A BMW iX és a BMW i4 a Coldplay új dalának ritmusára gurul képernyőkre

A vadonatúj, tisztán elektromos meghajtású BMW modellek televíziós reklámjához a brit együttes „Higher Power” című száma szolgáltatja a zenei alapot, amellyel a bajor prémiummárka és a világ egyik legnagyobb lemezkiadó vállalataként működő Warner Music Group között hosszútávú, fenntarthatóságra összpontosító együttműködés veszi kezdetét.

A vezetés zéró emissziójú élménye még soha nem volt olyan felemelő és olyan intenzív, mint az új BMW iX és az új BMW i4 volánja mögött. A bajor prémiumgyártó vadonatúj, tisztán elektromos meghajtású modelljeit népszerűsítő reklám aláfestő zenéje így nem is lehetne más, mint a világhírű brit együttes, a Coldplay „Higher Power” című slágere. A két új BMW modell világméretű kommunikációs kampányát a kvartett legújabb dala szólaltatja meg, benne a tökéletes üzenettel: „The joy is electric.” A személyes mobilitás új korszakát is jelző slágerrel a BMW és a Coldplay közötti hosszútávú együttműködés is megkezdődik.

2014-ben a Chris Martin, Jonny Buckland, Will Champion és Guy Berryman alkotta együttes a BMW Weltben, 1 500 rajongó előtt zárta a nagysikerű „Ghost Stories Tour” turnét, a hét évvel ezelőtti együttműködés alapjaira építkezve pedig most a BMW és a Coldplay között egy hosszabbra nyúló, kreatív partnerség indul, amelynek mindenekelőtt a két fél fenntarthatóság iránti osztatlan elköteleződése ágyaz meg.

„Már az első beszélgetések során láttuk, hogy a Coldplay és a BMW számos területen hasonlóan gondolkodik és olyan célokat támaszt, amelyek messze túlmutatnak a marketingen” – mondta Jens Thiemer, a BMW márkaigazgatója. „Egy olyan közös, kreatív alapokra építkező együttműködést dolgoztunk ki, amelynek részeként a BMW iX és a BMW i4 kampányában a csapat gondolkodásmódja és attitűdje is aktív szerepet kap” – tette hozzá. A bajor prémiummárka és a brit együttes közötti együttműködésnek elsősorban a fenntarthatóságot éltető, hasonló tudatosság adott okot, a partnerség pedig az év második felében újabb közös alkotásokkal folytatódik.

A BMW Group elektromos mobilitásra összpontosító vállalati stratégiájában fontos mérföldkő a BMW iX és a BMW i4 világpremierje. Tervei szerint a vállalatcsoport 2030-ban már legalább minden második új autóját tisztán elektromos meghajtással adja át ügyfeleinek. A Coldplay zenészei folyamatosan keresik azokat az innovatív megoldásokat, amelyekkel fellépéseiken több ezer rajongójuknak adhatják át a fenntarthatóság üzenetét.

„Büszkék vagyunk a BMW oldalán kiépített partnerségre, hiszen mindent, amit csak lehetséges, fenntartható módon igyekszünk megoldani. A BMW elektromos modelljeiben alkalmazott technológia szinte teljes egészében megújuló energiával képes feltölteni élő koncertjeinket” – nyilatkozta a Coldplay.

Legújabb slágere premierjével a brit együttes a zeneipar megszokott korlátait is maga mögött hagyta: a Coldplay múlt hónapban az űrben mutatta be a „Higher Power” című dalt. Az alkotást elsőként a francia asztronauta, Thomas Pesquet játszotta le a Nemzetközi Űrállomáson. Nem sokkal később a csapat a földi közönség előtt is megtartotta első 2021-es fellépését, a Glastonbury Fesztiválról speciális élő stream-szolgáltatással is beköszönt rajongóinak.

Világméretű kommunikációs kampánya részeként a BMW iX és a BMW i4 a Coldplay „Higher Power” című slágerének ritmusára gurul fel a képernyőkre. „Ez azonban csak a kezdet” – fogalmazott Stefan Ponikva, a BMW márkaélményekért felelős részlegének alelnöke. „Gőzerővel dolgozunk azon, hogy a Coldplay oldalán kiépített intenzív, lényegre törő együttműködésünk részeként újabb és újabb, fenntarthatóságot éltető közös projektet keltsünk életre” – tette hozzá.

A BMW iX és a BMW i4 reklámja a Coldplay „Higher Power” című dalával: https://youtu.be/loYO_aNqYOI.