Bemutatkozott a legújabb Lexus Art Car

A Cardiff Life Awards-on leplezték le azt az egyedi UX-et, amelynek különleges fóliázását egy ismert walesi művész alkotta meg. Cardiff leghíresebb látnivalói jelennek meg azon a sokszínű műalkotáson, amelyet fóliára nyomtattak, és beburkolták vele a Lexus teljes karosszériáját.

A dizájnt egy a 32 éves walesi művész, Nathan Wyburn készítette, aki arról híres, hogy ikonikus hírességek portréit és a pop art stílusú képeit nem hagyományos alapanyagokból, hanem ételből (például Marmite-tal megkent pirítósból, különböző szószokból, cukorból, csokoládéból, babból, pizzából, édességekből stb.) és más hétköznapi cikkekből (újságkivágásokból, virágföldből, csillámporból, fogkrémből, bőrbarnító krémből, motorolajból stb.) állítja elő. Sőt, saját testrészeit, ajkát, nyelvét, lábfejét és ujjlenyomatait is gyakran használja az alkotási folyamatok során.

Az aktuális eseményekből és a média témáiból merítve ihletet soha nem szűkölködik az ötletekben, heti rendszerességgel készíti munkáit, és jelenleg a Sky Arts Landmark művészeti program versenyzője is. Nathan a különböző tv show-k mellett a walesi és a nemzetközi sajtóban is sokat foglalkoztatott művésznek számít, munkái már a Vogue, a New York Magazine, a Ladbible, a Buzzfeed, a The Guardian, a South Wales Echo és a The Western Mail címlapjain is megjelentek.

Legújabb alkotása, a színesre kipingált Lexus UX Art Car karosszériáján olyan cardiffi látnivalók jelennek meg, mint a Princeality Stadion, a Golden Cross pub, a Roath Park és a Wales Millennium Központ. Minden kép, ami megjelenik az autón, több ezer apró szelfiből áll össze, melyeket Cardiff lakosai készítettek magukról.

Az egyedi megjelenésű UX-et a Lexus Cardiff rendelte meg a művésztől, a színes szabadidő-autót szeptember utolsó napján mutatták be a Cardiff Life Awards díjátadón a St David’s Hallban, ahol Wyburn a projektet „e csodálatos város ünnepléseként” jellemezte. Októberben Cardiff ikonikus helyszínein is kiállították a szemet gyönyörködtető Lexus Art Cart, és arra kérték az arra sétáló embereket, hogy készítsenek vele szelfiket, és osszák meg azokat az autógyártó közösségi csatornáin.

Fotók: Lexus