Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Összehangolva zajlik a közlekedők szopatása a fővárosban

Posted on 2022-06-202022-06-20 By Troll aki István

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

Több nagy felújítás is elkezdődött az iskolaszünet beköszöntével a fővárosban, ezért néhány helyen megváltozott a forgalmi rend. Június 18-tól az M3-as metró szerelvényei csak az északi szakaszon járnak, a Göncz Árpád városközpont és Kőbánya-Kispest között metrópótló buszokkal lehet utazni.  Több munka is összehangolva zajlik a fővárosban: több helyen is felújítják a 2-es és a 2M villamosok vágányait, hogy megszűnjenek a pálya állapota miatti sebességkorlátozások és a villamosok a jövőben zavartalanul haladhassanak a vonalon. Ezzel egyidőben a vonal Lánchíd alatti szakaszán is dolgoznak a szakemberek. Zajlik a Lánchíd rekonstrukciója is, emiatt a budai alsó rakpart egy szakaszát lezárták augusztus közepéig. A 2-es villamos pályájának felújítása július közepéig, a budai alsó rakpart egy részének lezárása, valamint az M3-as metró nyári forgalmi rendje augusztus közepéig tart, az iskolakezdésre újra visszaáll a korábban megszokott közlekedési rend a fővárosban.

A nyári felújítások mind azt a célt szolgálják, hogy élhetőbbé váljon Budapest. A munkák során megújul az M3-as metró pályája, megszépülnek az állomások és akadálymentessé válik a vonal. A 2023 tavaszáig tartó rekonstrukció után Magyarország legforgalmasabb vasútvonala ismét teljes hosszában szolgálja majd a budapestieket. Idén nyáron korszerűbbé válik a világ egyik legszebbjének választott 2-es villamosvonal pályája is: több helyen felújítják a vágányokat, és a Lánchíd alatt átvezetett szakaszon is dolgoznak. Mindezek mellett napról napra újul meg a Lánchíd: az átkelő felújítása halaszthatatlanná vált, jövőre a fővárosiak visszakapják Budapest, és egyben Magyarország egyik ékességét.

Ahogy arról a BKK korábban már beszámolt, a munkák miatt forgalmi változásokra kell készülni a fővárosban.

Így jár az M3-as metró június 18-tól

Az M3-as metró szerelvényei június 18-tól, szombattól augusztus közepéig minden nap csak Újpest-központ és a Göncz Árpád városközpont között járnak. A Göncz Árpád városközpont és Kőbánya-Kispest között az M3-as pótlóbusszal lehet utazni. Hétköznapokon az M3A sűrítő járat is segíti a közlekedést a Göncz Árpád városközpont és a Határ út között.

Az M3-as metróvonal felújítása évtizedekre garantálja a közösségi közlekedés jó minőségét, ami rendkívül fontos: az észak-déli metró Magyarország legforgalmasabb vasútvonala.  A BKK a metrópótlás idején a legmodernebb buszokat állítja forgalomba: több mint 100 csuklós, akadálymentes, légkondicionált autóbusz szolgálja a fővárosiakat. A buszok rendkívül sűrűn, csúcsidőszakban 1 percnél is gyakrabban indulnak.

A Dél-Pestig meghosszabbított útvonalon közlekedő metrópótló buszok megállnak a Nagyvárad téren is, ezért a nyári felújítás idején az M30-as állomáspótló járat ebben az időszakban nem közlekedik.

A BKK a felújítás e szakaszában is javasolja alternatív járatok, például a Göncz Árpád városközpont és a Népliget között az 1-es és 1M villamos igénybevételét. Mind az északi, mind a déli városrészekben az alternatív eljutást biztosító járatok a fenti időszakban is változatlanul közlekednek.

A pótlóbuszok gördülékeny közlekedése érdekében – az eddig kijelöltek mellett – az Üllői úton a Nagyvárad tér és a Határ út közötti szakaszon visszaállítják a korábbi autóbuszsávokat, ezért az autóval közlekedőknek megváltozott forgalmi rendre kell készülniük. A kispesti Vak Bottyán utca egy szakaszát lezárják az autóforgalom elől, oda – a célforgalom kivételével – csak a pótló autóbuszok hajthatnak be.

Az M3-as metró nyári közlekedési rendjéről a BKK oldalán érhetők el bővebb információk.

