A Honda új elektromos fűnyírói jövő tavasszal érkeznek

  • A Honda négy elektromos fűnyírót mutatott be, amelyek a 2023-ban kivont gázüzemű egységek helyettesítésére szolgálnak.
  • Az új elektromos fűnyírók ára 899 dollár, a felső kategóriás kereskedelmi modell ára pedig meredek 1899 dollár.
  • A belépő szintű HRN-BV csak 30 percig működik, de az opcionális akkumulátor 45 percre növeli az üzemidőt.

Számtalan amerikainak van egy Honda a garázsában, és csak hétvégén gyújtanak rá. Sajnos nekik ez egy fűnyíró és nem egy S2000.

A Honda fűnyírók évtizedek óta az aranystandardnak számítanak, és először 1978-ban érkeztek meg az Egyesült Államokba. Tavaly azonban minden megváltozott, amikor a vállalat beszüntette a gázüzemű HRX, HRN és HRC gyártását. A lépés óriási visszhangot váltott ki, de a Honda szerint a változtatásra „több tényező miatt volt szükség, beleértve a szigorúbb környezetvédelmi előírásokat, a vásárlók preferenciáinak megváltozását, valamint a helyi gyártási erőforrások más, nagy keresletű termékekhez való igazításának szükségességét”.

Gyorsan előre a mai naphoz, és a Honda az Equip Exposition 2024-en bemutatja új elektromos fűnyíró-kínálatát. Az új, akkumulátoros fűnyírók „a kategóriájában a legjobb vágást” ígérik, hogy „hasonlíthatóak legyenek az általuk lecserélt gázüzemű modellekhez”. amikor jövő tavasszal megérkeznek.

A belépő szintű HRN-BV-vel kezdődően a fűnyíró ára 899 dollár lesz, és Smart Drive önjáró móddal rendelkezik, amely 6,1 km/h sebességgel halad. A további csúcspontok közé tartozik a 21 hüvelykes acélfedélzet, a 8 hüvelykes kerekek, a 2 LE (1,5 kW / 2 LE) motor, valamint a levágott fű talajtakarásának vagy zsákolásának lehetősége.

Az áramellátásról egy 8 Ah-s lítium-ion akkumulátor gondoskodik, amely akár 30 perces üzemidőt is biztosít. Ez nem sok, de az opcionális 12Ah-s akkumulátor 45 percre növeli az üzemidőt.

Az 1049 dolláros HRX-BV nagyobb, 9 hüvelykes kerekeivel és 21 hüvelykes NeXite fedélzetével növeli az előnyt, amely „nem horpad, rozsdásodik és nem korrodálódik az idő múlásával”. A dicsőített műanyagtól eltekintve a vásárlók megtalálják a Honda Select Drive sebességszabályozó tárcsát, amely 6,4 km/h-nál húzódik, és egy Clip Director gombot, amely lehetővé teszi az „egyidejű mulcsozást és zacskózást, 10 pozíciós beállítással, amely meghatározza, hogyan sok fű van bezsákolva vagy mulcsolva.”

Ha ez nem elég divatos, választhatja a hasonló nevű HRX-BE-t, amelynek ára 1299 dollár. Nagyrészt a HRX-BV-t visszhangozza, de exkluzív e-Select Drive rendszerrel rendelkezik nyomógombokkal.

Ennél is fontosabb, hogy a modell két akkumulátorrekesszel és egyetlen 12Ah-s lítium-ion akkumulátorral rendelkezik. Ez alapból 45 perces üzemidőt tesz lehetővé, de egy második akkumulátor hozzáadásával 1,5 órára növelhető az üzemidő.

Végül ott van a HRC-BE, amelynek ára 1899 dollár lesz. Ez a fűnyíró pénz, de ez a modell a kereskedelmi felhasználóknak szól, és tempomattal, valamint elektronikus késleállító rendszerrel rendelkezik. Hozzájuk csatlakozik a „nagy teherbírású megerősített fogantyúk, jobb támasztékok és támasztékok, valamint tartósabb kábelek”.

A vásárlók találhatnak egy erősebb, 2,7 LE-s (2 kW / 2,7 LE) motort is, amely állítólag a Honda GCV 200 köbcentis belső égésű motorjához hasonlítható. Ehhez a modellhez két akkumulátorrekesz és egy normál 12Ah-s akkumulátor is tartozik.

Ez elvezet minket az elektromos fűnyírók nagy hátrányához, a hosszú újratöltési időhöz. Mind a négy 2A-es „éjszakai töltőrendszerrel” rendelkezik, amely 4,5-6 óra alatt képes teljesen feltölteni az akkumulátorokat. Opcióként 8A-es gyorstöltő is elérhető lesz, és az ígéretek szerint körülbelül 75%-kal csökkenti az újratöltési időt. Azonban még akkor is több mint egy órát vár a feltöltődésre.