Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Az 500 Giorgio Armani

Posted on 2020-03-062020-03-06 By Troll aki István

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

Senki nem értelmezheti olyan tökéletesen a stílus fogalmát, mint Giorgio Armani, az olasz elegancia világának koronázatlan királya.

Armani haute couture stúdiója az időtlen testre szabás és a fenntarthatóság égisze alatt valósította meg az elektromos 500 átiratát: az 500 Armanit. Az Armani lézertechnológiát alkalmazva igyekezett a karosszéria fémfelületeinek exkluzív mikrogravírozásával lemásolni a szövetkárpit térbeliségét. Az eredményt kihangsúlyozza az Armani szürke-zöld „selyem hatású” színe. A karosszéria festésénél használt, áttetsző festékanyag olyan innovatív termék, amelynek felső rétege titán-oxidot tartalmaz, a szennyező anyagokat és a szagokat elnyelve tisztítja a levegőt. Az új 500 fényezéséhez felhasznált festékmennyiség légtisztítási kapacitása 10 m2 falevélnek – azaz egy fa teljes felületének – felel meg. Egy szóval, az új 500-as Giorgio Armani olyan mint egy „négykerékre szerelt fa.” Ezen túlmenően a „GA” logó a keréktárcsa kidolgozása során is hangsúlyhoz jutott. Ugyancsak megtalálható a kabrió modell vászontetején, míg a borostyánsárga ablakok harmonikusabbá és kifinomultabbá teszik a jármű megjelenését.

Az utastérben folytatódnak a természetes és elegáns részletek. Az ülést a Poltrona Frautól származó, tanúsítottan természetes bőrkárpit borítja. A bézs-szürke árnyalatú bőrt mikromintázatú gyapjúsávok, valamint a legkiválóbb bőrdíszműves motívumok díszítik.

Az anyagok természetes, hiteles jellegét erősíti a műszerfalbetét plasztikus, ívelt kialakítása. A rekonstruált fából készült, vékony alumínium intarziákkal díszített betét az Armani/Casa termékcsalád eleganciáját és modernségét idézi.

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:500, 500e, autó, bemutató, car, e-autó, e-car, e-kocsi, elektromos, elektromos autó, Fiat, Fiat 500, Fiat 500 Giorgio Armani, Fiat 500e, Fiat 500e Giorgio Armani, Giorgio Armani, jármű, kocsi, premier

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Van képünk hozzá (20.03.06.) – Lexus LF-30
Next Post: Van képünk hozzá (20.03.07.) – KTM GT2

kapcsolódó

  • A Pentagon 34 milliárd dollárért vesz vadászgépeket a Lockheed Martintól Nyúz
  • A Mattel és a Milestone bemutatja a Gucci Cadillac Seville-jét a Hot Wheels Unleashed™-ben Nyúz
  • Az egész éves FIA hátszéllel bíró Hamilton végül nem nyerte az idényzárót és a világbajnoki címet Nyúz
  • A British Airways eladja műgyűjteményének egy részét, hogy megtarthassa dolgozóit Nyúz
  • Történetének legsikeresebb esztendejében a Lexus Nyúz
  • “Játék a betűkkel” – AVM Nyúz
2020. március
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« febr   ápr »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Újrahasznosított autó?
  • Videón mutatja be a BKK az autóbuszsáv-ellenőrzési akcióját
  • Bemutatkozott az ID. 2ALL
  • Kiosztották a Kerékpárosbarát Település és a Kerékpárosbarát Munkahely címeket
  • Gáz- és dízelüzemű buszokat állítanak forgalomba Zala vármegyében
  • A World Photography Awards 2023 nyílt pályázatának döntősei
  • A múlt héten megérkezett Ed Sheeran vadonatúj felvétele, az „Eyes Closed”
  • A Linkin Park egy újabb kiadatlan számot fedett fel „Fighting Myself” címmel
  • A Képzőművészeti Egyetem jótékonysági adományozást szervez a török földrengés áldozatai javára
  • Újabb szívhez szóló dalt ismerhetünk meg a The National közelgő lemezéről
  • A távoli északon teszteli az Audi a Q6 e-tron szériaközeli prototípusát
  • A gyári BMW-csapattal tesztelt Kovács Bálint
  • A Mazda CX-9 gyengén teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
Hiba történt: a hírcsatorna nem elérhető. Később próbálkozzunk újra.
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.