Nem jár a 2-es villamos június 20-tól

A világ egyik legszebb villamosvonalának választott 2-es és 2M villamosok vonalán több helyen is dolgoznak a szakemberek július közepéig. A felújítás azt a célt szolgálja, hogy megőrizzük a pálya jó minőségét, és a későbbiekben ne kelljen akár több hónapra is lezárni a szépsége mellett közösségi közlekedési szempontból is rendkívül fontos villamosvonalat. A szakemberek a felújítást a Lánchídon zajló munkákkal is összehangolták, ennek köszönhetően csak egyszeri kellemetlenséget jelent a fővárosiak számára, így a későbbiekben nem lesz szükség két különböző időpontban forgalomkorlátozásra.

A villamospótló buszok könnyebb haladása érdekében a Boráros téren és a Közraktár utcában északi irányban buszsávot alakítottak ki, a belvárosban pedig a torlódások elkerülése érdekében több alternatív útvonalat ajánl a BKK: a nagykörúti 4-es és 6-os villamosokat, a kiskörúti 47-es, 49-es villamosokat, az M1-es, M2-es és M4-es metrókat, valamint a nyári időszakban a Göncz Árpád városközponttól Kőbánya-Kispestig közlekedő M3-as metrópótló buszokat. A villamospótló járat mellett további alternatív eljutást nyújtanak a 15-ös és a 115-ös autóbuszok, amelyekkel a Boráros tértől a belvároson át a Jászai Mari tér környékéig is el lehet jutni.

További információk a BKK oldalán érhetők el.

Lezárják a budai alsó rakpart egy szakaszát június 20-án

Augusztus közepéig ideiglenesen lezárták a közúti forgalom elől a budai alsó rakpartot a Halász utca és a Döbrentei tér között. Erre azért van szükség, mert a Lánchíd felújítása során az állványon veszélyes munkát végző dolgozók, valamint a munkaterület alatt közlekedők biztonságát nem lehet a közúti forgalom fenntartása mellett biztosítani.

Óbuda felől, déli irányba a Halász utcáig haladhatnak a gépjárművel közlekedők. Ott fel kell hajtaniuk a Fő utca irányába, majd a Fő utca–Alagút–Alagút utca–Attila út–Krisztina körút–Szent Gellért rakpart és Műegyetem rakpart útvonalon, vagy a Fő utca–Lánchíd utca–Apród utca–Krisztina körút–Szent Gellért rakpart és Műegyetem rakpart útvonalon haladhatnak.

Északi irányba a Döbrentei térig lehet közlekedni. Onnan az Attila út irányába haladhatnak tovább a gépjárművel közlekedők az Attila út–Alagút utca–Alagút–Fő utca–Jégverem utca–Bem rakpart, vagy az Attila út–Lánchíd utca–Fő utca–Jégverem utca–Bem rakpart útvonalon, és a Halász utcától térhetnek vissza a budai alsó rakpartra. 

A Halász utcai felhajtó szűk kapacitása miatt a Margit hídnál nem lehet lehajtani déli irányba az alsó rakpartra.

A teherforgalomnak érdemes a budai alsó rakpart és a környező utcák helyett az Árpád híd–Hungária-gyűrű–Rákóczi híd útvonalon haladnia.

A budai alsó rakpart egy szakaszának lezárásáról a BKK oldalán olvasható bővebb információ.

A nyáron zajló munkák miatt mind a közösségi közlekedést használóknak, mind az autósoknak esetenként lassabb haladásra, megnövekedett menetidőre kell készülniük, de az első hétköznapi reggel tapasztalatai azt mutatják, hogy az idei nyári felújítások nem okoznak nagyobb problémát a fővárosi közlekedésben, a budapestiek jól alkalmazkodtak az új forgalmi rendhez. Emellett a Budapesti Közlekedési Központ szakemberei folyamatosan figyelik a járművek kihasználtságát, és szükség esetén tartalékjárművekkel forgalomba állításával is segítik az ügyfelek gyorsabb célba juttatását.

A BKK továbbra is javasolja ügyfeleinek, hogy az utazásukat a BudapestGO alkalmazással tervezzék meg, mert az applikáció mindig az aktuális forgalmi helyzetnek megfelelően számítja a ki a legoptimálisabb útvonalat.

