Az e-sport nem sport, de a Mercedes-Benz 2025-ig meghosszabbítja e-sport iránti elkötelezettségét a Riot Games-szel

  • A Mercedes-Benz és az amerikai játékfejlesztő és kiadó, a Riot Games további három évig folytatja a League of Legends Esports együttműködését
  • A 2021-ben közösen létrehozott Championship Ring az éves világbajnokság szerves részévé válik
  • Az ikonikus gyűrű fenntartható fénypontot kap: egy gyémántot, amelyet közvetlenül a légkörből kivont CO2-ből állítanak elő
  • A Mercedes-Benz továbbra is támogatja az esportot. 2020 óta a Mercedes-Benz a Riot Games által szervezett globális League of Legends Esports rendezvények kizárólagos autóipari partnere. Minden intézkedés és aktiválás a globális esport-kultúra továbbfejlesztését szolgálja, és ezáltal erősíti a világméretű LoL közösséget.
  • A partnerség éves csúcspontja a “Worlds”, a League of Legends Esports hivatalos világbajnoksága. A Worlds házigazdája minden évben a világ különböző országaiban és régióiban fordul elő. A 2022-es kiadás Észak-Amerikában lesz.

Tavaly a két partner tervezőcsapata bajnoki gyűrűt készített a győztes csapat számára. „A játékrajongók szívének megnyerése izgalmas kihívás. A Riot Games-szel együtt a legjobb állapotban vagyunk ahhoz, hogy inspiráljuk a közösséget és sikeresen alakítsuk az esport jövőjét. Ezért alig várjuk, hogy folytathassuk együttműködésünket – és továbbra is a League of Legends globális családjának szerves részei maradhassunk” – mondta Britta Seeger, a Mercedes-Benz Group AG igazgatótanácsának marketingért és értékesítésért felelős tagja.

A Championship Ring továbbfejlesztésében a Mercedes-Benz az Aether Diamonds-szal való együttműködésre támaszkodik. Az amerikai cég segítségével az ikonikus gyűrű dizájn egy fenntartható gyémánttal egészül ki a gyűrű közepén. Az Aether Diamonds közvetlenül a légkörből felfogott szénből készül. Emellett a partnerek, a Mercedes-Benz és a Riot Games elkötelezettek különféle társadalmi és ökológiai kérdések iránt. Így 2019-ben a játékgyártó megalapította a „Riot Games Social Impact Fund”-ot, a Riot globális társadalmi hatásokkal kapcsolatos erőfeszítéseinek non-profit motorját, amely több mint 23 millió dollár támogatást osztott szét nonprofit szervezetek között világszerte, és több mint 400 szervezetet támogat 25 régióban.

„A Mercedes-Benz a kiválóság szinonimája, és az elmúlt három évben partnerségük segített kiemelni és megünnepelni sportágunk legnagyobb pillanatait” – mondta Naz Aletaha, a Riot Games League of Legends Esports globális vezetője. „A Mercedes-Benz által minden együttműködésben megnyilvánuló szenvedély és kreativitás felülmúlhatatlan, és nagyon örülünk, hogy kiterjeszthetjük kapcsolatunkat, és továbbra is egyesíthetjük erőfeszítéseinket a LoL Esports és közösségünk számára még nagyobb hatású pillanatokért.”

A Championship Ringen kívül más közös kiemelt eseményeket is terveznek a világbajnokságok köré idén, ezzel is fokozva a LoL Esports élményét a rajongók számára. A Worlds a Play-In fordulókkal kezdődik szeptember 29-én Mexikóvárosban, majd New Yorkban folytatódik a csoportokkal és a negyeddöntőkkel, ezt követi az elődöntők Atlantában, GA, és a világbajnokság november 5-i döntőjével zárul San Franciscóban. A döntők egyik fénypontja a Mercedes-EQ által átadott trófeaceremónia lesz, beleértve a bajnoki gyűrű átadását a győztes csapatnak.

A League of Legends Esportsról
A LoL Esports egy elsőrangú globális sportág, amely 2011 óta rajongók millióinak figyelmét hívta fel világszerte. Több mint 800 játékos a 100+ professzionális League of Legends esport csapatban versenyez több tucat ligában világszerte. Az egyes regionális ligákon belül a csapatok két szezonális felosztáson keresztül versenyeznek egymással a regionális címek és bajnoki pontok megszerzésének reményében. A LoL Esports iparágvezető globális szponzorokkal és kategóriájában legjobb partnerekkel büszkélkedhet. További információkért látogasson el a https://lolesports.com és a https://lolesportsmedia.com oldalra.