követik a tranzitútvonal ütemtervét. Bár a Trail új az Egyesült Államok piacán, korábban bevezették az Egyesült Királyság piacára. Ez a tranzitút hűvös Raptor ihlette F-O-R-D rács, amelyet abban reménykedtünk, hogy az állami nyomvonal is megkapja. De nem tette. Legalább még nem. Nem hajlandóak elveszíteni a reményt. Végül is ezek a gyártás előtti képek.

Függetlenül attól, hogy a Transit Trail-nek elég agresszív elülső homlokzata van a Transit alaphoz képest, készen áll a sziklákra és terepjárókra. ( De nem szarvas. Egyik elülső oldal sem képes kezelni a szarvasokat. ) Egyedülálló fekete Transit Trail kék ovális rácsával, beépített jelzőlámpákkal (, ez Raptor-esque, legalább ), hűvös fekete HID fényszórók és ködlámpák. Hatalmas csúszólap-stílusú fekete első lökhárítóval rendelkezik, amely agresszív fekete kerék ív burkolatba áramlik, amely egyedi fröccsenésgátlókkal ér véget. Nincs forgácsolt festék az elülső részhez. A csúszka stílusú vezető- és utasoldali lépcsők szintén szerepelnek a könnyű bejutás és a kijárat ( és a védelem ) — egy másik Raptor-esque funkció érdekében. Rövid karú, teljesítményszabályozó, erővel összecsukható fűtött oldalsó tükrök irányjelzőkkel fedik le az első végét.

A 2023-as Ford Transit Trail kisteherautó gördülő öltözékét és helyzetét a 2023-as Ford Transit Trail kisteherautó gördülő öltözékén és helyzetén kívül közvetlenül a gyárból kalandra tervezték. A 245 / 75R16 Goodyear Wrangler Workhorse terepjáró gumiabroncsok a spokey 16 hüvelykes Transit Trail fekete alumínium könnyűfém kerekekre vannak felszerelve. A 30,5 hüvelykes gumiabroncsok 2,5 hüvelykkel magasabbak ( több oldalfal ), mint a szokásos Transitnél, és hozzájárulnak egy 2,75 hüvelykes szélesebb sínhez az alap Transit felett. Van pótkerék és kerék, amely elengedhetetlen. A Transit Trail 2,25 hüvelykes karosszériával rendelkezik. Összességében 3,5 hüvelykes haladási magasság növekszik a jobb szabad magasság, megközelítési szög és indulási szög érdekében.

A 2023-as tranzitútvonal néhány hűvös aprósággal rendelkezik, hogy az átalakítási vagy a barkácsolási folyamat olcsóbb és ésszerűbb legyen. Van egy opcionális tetőszellőző ventilátor ( azok számára, akik nyugtalanul érzik magukat abban, hogy lyukat vágnak az új kisteherautó tetőjében ), valamint fúrható területeket szekrényekhez, polcokhoz, ágyhoz és még sok máshoz. Vannak még hátsó ajtó és utasoldali ajtó adatvédelmi ablakai, megvilágított napellenzői, beépített 400 W-os váltóáramú inverterek és különféle aljzatok ( 110 voltos, 12 voltos és USB ). Az első felső fülke polc és a szokásos négyirányú kézi forgó vezető és utas Dark Palazzo szürke ruhás ülések segítik a belső tér kihasználását. Van egy rendelkezésre álló 31 gallonos kiterjesztett üzemanyag-tartály ( 25 ) -ig, opcionális kettős generátorok és egy rendelkezésre álló upfitter csomag kiegészítő kapcsolók hozzáadásához. A legfontosabb, hogy van egy szabványos kettős hangú kürt,agresszív hangjelző, hogy megfeleljen az agresszív megjelenésnek.

A Ford új Trail kisteherautója több 148 hüvelykes tengelytáv-opcióval konfigurálható: közepes vagy magas tetővel, hosszú hosszú és magas tetővel meghosszabbított hosszúsággal. A magas tető lehetővé teszi egy hat lábú öt hüvelykes ember állását. Kilenc külső színválasztékban kínálják, amelyek állítólag segítenek a szennyeződés elrejtésében. Az iker-turbófeltöltéssel ellátott 3,5 literes EcoBoost V-6 ( 310 lóerővel, 400 lb-ft nyomatékkal ) hajtja a Ford 10 sebességes SelectShift automatikus sebességváltója. A Trail intelligens négykerekű hajtással ( AWD ) öt választható hajtási móddal ( Normál, Eco, sár / út, vontatás / haj és csúszás ). Alapkivitelben a nagy teherbírású pótkocsi csomag 6500 font maximális vontatási képességgel rendelkezik. A maximális hasznos teher alig több mint 3700 font; A GVWR 9500 font. 3,73 korlátozott csúszású hátsó, nagy teherbírású első tengelygel és szabványos kettős AGM elemmel érkezik. Belül,van egy standard SYNC 4, egy 12 hüvelykes érintőképernyő, adaptív sebességtartó automatika, Blind Spot Assist 1.0, hátrameneti érzékelő rendszer, kulcs nélküli beléptető pad, nagy felbontású digitális kamera és még sok más.

A 2023-as Ford Transit Trail kisteherautó, amelyet a Kansas City-ben, a Kansas City-ben, a Kansas City Assembly Plant-ben szereltek össze, 2022 őszén lesz elérhető ( most, igaz? ) kereskedő-megrendelő bankokon és végül felszerelőkön keresztül, és $ 65,975-nél kezdődik. Alig várhatjuk meg, hogy az emberek hogyan ruházzák fel ezt a vörös-forró díszítést, feltételezve, hogy még egyet is megszerezhetnek.

motortrend