Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

A Ford is újraindul

Posted on 2020-04-282020-04-28 By Troll aki István

Share this post:

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

A Ford ma megerősítette, hogy tervei szerint május 4-től újraindítja a kontinentális Európában jármű- és motorgyártási tevékenységét.

A következő Ford-létesítmények kezdik meg újra május 4-én a tevékenységüket, egyelőre szakaszosan: Németországban a Saarlouis jármű-összeszerelő üzem és a Cologne összeszerelő üzem és motorgyár, Spanyolországban a Valencia jármű-összeszerelő üzem, Romániában pedig a Craiova jármű-összeszerelő üzem és motorgyár.

A spanyol Valencia motorgyár május 18-tól működik majd újra, a brit Dagenham és Bridgend motorgyárak újraindításának időpontját pedig a későbbiekben erősíti meg a vállalat.

“Az európai koronavírus-járvány kezdeti csúcspontján túljutva egy újfajta környezetet kell teremtenünk, ezért a ‘vissza a munkába’ tervünk legfőbb prioritása, hogy a munkahelyeken meghonosítsuk a Ford globális szabványait, garantálva az emberek közti távoltartást, illetve a fokozott egészségvédelmi és biztonsági intézkedések bevezetését. Dolgozóinknak tudniuk kell, hogy megtesszük a megfelelő lépéseket a munkahelyi biztonságuk érdekében,” nyilatkozta Stuart Rowley, a Ford Európa elnöke.

A gyártás egyelőre kis volumenben kezdődik meg; az elsődleges cél a már szerződött gépkocsik leszállítása a márkakereskedőknek. A következő hónapokat a termelés fokozatos felfuttatása jellemzi majd, míg a vállalat újra visszaáll a teljes volumenű gyártásra. A gyártási terv ugyanakkor mindenkor tekintetbe veszi a beszállítók rendelkezésre állását, az egyes országokban érvényes mozgáskorlátozásokat, a Ford-márkakereskedések újranyitásának ütemét a legfontosabb piacokon, és természetesen a vásárlók részéről tapasztalható keresletet.

“A legfontosabb szempont a munkahelyek biztonsága lesz, amikor újraindítjuk a gyártást, és visszatérünk a munkához,” mondta el Martin Henning, a Ford Európai Üzemi Tanács elnöke. “Szakszervezeti vezetőink minden európai üzemünkre kiterjedően elfogadták azokat a kötelezően alkalmazandó intézkedéseket, amelyek a munkavállalók lehető legmagasabb szintű védelmét szolgálják, akár túlmutatva az egyes országok által előírt szabályozásoknál.”

A Ford átfogó intézkedés-sorozatot honosít meg emberek közti távolságtartás, illetve a dolgozók egészségét és biztonságát szolgáló szabályok hatékony betartására a vállalat európai gyáraiban és egyéb létesítményeiben. Íme néhány példa:

  • A Ford létesítményeibe belépő emberek kötelesek viselni a vállalat által biztosított arcvédő maszkot; ezen túlmenően arcvédő pajzsot kell használniuk azokon a gyártási helyszíneken és egyéb helyeken, ahol az emberek közti távolságtartás nem oldható meg
  • A Ford létesítményeibe belépő emberek testhőmérsékletét már a bejáratnál egy olyan szkennelő berendezéssel kell megmérni, ami megfelel minden helyi és országos szintű rendeletnek
  • A dolgozók közérzetét és munkára való alkalmasságát felmérő, napi szintű önértékelő folyamat bevezetése; erre még azelőtt sor kerül, hogy a dolgozó belépne a Ford-létesítménybe
  • A munkaállomások átalakítása az emberek közti megfelelő távolságtartás érdekében; a munkahelyre való fokozatos visszatérés megszervezése, hogy elkerülhető legyen a nagyobb embercsoportok kialakulása az épületekben

Emellett a vállalat minden, a munkába visszatérő alkalmazott számára személyes “védőcsomagot” biztosít. A csomag egyszer használatos arcvédő maszkokat, többször használható lázmérőt és egyéb higiéniai eszközöket tartalmaz.

