A Bugatti W16 Mistral Roadster 261 km/h sebességgel tetőzik, a gazdag srácoknak erősebb parókaragasztóra lesz szükségük

Amikor a Bugatti augusztusban bemutatta a W16 Mistralt, azt állította, hogy úgy tervezték, hogy a világ leggyorsabb kabriója legyen. Amit nem árult el, az az, hogy pontosan milyen gyorsan tud menni.

De most megvan a válasz. A Bugatti szerint a Chiron-alapú roadster 261 mérföld/órás sebességgel halad, ami kényelmesen kerek 420 km/h-nak felel meg, ami arra utal, hogy a sebességet inkább elektronikusan korlátozzák, mint légellenállással.

A légellenállás elleni küzdelem határozottan a Bugatti mérnökeinek és tervezőinek a fejében járt, különösen azért, mert a Mistral nem rendelkezik megfelelő tetővel, amelyet a helyére lehetne csíptetni, hogy hatékonyan kupé alakíthassák, és elcsalják az utat a leggyorsabb kabrió dicsőségére.

A 261 mérföld/órás maximális ütés eléréséhez az autót Top Speed ​​Mode módba kell kapcsolni, amely megváltoztatja a hátsó légterelő szögét, hogy csökkentse a légellenállást, és a lehető legcsúszottabb legyen a Mistral. A Bugatti azonban azt állítja, hogy az 5 millió dolláros hiperautó még mindig stabil nagy sebességnél a diffúzor kialakításának köszönhetően, amely rengeteg leszorítóerőt kínál, és a szárnyhoz járó légellenállási büntetés nélkül teszi ezt.

A 261 mérföld/órás végsebesség elérésében szerepet játszik a Chiron Super Sport négyturbós, 8,0 literes W16-os motorja és a rekordot döntő Super Sport 300+, amely 304,773 mérföld/órás (490,5 km/h) sebességet ért el a Volkswagen Ehra Lessien-én. tesztpálya 2019-ben. A Mistral nem tudja megközelíteni ezt a számot, de elhomályosítja a régi Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse roadster 2013-ban elért 254,04 mph (408,84 km/h) sebességét. Ezt a Veyron sebességet független hivatalosan is ellenőrizte. szemtanúk, és azt várnánk, hogy a Bugatti hamarosan ugyanezt fogja tenni a Mistral-lal.

A Bugatti néhány különböző modellt forgatott le a Chiron platformról, köztük a Divót és a Centodiecit, de a Mistral tető hiánya azt jelenti, hogy valószínűleg ez az egyetlen, amely gyökeresen eltérő vezetési élményt kínál (a csak pályás Bolide mellett). Ez valószínűleg az egyik oka annak, hogy mind a 99 egységet gyorsan lekapták. Ha elég szerencsés vagy, hogy a 99 egyike legyen, 2024-ben átveheti Mistralját.