A Ferrari szuperjachtként debütál?

A teaser azt sugallja

A Ferrari legújabb termékének elején található logó valójában egy csikóhal lehet, mivel úgy tűnik, hogy a márka egy jachtot tervez.

A Ferrari a szupergyors autók és újabban a SUV gyártásáról ismert, de általában az ágaskodó lovat a földi elfoglaltságokkal társítjuk. Az olasz autógyártó azonban hamarosan a tengeri szférába is terjeszkedhet, ha új kedvcsinálóval van mit kezdeni.

Az olasz márka Instagram-oldalát ellepték a kavargó vizet ábrázoló fényképek, és közzétett egy rövid videót, amelyen egy szárnyashajó pengéjének tűnik. Mindez arra utal, hogy a márka logója hamarosan csikóhal lesz.

Ha ez bebizonyosodik, a Ferrari minden más lenne, mint az első autógyártó, amely egy jachthoz fűzné a nevét. Egy gyors áttekintés archívumunkból kiderül, hogy a Bentley, a Porsche, a Lamborghini és a Mercedes-AMG márkajelzéseket (hogy csak néhány példát említsünk) mind alkalmazták a hajókon. A Polestar technológia még a szárnyashajóba is bekerült.

Nem ez jelenti a Ferrari első tengeri próbálkozását sem. Az 50-es években Enzo Ferrari szállította Achille Castoldinak a 4,5 literes V12-est versenycsapata F1-es autójából. A motor egy csónakba került, amely 150,49 mérföld/órás (242,19 km/h) rekordot döntött az olaszországi Iseo-tavon.

Később, a ’90-es években az olasz cégek egy korlátozott sorozatot hoztak létre Riva Ferrari 32 motorcsónakokból. Ahogy a Top Gear rámutat, ők ketten a mai napig hivatalos partnerek, ami arra utal, hogy a Riva részt vehet ebben a projektben.

A kedvcsináló videó alapján szárnyashajón dolgozhatnak a cégek. Ez a típusú hajó szárnyakat használ a víz alatt, hogy felemelje a hajótestet a felszínről, ami jelentősen csökkenti a hidrodinamikus ellenállást.

Ez egy tökéletes alkalom a Ferrari számára egy új jacht bemutatására. Az autógyártó a márkaépítési részlegének átszervezésén dolgozik, hogy logóját körültekintőbben, és csak a luxustermékeken alkalmazzák.