Süti + Toyota = házhoz jön Mona Lisa

A vírus manapság nagy problémát okoz a vendéglátósoknak. Akik nem zártak be, azoknak csak az elviteles- és házhozszállításból volt bevételük hónapok óta. Akiknek nincs teraszuk, azok továbbra is komoly problámával küzdenek.   Egy új akció keretében az ilyen kisebb vállalkozások munkáját próbálják segíteni. A kampányban egy új Toyota CHR-el viszikk házhoz a megrendelt süteményeket. .

A finomságok tetejére ehető QR kódok is kerülnek. Ezek olyan múzeumokba irányítják a vevőket, amelyek most csak online látogathatók, de később érdemes lehet felkeresni személyesen is. Az autós akcióban elkészítették Mona Lisa kedvenc csokis süteményét, ennek QR kódja a híres Louvre falai közé vezet. De süteményeken keresztül reklámozzák a Japánban Toyota Automobile Museum relikviáit is. Itt több száz autón keresztül ismerhetjük meg az autógyártás történelmét. A kiállított járművek között számos kultikus versenyautó is megtalálható. Akik két szelet QR kódos finomságot rendeltek házhoz, azok jártak a legjobban, mert ennek segítségével a német Toyota galéria járműveit is felfedezhették a vásárlók, amelynek alapját egy autós rajongó, Peter Picherts privát gyűjteménye képezi.

Ha a vírushelyzet >>>