A Ford arcvédő maszkokat gyárt az európai létesítmények dolgozói számára. A Ford globális előírásainak megfelelően a vállalat által biztosított arcvédő maszkok használata mindenkinek kötelező, aki a Ford létesítményeiben dolgozik vagy odalátogat. A saját használatra szánt arcvédő maszkok gyártásával a Ford segít tehermentesíteni az egyéni védőfelszerelésekre szakosodott ellátási láncokat, amelyek így könnyebben teljesíthetik az egészségügyi intézmények és egyéb iparágak megrendeléseit.

A munkavállalók egy szűk csoportja az elmúlt hetek során is folyamatosan dolgozott a vállalat létesítményeiben, biztosítva a legszükségesebb folyamatok működését. Május 4-től e tevékenységek fokozatos felfutása is megkezdődik, hogy idővel beállhasson a megszokott szintre.

Május 4-től a nem termelő területeken dolgozó alkalmazottak is fokozatosan elkezdenek majd visszatérni munkájukhoz; elsősorban azok, akik kulcsszerepet játszanak az újraindítás megtervezésében és a legfontosabb üzleti folyamatokban, illetve azok, akiknek munkaköre megköveteli, hogy a kizárólag a Fordnál elérhető speciális berendezéseket (például a járműtesztelő készülékeket) használják. A nem termelő tevékenységet végző, jelenleg távmunkában dolgozó munkatársak továbbra is távolról dolgoznak majd, ideértve a részmunkaidőben foglalkoztatott alkalmazottakat is.

“Példa nélkül álló időszak ez az iparág történetében, de a legjobbat hozta és hozza ki a Ford munkatársaiból, akik közül sokan az Európa-szerte elindított kezdeményezéseink révén értékes támogatást tudnak nyújtani helyi közösségeik számára. Amint megint megkezdődik üzemeinkben a termelés, ezt a pozitív elkötelezettséget és magabiztos szellemiséget újra meghonosítjuk a munkahelyeken, hogy vásárlóink még több hasznát lássák e szemléletnek,” jelentette ki Rowley.

Share this post:

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:#maradjotthon, betegség, COVID-19, COVID-19 koronavírus, Covid-19-tüdőgyulladás, egészség, Ford, gyár, gyárnyitás, gyártás, járvány, kór, koronavírus, koronavírus-járvány, kórság, megelőzés, termelés, újraindulás, újrakezdés, újrázás, üzem, veszély

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Elmarad a 2020-as
Next Post: Újraindult a járműgyártás a győri Audiban

kapcsolódó

  • Mi kell a jogosítány meghosszabbításához? Nyúz
  • Védőmaszkot is gyárt az újrainduló Bosch Nyúz
  • Napi idióta (19.03.14.) Nyúz
  • Hét magyar nagyvárosban indulnak el a Google autói Nyúz
  • A PACCAR meghosszabbítja gyárainak bezárását 2020. április 20-ig Nyúz
  • Pezsgő élet a mogyoródi paddockban Nyúz
2020. április
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
« márc   máj »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • YouTube
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A MINI oxfordi gyára is elektromos üzemmódba kapcsol
  • Ideális fényviszonyok különféle vezetési helyzetekben
  • Így dolgozik a BKK „különleges ügyosztálya”
  • Közlekedésbiztonsági családi napon dől el, ki Magyarország legjobb kamionsofőrje
  • A Bentley Mulliner háromkerekűje az Ultimate Kindergarten Flex
  • Immár teljes a 12. Szemrevaló Filmfesztivál programja
  • Idiopátiás tüdőbetegség – ritka, mégis sokakat érint Magyarországon is
  • A szerelem legédesebb pillanatait hozza el Bella Poarch és Lauv közöse
  • Innováció az optikai szemüvegek területén
  • Újra keresettek a klasszikus képzések
  • A Suzuki V-Strom 800DE az „Alpen Masters 2023” tesztgyőztese
  • A laboratóriumi és klinikai tesztek mellett neuropszichológusok játékos tesztekkel vizsgálják a szellemi képességek lehetséges hanyatlását
  • Ezt a vad külsejű autonóm buszt most Európában tesztelik
  • A tesztelések után 19 eljárás indult kakaóitalpor-forgalmazók ellen
  • Határon túl is keresik a legokosabb fiatal agrártudóst a teszteken
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Tizennégy új magyar étterem kapott idén Michelin-ajánlást
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

In memoriam Zsiska Ferenc

IMEDIA

NMHH

MTI

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.