Nézze meg a Hyundai N Vision 74 és RN22e játékot a pályán

Nem sokkal azután, hogy a Hyundai az RN22e és az N Vision 74 koncepcióautók piacra dobásával felpörgette az autós világot, kiadott egy klipet, amely bemutatja, amint végigpörgetik őket egy pályán.

Mindkét autó a Hyundai gördülő laboratóriumi technológiai kísérleti gyűjteményének részét képezi, és bár előfordulhat, hogy nem érik el a gyártósort, kialakításuk és technológiájuk hatással lehet a jövőbeni Hyundai N modellekre.

Az N Vision 74-től kezdve a Giorgetto Giugiaro által tervezett 1974-es Hyundai Pony Coupe előtt tiszteleg. A dizájn teljesen látványos, és egy érdekes hajtáslánccal párosul.

A Hyundai felfedte, hogy az N Vision 74 62,4 kWh-s akkumulátorral rendelkezik, amely 800 voltos gyorstöltésre képes, hidrogén-üzemanyag-tartállyal, valamint 670 LE-s teljesítményt és 900 Nm nyomatékot leadó villanymotorokat tartalmaz. A technológiai kirakat is meglehetősen hatékony, mivel 600 km-es hatótávolsága 373 mérföld.

A Hyundai RN22e egy kicsit más. Míg az N Vision 74 teljesen személyre szabott, az RN22e az autógyártó elektromos-globális modulplatformján (E-GMP) alapul, és az Ioniq 6 karosszériájába van csomagolva. Rengeteg vizuális és aerodinamikai fejlesztés történt, beleértve a feltűnő első elosztó, meghosszabbított oldalsó szoknyák, karcsú külső tükrök, egyedi kerekek és fenyegető hátsó rész fix hátsó szárnnyal és diffúzorral.

Ami a teljesítményt illeti, az RN22e pár villanymotort tartalmaz, amelyek együttesen 576 LE-t és 740 Nm nyomatékot adnak le. Ezek a motorok egy 77,4 kWh-s akkumulátorcsomagból nyerik a levet, és csakúgy, mint az Ioniq 5 és Ioniq 6, kevesebb mint 18 perc alatt 10-ről 80 százalékra képes feltölteni.

Mindkét jellegzetes koncepcióautót a pályán nézni elég látványos, és azt mutatja, hogy ami a teljesítményt illeti, a Hyundai nagyon komolyan veszi az elektromosság korszakát.