Már a Bridgestone motorabroncsokon is száguldhatunk az otthoni gamerszékben ülve :-D

A Bridgestone és az olasz játékfejlesztő cég, a Milestone bejelentette közös együttműködését a RIDE videojáték-sorozat legújabb részében, a RIDE 5-ben.

Az együttműködés keretein belül a Bridgestone innovatívan mutatja be szakértelmét és a versenyzésre tervezett motorkerékpár-abroncs termékeit a motorok és a videojátékok szerelmeseinek. A RIDE 5 a franchise legújabb versenyjátéka, amely a virtuális motorosok kedvencévé vált szerte a világon, és már elérhető a PlayStation®5, Xbox Series X|S, Steam és Epic platformokon is. A játékban a motorosok, a különböző márkák legikonikusabb motorjain, valódi és eredeti virtuális pályákon élhetik át a versenyzés izgalmát és tapasztalhatják meg, mire képesek a Bridgestone abroncsok. A Bridgestone márka emellett, szponzorált ruhákon, különféle felszereléseken és a versenypályákon elhelyezett hirdetőtáblákon is megjelenik a játékban. Az évek során a Bridgestone a motorkerékpár-versenyzésben komoly örökséget épített, többek között az endurance versenyeken aratott győzelmekkel. Az endurance a RIDE 5 egyik legnagyobb kihívást jelentő játékmódja, ahol a versenyzőknek lehetőségük nyílik arra, hogy próbára tegyék motorozási képességeiket, miközben megismerik a Bridgestone abroncsok kivételes teljesítményét és tartósságát. Akárcsak a való életben, a játékban is a gumiabroncsok kopása az egyik legfontosabb tényező. Annak, aki sikeres versenyző akar lenni, figyelembe kell vennie az időjárást és a vezetési stílusokat, és stratégiai döntéseket is kell hoznia ezek alapján.  

„Globális mobilitási vezetőként mindig új utakat keresünk, hogy kapcsolatba lépjünk a motoros közösséggel, miközben megmutatjuk termékeink minőségét” – mondta Nico Thuy, a Bridgestone EMIA motorkerékpár üzletágának vezetője. „Izgatottan várjuk a Milestone-nal való együttműködést és azt, hogy ismét részesei lehessünk a virtuális motoros paradicsomnak.” „A valósághű szimulációnak köszönhetően a RIDE franchise már indulása óta a motoros rajongók kedvence. A Bridgestone-nal való partnerkapcsolat pedig egy újabb lépés afelé, hogy a virtuális és a valós motoros világot még közelebb hozzuk egymáshoz.” – tette hozzá Andrea Loiudice, a Milestone kiadásért felelős igazgatója