Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

A bemutatók éve

Posted on 2020-02-092020-02-08 By Troll aki István

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

Magyarországon is stabil eredményeket ért el a Volkswagen 2019-ben közel 11 ezer autó kiszállításával. Ezzel a Volkswagen 6,9 százalékos piaci részesedést ért el, amelyet idén 7,5 százalékosra növelne a márka. A szigorodó CO2-előírásoknak köszönhetően új időszámítás kezdődik 2020-ban az autógyártók életében, de erre reagálva a Volkswagen komoly modelloffenzívával, összesen hét újdonsággal készül az idei évre: érkezik a 8-as Golf és az ID család első példánya, az ID.3. Az értékesítésből jelentős szeletet hasíthatnak ki a hibrid modellek, éppen ezért a VW alapvetően ezekre a modellekre fókuszál.

A 2019 őszén életbe lépő WLTP szabályozás okozta nehézségek ellenére sikeres évet zárt tavaly a Volkswagen világszerte és hazánkban egyaránt. A Volkswagen-csoport 1,3 százalékos növekedéssel összességében 10,9 millió gépkocsit értékesített tavaly, a Volkswagen márka a globális eredményből 6,3 millió autó értékesítésével vette ki a részét.

Több kategóriában is az élen zárt a Volkswagen hazánkban
A hazai piacon a Volkswagen stabilan tartotta korábban megszokott piaci pozícióját, 10.897 értékesített autóval 6,9 százalékos piaci részesedést ért el a márka importőre a 157.906 darabos piacon. A Volkswagen több kategóriában is élen zárt 2019-ben, a Golf-kategóriának nevezett osztályban – értelemszerűen a Golffal – 14 százalékos részesedéssel lett első, és a nagycsaládos autótámogatásnak köszönhetően a C-méretosztály egyterűi között 21 százalékos részesedéssel első helyre került a Tourannal. A Passat és a Passat Variant a saját kategóriájukban 18,9 és 27,5 százalékos piaci részesedéssel végzett a dobogó legfelső fokán. Emellett az e-Golffal és az e-up! modellekkel – összesen 29,8 százalékos piaci részesedéssel – az elektromos autók mezőnyében is élen végzett a VW.

Az értékesítést nagyban befolyásolják a gazdasági, környezeti hatások
A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének becslése alapján a piac várhatóan 150 ezer körül alakulhat 2020-ban is, és ebből a Volkswagen 7,5 százalékosra kívánja növelni a részesedését, mert tervei szerint közel 11.250 gépkocsit értékesíthetnek. Ehhez számos piaci tényező is hozzásegítheti a márkát, amelynek fontos alappillérei, hogy az elmúlt évek eredményei alapján stabil és kiszámítható a hazai autópiac, továbbá jövőre is elérhető lesz a hétüléses gépkocsikra vonatkozó családi autóvásárlási program. Az értékesítési eredményt növelheti az is, hogy az idei évben összesen hét új márkát vezet piacra a Volkswagen, és az is fontos tény, hogy mára sikerült a WLTP kapcsán tapasztalt gyártási nehézségeket rendezni; továbbá megérkezik az ID-család első modellje is, és a 2020-as labdarúgó Európa-bajnokság támogatójaként jelentős figyelmet kaphat a márka a nyár folyamán. Persze emellett nehezítő tényezőkkel is kalkulálnak: az idei értékesítési eredményekre hatással lehet a kedvezőtlen euró-forint árfolyam, illetve az is, hogy 2021-ben a még megengedő WLTP2-t a WLTP3 váltja, amely újabb kihívások elé állítja a márkákat.

“A jogszabályi változtatások jelentős feladatot adnak az autógyáraknak, ráadásul a környezetbarát technológia és a közlekedésbiztonsági előírásoknak megfelelő megoldások fejlődésével párhuzamosan a gépkocsik ára is nőhet, amelyre további hatással lehet a szigorú széndioxid szabályozás. Mint ismert, amelyik márka nem teljesíti flottaszinten a kilencvenöt gramm/kilométer CO2 kibocsátási átlagot, komoly büntetést fizethet. A Volkswagen mindenesetre felkészült az újabb kihívásokra, s ha minden terv szerint alakul, büntetés nélkül teljesítheti az idei évet.” – tájékoztatott Dalnoki Balázs, a Volkswagen márkaigazgatója egy sajtóreggeli keretében. – “Segítség, hogy ebben az esztendőben még a legrosszabb kibocsátással rendelkező öt százalékot kizárhatják a számításból a gyártók, jövőre azonban a WLTP három érkezésével már ezekkel is kalkulálni kell.”

A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!
LAPOZZ A KÖVETKEZŐ OLDALRA!

