A második Plaza Premium Lounge nyílik a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren
Másfél hónap alatt a második váróját nyitja meg a Plaza Premium Lounge a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, amellyel összesen kilencre nőtt a prémium szolgáltatásokat kínáló várók száma a budapesti repülőtéren. Az új, 200 négyzetméteres létesítményből kivételes kilátás nyílik a futópályákra, valamint zuhanyzási lehetőséget is kínál az utasoknak.
Március elsején második váróját nyitotta meg a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren a kifejezetten utasvárók üzemeltetésére és vendéglátásra specializálódott nemzetközi vállalat, a Plaza Premium Lounge. Az új, 200 négyzetméteres váró a 2. Terminál nem schengeni területén található, lenyűgöző kilátást biztosít a futópályára, zónákra osztott területén 65 kényelmes kanapét és széket kínál, illetve külön könyvtár szekcióval és zuhanyzóval is rendelkezik. Az üzleti és a szabadidős utasok egyaránt kényelemben élvezhetik a Plaza Premium Lounge exkluzív és egyedi szolgáltatásait, amikor a budapesti repülőtéren indulásra vagy átszállásra várnak. A váróban a szolgáltatások széles skálája lesz elérhető, és a Plaza Premium Lounge a jelenleg a világ számos várójában felszolgált népszerű ételkínálata mellett jellegzetes magyar ételeket is kínál majd.
A Plaza Premium Lounge öt egymást követő évben nyerte el a világ legjobb független repülőtéri várójának járó Skytrax-díjat, és globálisan világszínvonalú szolgáltatásokat nyújt az utazóknak. Az új létesítmény része a csoport európai stratégiai terjeszkedésének és globális hálózatának, amely 30 ország 70 nemzetközi repülőterén több mint 250 helyszínt foglal magában.
„A második Plaza Premium Lounge megnyitása a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér nem schengeni területén tovább erősíti növekvő európai jelenlétünket. A Budapest Airporttal együtt örömmel várjuk, hogy a második várónkkal díjnyertes, kategóriájában legjobb vendéglátási szolgáltatásunkat tovább bővíthessük a repülőtéren. Ezt az új létesítményt továbbiak követik majd több európai repülőtéren, az elkövetkező hónapokban” – mondta Okan Kufeci, a Plaza Premium Lounge Európáért, a Közel-Keletért és Afrikáért felelős regionális vezetője.
Chris Dinsdale, a Budapest Airport vezérigazgatója a váró megnyitása kapcsán kiemelte: „A repülőtéren eltöltött idő az utazási élmény fontos része. A Budapest Airport ezért fontosnak tartja, hogy a prémium szolgáltatásokat igénylők számára is kellemes és pihentető környezetet biztosítson. Az elmúlt negyedévben minden idők legjobb eredményét érte el a Budapest Airport a nemzetközi utaselégedettségi felmérésen (ASQ). Mind a 37 kategóriában javulást értünk el, vagyis az elmúlt 3 évben megvalósuló, 70 milliárd forintot is meghaladó fejlesztéseink, szolgáltatásbővítéseink, az utasélmény érdekében tett erőfeszítéseink maximálisan beigazolódtak. Örömmel üdvözöljük, hogy a szolgáltatási palettánk egy újabb váróval bővül, színesítve ezzel a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren elérhető prémium szolgáltatások körét.”
A biztonságos és higiénikus környezet biztosítása érdekében a váró a Plaza Premium Lounge „We Care For Your Wellbeing” programját követi; a kényelmes ülő- és étkezőhelyiségek a diszkréció és a távolságtartás figyelembe vételével lettek kialakítva.