A nyáron zajló munkákkal kapcsolatban a Budapesti Közlekedési Központ kéri a közlekedők türelmét és megértését. A szeptemberi iskolakezdésre visszaáll a korábban megszokott közlekedési rend a fővárosban.

Budapesti Közlekedési Központ

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz, Troll aki István Tags:#baidu, #bing, #DuckDuckGo, #facefollowme, #facefollowmeplease, #followme, #followmenow, #followmeplease, #instafollowme, #instafollowmenow, #instafollowmeplease, #KariGeri, #karigeri agyament húzása, #KariGeri Duna-part, #KariGeri rakpart, #KarigeriDuna-part, #KariGeriKerékpársáv, #karigerikerékpársugárút, #karigerilótetü, #karigerirakpart, #karigerités, #yahoo, ☮, 1-es, 1-es villamos, 1-es vonal, 105, 105-ös, 105-ös autóbusz, 105-ös busz, 115-ös, 115-ös autóbusz, 115-ös busz, 15-ös, 15-ös autóbusz, 15-ös busz, 16, 16-os, 16-os autóbusz, 16-os busz, 178-as, 178-as autóbusz, 178-as busz, 19-es, 19-es villamos, 2-es, 2-es villamos, 26-OS, 26-OS AUTÓBUSZ, 26-OS BUSZ, 2M, 2M villamos, 3-as metró, 3-AS METRÓ FELÚJÍTÁS, 3-AS METRÓ FELÚJÍTÁSA, 3-as metróvonal, 30 kilométer/órás sebességkorlátozás, 4-es, 4-es 6-os, 4-es 6-os villamos, 4-es villamos, 41-es, 41-es villamos, 6-os, 6-os villamos, 69-es, 69-es villamos, 916-os, 916-os autóbusz, 916-os busz, 990-es, 990-es autóbusz, 990-es busz, A HŐ- ÉS FÜSTELVEZETŐ RENDSZERT TESZTELIK, A-Híd Zrt., acél pályatáblák, agyament, akadálymentesítés, Akadémia, ALAGUT, állomás, állvány, állványépítés, állványozás, állványzat, alsó rakpart, aluljáró, Andrássy út, Antall József rakpart, Apáczai Csere János utca, aprólékos munka, Arany János utca, araszolás, átbaszás, átépítés, átkelőhajó, autóbusz, autósszopató mintaprojekt, b@sszameg, balesetveszély, balesetveszélyes, barom, begurulva, Begurulva – Autó- és kütyümustra, Begurulva – Autó- és kütyümustra podcast-sorozat, Begurulva podcast, begurulva podcast sorozat, beléptetőkapu, BFK Budapest Fejlesztési Központ, BFK Budapest Fejlesztési Központ Nonprofit Zrt., Bibó István, biciklis, BKIK, BKK, BKK járatai, BKK Zrt, BKK Zrt., BKK-busz, BKK-buszok, BKK-járat, BKK-járatok, BKM, BKV, BKV Zrt., bla-bla, Blaha Lujza tér, blog, böfögés, Bolla Tibor, bomba, bontás, Boráros tér, BRFK, bringás, Budai alsó rakpart, Budapest Fejlesztési Központ, Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala, Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, Budapesti Közlekedési Központ, Budapesti Közlekedési Központ Zrt, Budapesti Közlekedési Központ Zrt., BUDAPESTI KÖZLEKEDÉSI VÁLLALAT, Budapesti Közművek Nonprofit Zrt., Budapesti Műszaki Egyetem, Budapesti Rendőr-főkapitányság, büdösszájúak, busz, buszmegálló, buszsáv, CAF, CAF villamos, CAF-szerződés, CAF-VILLAMOS, CLARK