Ian Callum 10 000 dolláros nyugágya 50 darabra korlátozódik, szénből, fából és bőrből készült
Sok esetben a hozzánk hasonló autómániás anyák gyakran figyelmen kívül hagyják az otthoni bútorokkal szemben támasztott követelményeket, de órákat töltenek a vezetőülésen kínlódva. Egy jó kényelmes szék egy sportautóban jelentheti a különbséget aközött, hogy jól felerősített versenyzőnek érzi magát, és aközött, hogy úgy hánykolódik, mint egy laza leveskonzerv a csomagtartóban. Hasonlóképpen, ha a luxobárkákról van szó, egy olyan hátsó ülés, amely vetekszik az első osztályú utasszállító repülőgépekével, ugyanilyen trükkös elem.
Ian Callum, aki olyan autóipari ikonok, mint az Aston Martin DB9 és a Jaguar I-Pace rajzolója volt, egy lépést hátrált az autótervezés szigorától, és egy széket készített a társalgóba.
A Callum Design nyugágya azonnal az 1956-os Eames Lounge Chair és az Otterman ihletet adja – ezt a dizájnt sokan a luxus életterek ülőhelyeinek aranyszínvonalaként ismerik el.
Az anyagokban és a megjelenésben a Callum Design belemerült az autóipari inspirációba. A széket „könnyítették”, látható szénszálas gerinccel. A felhasznált fa füstölt eukaliptusz, az alumínium alap pedig kézzel készült, hogy kiegészítse a szenet. A szék tíz bőrdíszítési változatban kapható, a színe pedig a „végtelen” palettáról választható.
Az Eames-ihletésű nyugágy örvendetes szünet a szokásos „autóipari ihletésű” ülőalkalmatosságoktól, amelyek mindig valamilyen feleslegesen g-erő ellensúlyozó játékszéket eredményeznek.
Azonban a Callum Lounge Chair sem olcsó. 8500 GBP (körülbelül 10 400 USD) adózás előtti ára jókora lyukat hagy az esetleges átalakítási költségvetésen. És bár úgy tervezték, hogy a nyilatkozat központi eleme legyen, majdnem duplája annak, mint a Herman Miller Eames Lounge Chair and Otterman ára.
De mivel mindössze 50 darabra korlátozódik, és a tervezési folyamatba vitathatatlan autóipari törzskönyvet is beillesztenek, ez lehet a tökéletes lehetőség a végső „emberbarlang” befejezésére.
carscoops & google forgító 🙂