Az Influence Media nyerte a Lufthansa Systems Hungária kommunikációs tenderét

Az Influence Media integrált kommunikációs ügynökség nyerte el a Lufthansa Systems Hungária légiközlekedési informatikai vállalat meghívásos, többfordulós, vállalati kommunikációs és employer branding feladatokra kiírt tenderét. Az együttműködés az idei év elején indult.

Lufthansa Systems Hungária meghívásos, többfordulós tenderen választotta ki új kommunikációs ügynökségét. Ennek eredményeként immáron az Influence Media támogatja a cég vállalati kommunikációs, employer branding, közösségi média és PR tevékenységét.

Az együttműködés részeként az Influence Media a Lufthansa Systems Hungária PR és vállalati kommunikációs tevékenységének ügynökségi feladatai mellett stratégiai kommunikációs és employer branding tanácsadást nyújt. Az ügynökség továbbá kreatív koncepciók kidolgozásáért és a vállalat közösségi média tevékenységéért is felel. A Lufthansa Systems Hungária a közelmúltban két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a „Randstad Award 2024 – Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.

„A kiválasztási folyamat során olyan szakmai partnert kerestünk, aki megfelelő tapasztalatokkal rendelkezik az IT és a technológiai kommunikáció terén, és a szükséges stratégiai szemléletmóddal, valamint kreatív, out-of-the box javaslatokkal is támogatni tudja kommunikációs és employer branding tevékenységünket” – fogalmazott Béres Endre, a Lufthansa Systems Hungária Communications Lead-je.

Az Influence Media magyar tulajdonú integrált kommunikációs ügynökség. Szolgáltatásait jelenleg többek között olyan multinacionális és magyar nagyvállalatok veszik igénybe, mint a Continental, a Generali Biztosító, a Maserati, a Siemens, a 77 Elektronika, a BÁV, a Főtaxi vagy a Wallis Motor.