ÁDÁM TÉR, cölöp, cölöpözés, cölöpözőgép, CORVIN-NEGYED, covid, COVID-parti, csakabringások, csakakerékpárosok, csalás, csúcs, csúcsforgalom, Dávidka, debil, Demszky Gábor, DEPRESSZIÓS, DEPRESSZÍV, Dombóvári út, Donáth Anna, Dorosz Dávid, Draskovics Tibor, Dráva utca, dugó, Duna, DUNA ARÉNA, Duna-part, durcás, egyeztetés, egymásra mutogatás, éjszakai autóbusz, éjszakai busz, éjszakai járat, elégedetlen, életveszély, életveszélyes, élhetetlen, elkötelezett, elkötelezettség, elmebeteg, előkészítő munkák, előkészület, előkészületek, Eötvös tér, értékelés, FACEBOOK, fasor, fejlődés, fekete, felelőtlenség, felújítás, Fendrik László, FERDEPÁLYÁS LIFT, fertőzésveszély, fideSS, Fidesz-KDNP, FINA 2022., FINA 2022. VILÁGBAJNOKSÁG, fityesz, Fő utca, Föld napja, folgen, follow me, Főpolgármesteri Hivatal, FORGALI VÁLTOZÁS, FORGALMIREND VÁLTOZÁS, forgalomba állt, forgalomcsillapítás, forgalomcsillapítások, forgalomkorlátozás, forgalomkorlátozások, Fővám tér, Fővárosi Főpolgármesteri Hivatal, Fővárosi Közfejlesztések Tanácsa, Fővárosi Önkormányzat, Fürjes Balázs, FÜST, FÜSTELVEZETŐ, FÜSTPRÓBA, FÜSTTESZT, Gulyás Gergely, gyalázat, gyalogos, gyalogos sétány, gyereknap, gyermeknap, gyűjtőállomás, hajózási zárlat, Halász utca, HATÓSÁGI FÜSTPRÓBA, Hegyalja út, helyére került, hosszú, hosszú CAF-villamos, http://tesztalelkemindennek.hu, https://podpad.hu/begurulva-auto-es-kutyumustra, https://podpad.hu/technologia, https://www.facebook.com/begurulva, https://www.instagram.com/egyszermarlattamautot/, hülye, id. Antall József rakpart, ideiglenes forgalomkorlátozás, ideiglenes forgalomkorlátozások, ideiglenes kerékpársáv, ideiglenes útvonal, ideiglenesnek mondott, Idősebb Antall József rakpart, IQ-light Németh Szilárd, járműpark, Jászai Mari tér, javaslat, Jégverem utca, KÁLVIN TÉR, KÁLVIN TÉRIG JÁR, KÁLVIN TÉRIG JÁR AZ M3-AS METRÓ, kandeláber, káosz, Karácsony, Karácsony Gergely, Karácsony Geri, KariGeri, kász, kerékpárfetisiszta, kerékpáros, kerékpársáv, kezdődik a tényleges munka, kiemelés, kö(s)zbeszerzés, kocsi, köpködés, körforgalom ideiglenes átépítése, környezetszennyezés, környezetszennyező, környezetszennyező mintaprojekt, Kossuth Lajos tér, Kossuth tér, kösz beszerzés, KÖSZBESZERZÉS, kötbér, közbeszerzés, KÖZBESZERZÉSI ELJÁRÁS, KÖZBESZERZÉSI FELHÍVÁS, KÖZBESZERZÉSI HATÓSÁG, KÖZÉPSZIGET, KÖZLEKEDÉS, KÖZÖSSÉGI KÖZLEKEDÉS, LÁNCHID, LÁNCHÍD FELÚJÍTÁS, Lánchíd felújítása, Lánchíd oroszlánjai, Lánchíd új kandeláberei, Lánchíd utca, Lánchíd-felújítás, Lánchíd-tender, Láng Zsolt, légszennyezés, lezárá, lezárás, LIFT, lölőke, M2, M2-es, M2-es metró, M3, M3 METRÓ, M3 METRÓ KÖZÉPSŐ SZAKASZÁNAK FELÚJÍTÁSA, M3 metrófelújítás, M3 METRÓVONAL, M3 METRÓVONAL FELÚJÍTÁS, M3 METRÓVONAL FELÚJÍTÁSAA, M3-as, M3-AS METRÓ, M3-AS METRÓPÓTLÓ, M3-as metróvonal, M3-AS METRÓVONAL FELÚJÍTÁSA, M3-AS PÓTLÓBUSZ, M3-AS PÓTLÓBUSZOK, Magyar Autóklub, magyarázkodás, Mahart, Március 15. tér, Margit híd, mașină, MÁSODIK VILÁGHÁBORÚS BOMBA, második világháborús robbanótest, megalapozott, megújul a MOL Bubi, megújulás, mellébeszélés, Mercedes-Benz Conecto, Mercedes-Benz Conecto autóbusz, Mercedes-Benz Conecto busz, mesterséges dugó, mészáros, mészáros és mészáros, metró, metróállomás, Metróért Egyesület, metrófelújítás, METRÓPÓTLÁS, METRÓPÓTLÓ, METRÓPÓTLÓ BUSZ, Metrovagonmas, metróvonal, MOL Bubi, MOL Bubi bicikli, MOL Bubi felhasználó, MOL Bubi felhasználók, MOL Bubi gyűjtőállomás, MOL Bubi kerékpár, MOL Bubi közbringarendszer, MOL Bubi megújítás, Molnár Zsolt, MONITOROZÁS, Moszkva sétány, MOZGÁSKORLÁTOZOTT, Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetsége, mozgássérült, MSZP, mti, mutogatás, mutyi, mutyis és mutyis, Nádor utca, narancs, nasledovať, NÉMETH SZILÁRD, NYOMASZTÓ, odată ce am văzut o mașină, öntörvényű, orbánc, oroszlán, ostoba, ÖTLET, pályatábla, pedofilok, pénz, PESTI ALSÓ RAKPART, pesti rakpart, Pityesz, podcast, podcast sorozat, podcast-sorozat, podcaster, Podpad, PodPad applikáció, podpad.hu, pökhendi, pótlóbusz, primitív, rajz, RAK-PARK, RAK-PARK projekt, rakpart, RAKPART #KARIGERITÉSE, rakpart felújítás, rakpart lezárása, rakpart zöldítése, rakparti víznyomócső rekonstrukció, RAKPARTOK FEJLESZTÉSE, RAKPARTOK KÖZLEKEDÉSI RENDJE, rekord, restaurált kőoroszlán, rettenetes, rohadtnarancs, rossz állapotú.tarlós, Schanda Tamás, sebességkorlátozás, seggfej, SEMMELWEIS KLINIKÁK, SEMMELWEIS-KLINIKÁK, sértődött, sikkasztás, Solaris–Škoda, Solaris–Škoda troli, Solaris–Škoda trolibusz, szabályokat nem ismerő, szabálytalan, szakmai javaslat, szakmai ötlet, SZÁNDÉKOS VESZÉLYEZTETÉS, Széchenyi felső rakpart, Széchenyi István tér, Széchenyi lánchíd, SZELLŐZŐRENDSZER, SZELLŐZŐRENDSZER TESZTELÉSE, szerelvény, Szézadvég, SZIVATÁS, Szőke Gábor, szopatás, SZÜRKE, Tarlós István, Tarlós pityesz, tényleges munka, terelés, természetkárosítás, TESZTELIK A RENDSZERT, tiborc, tipp, tömegközlekedés, tömegközlekedési covid-parti, török kori ágyúgolyó, Transparency International, troli, trolibusz, TÜTTŐ KATA, tűzijáték, tűzijáték ára, tűzszerész, tűzszerészeti munkák, új kandeláberek, új MOL Bubi bicikli, urmări, útszűkület, válságkezelés, végleges lezárás, véglegesen élhetetlenné teszi, vehicul, veszélyes, világháborús bomba, világháborús robbanótest, villamos, Vitézy, Vitézy Dávid, vitya, Wekerle Sándor utca, Wintermantel Zsolt, следовать, слідувати, לעקוב אחרי, का पालन करें, ปฏิบัติตาม

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Van képünk hozzá (22.06.20.) – Husqvarna 400 cross
Next Post: Van képünk hozzá (22.06.21.) – Toyota Tundra Magna

kapcsolódó

  • Visszapillantó – Troll aki István megtalálta a gyári kapcsolót a Merciben Nyúz
  • Ééérteeeeed? Fabrica Mercedes din Ungaria a produs anul trecut peste 190 de mii maşini Nyúz
  • Mesehősöknek tervezett autót a Lexus Nyúz
  • Hamis autódiagnosztikai szoftvereket foglaltak le a pénzügyőrök Nyúz
  • Latifié a harmadik szabadedzés Nyúz
  • Nemzetközi piacokat hódító és a kereskedelmi űrrepülésre készülő repülésoktató céget támogat a tőkebefektető Nyúz
2022. június
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
« máj   júl »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • YouTube
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Az év legrangosabb salakmotoros versenye lesz pünkösdhétfőn Debrecenben
  • Pótlóbuszok járnak Balatonkenese és Balatonfüred között jövő keddtől péntekig
  • A magyarországi Bosch csoport éves árbevétele 32 százalékkal nőtt tavaly
  • Újra elérhető a Tokaji Borongoló napijegy és ismét jár a Tokajbusz
  • A Duesenberg SJ nyerte a Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2023 „BMW Group Trophy – Best of Show” kitüntetését
  • Az Acer az új Predator Triton 16-tal bővíti prémium játékportfólióját
  • A „VERY BIG” virális sikerei után G.Zsoltit nem érdekli más, csak a „JÓNI”
  • Csavard fel a szőnyeget!
  • Pókember – A PÓKVERZUMON ÁT
  • Veszélyes vegyi anyagok az otthonunkban
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Mikrozöld termelőket ellenőriztek a Szupermenta tesztprogramban
  • A tesztidőszak tapasztalatai alapján…
  • A tesztelők idén nagyobb figyelmet fordítottak az alternatív vendéglátóhelyekre
  • Új, családias SPAR-üzlet nyílt Budapesten, a Fehérvári úton
  • Nyár elején rendezik meg a gourmet fesztivált
  • Mi lehet a titok az Avalonban?
  • 10 helyett 30 százalék kedvezményt ad vásárlóinak a PENNY
  • Itt az idei nyár legmenőbb itala, a jégre töltött pezsgő!
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Mazda 6 20 TH Anniversary
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

RSS Begurulva RSS

  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket 2023-05-26
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle 2023-05-25
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ 2023-05-24
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta… 2023-05-19
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett 2023-05-12

RSS Teszt a lelke mindennek RSS

  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken 2023-05-28
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél 2023-05-27
  • Mikrozöld termelőket ellenőriztek a Szupermenta tesztprogramban 2023-05-25
  • A tesztidőszak tapasztalatai alapján… 2023-05-24
  • A tesztelők idén nagyobb figyelmet fordítottak az alternatív vendéglátóhelyekre 2023-05-23

RSS PodCars RSS

  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Mazda 6 20 TH Anniversary

RSS Egyszer már láttam autót RSS

  • Az év legrangosabb salakmotoros versenye lesz pünkösdhétfőn Debrecenben 2023-05-28
  • Pótlóbuszok járnak Balatonkenese és Balatonfüred között jövő keddtől péntekig 2023-05-28
  • A magyarországi Bosch csoport éves árbevétele 32 százalékkal nőtt tavaly 2023-05-28
  • Újra elérhető a Tokaji Borongoló napijegy és ismét jár a Tokajbusz 2023-05-28
  • A Duesenberg SJ nyerte a Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2023 „BMW Group Trophy – Best of Show” kitüntetését 2023-05-28

RSS Gasztroll RSS

  • Új, családias SPAR-üzlet nyílt Budapesten, a Fehérvári úton 2023-05-28
  • Nyár elején rendezik meg a gourmet fesztivált 2023-05-27
  • Mi lehet a titok az Avalonban? 2023-05-26
  • 10 helyett 30 százalék kedvezményt ad vásárlóinak a PENNY 2023-05-25
  • Itt az idei nyár legmenőbb itala, a jégre töltött pezsgő! 2023-05-24

RSS Mi az a blogger RSS

  • Az Acer az új Predator Triton 16-tal bővíti prémium játékportfólióját 2023-05-28
  • A „VERY BIG” virális sikerei után G.Zsoltit nem érdekli más, csak a „JÓNI” 2023-05-28
  • Csavard fel a szőnyeget! 2023-05-28
  • Pókember – A PÓKVERZUMON ÁT 2023-05-28
  • Veszélyes vegyi anyagok az otthonunkban 2023-05-28

Címkék

#maradjotthon autósport betegség BKK Budapest Airport Carlos Sainz Jr. Charles Leclerc COVID-19 COVID-19 koronavírus Covid-19-tüdőgyulladás egészség F1 ferihegyi repülőtér Forma-1 Formula one gusztustalan Hamilton gyomorforgató Hamilton Hamilton hisztiző Hamilton járvány koronavírus koronavírus-járvány kór kórság közlekedés Leclerc Lewis Hamilton Lexus Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér Max Verstappen megelőzés mutyi nyavajgó Hamilton picsogó Hamilton Pérez rasszista Hamilton repülőtér Sainz Jr. sport technikai sport Toyota Verstappen veszély visszataszító Hamilton vérlázító Hamilton

In memoriam Zsiska Ferenc

MTI

IMEDIA

NMHH

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.