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Pages: 1 2 3
Troll aki István Tags:#Alles klar, #baidu, #Base, #bing, #Deeper Web, #DuckDuckGo, #facebook, #facefollowme, #facefollowmeplease, #followme, #followmenow, #followmeplease, #google, #instafollowme, #instafollowmenow, #instafollowmeplease, #Lycos, #Search, #Suchen.de, #Webcrawler, #yahoo, #yandex, akkumulátor, Arteon, Arteon Shooting Brake, Audi, autó, autóipar, bekeményítettek, benzin, BMW, Bosch, botrány, Brüsszel, car, csaló, Daimler, dízel, dízelautó-használati korlátozás, dízelbotrány, dízeltechnológia, dízeltilalom, dízelválság, Euro 4, Euro 5, Euro4, Euro5, Euro6, Golf, ID.3, jármű, jogszabály, károsanyag-kibocsátás, kartell, kartellgyanú, kocsi, környezetszennyező, környezetvédelem, légszennyezettség, manipulálás, Mercedes, MINI, mutyi, német, Németország, nitrogénoxid-kibocsátás, Porsche, rendelet, szabályozás, szabálytalanságok, szigor, szoftver, T-Roc Cabriolet, Tiguan, tiltás, válság, vizsgálat, volkswagen, Volkswagen CODE Lab, VW, zechnológia

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Nagyot robbant a zöldautók piaca januárban – Tarolt a Toyota
Next Post: Némi háttér az „aerodinamikai keréktárcsákról”

kapcsolódó

  • Az FIA mindent megtett, így Hamilton magabiztosan nyerte a Szaúdi Nagydíjat Nyúz
  • Visszapillantó – Troll aki István dizájn elemzése a “nem létező” Mazda6 tesztautó mellett Nyúz
  • Ittasan tanított egy gépjárművezető-oktató, elítélték Nyúz
  • Legalább annyira túltolt hülyeség, mint a térdeplős divat! Húsmentes lesz a Volkswagen központi üzemi konyhája Nyúz
  • Osztálykirándulás Toyota Coaster Beach Master-rel a világ végére Troll aki István
  • A Porsche is újraindítja Troll aki István
2020. február
hKscpsv
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 
« jan   márc »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • YouTube
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A LEVC frissített akkumulátort fejlesztett a TX és a VN5 számára
  • A Magyar Suzuki felmért
  • Országos szemétgyűjtési akcióhetet szervez a Magyar Közút
  • A főbohóc tovább folytatja apja tragikus halálának megbosszulását! – #Karigerikerékpársugárúttá lesznek a metrópótló buszok egykori sávjai
  • A Volvo Trucks új biztonsági rendszereket vezet be teherautóiban
  • A TP Vision és az FC Barcelona több évre szóló megállapodást kötött
  • Psoriasis és társbetegségei
  • Megjelent Steigervald Krisztián új könyve, a Generációk harca a figyelemért
  • Programozható robotokkal a jövő mérnökeiért
  • „Látjuk a jövőt!”
  • Új szuperbaktérium-ölő antibiotikumot fedeztek fel tesztelés közben
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Mikrozöld termelőket ellenőriztek a Szupermenta tesztprogramban
  • A tesztidőszak tapasztalatai alapján…
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő
  • Új, családias SPAR-üzlet nyílt Budapesten, a Fehérvári úton
  • Nyár elején rendezik meg a gourmet fesztivált
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Mazda 6 20 TH Anniversary
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

RSS Begurulva RSS

  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket 2023-05-26
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle 2023-05-25
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ 2023-05-24
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta… 2023-05-19
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett 2023-05-12

RSS Teszt a lelke mindennek RSS

  • Új szuperbaktérium-ölő antibiotikumot fedeztek fel tesztelés közben 2023-05-29
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken 2023-05-28
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél 2023-05-27
  • Mikrozöld termelőket ellenőriztek a Szupermenta tesztprogramban 2023-05-25
  • A tesztidőszak tapasztalatai alapján… 2023-05-24

RSS PodCars RSS

  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Mazda 6 20 TH Anniversary

RSS Egyszer már láttam autót RSS

  • A LEVC frissített akkumulátort fejlesztett a TX és a VN5 számára 2023-05-29
  • A Magyar Suzuki felmért 2023-05-29
  • Országos szemétgyűjtési akcióhetet szervez a Magyar Közút 2023-05-29
  • A főbohóc tovább folytatja apja tragikus halálának megbosszulását! – #Karigerikerékpársugárúttá lesznek a metrópótló buszok egykori sávjai 2023-05-29
  • A Volvo Trucks új biztonsági rendszereket vezet be teherautóiban 2023-05-29

RSS Gasztroll RSS

  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon 2023-05-29
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait 2023-05-29
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő 2023-05-29
  • Új, családias SPAR-üzlet nyílt Budapesten, a Fehérvári úton 2023-05-28
  • Nyár elején rendezik meg a gourmet fesztivált 2023-05-27

RSS Mi az a blogger RSS

  • A TP Vision és az FC Barcelona több évre szóló megállapodást kötött 2023-05-29
  • Psoriasis és társbetegségei 2023-05-29
  • Megjelent Steigervald Krisztián új könyve, a Generációk harca a figyelemért 2023-05-29
  • Programozható robotokkal a jövő mérnökeiért 2023-05-29
  • „Látjuk a jövőt!” 2023-05-29

Címkék

#maradjotthon autósport betegség BKK Budapest Airport Carlos Sainz Jr. Charles Leclerc COVID-19 COVID-19 koronavírus Covid-19-tüdőgyulladás egészség F1 ferihegyi repülőtér Forma-1 Formula one gusztustalan Hamilton gyomorforgató Hamilton Hamilton hisztiző Hamilton járvány koronavírus koronavírus-járvány kór kórság közlekedés Leclerc Lewis Hamilton Lexus Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér Max Verstappen megelőzés mutyi nyavajgó Hamilton picsogó Hamilton Pérez rasszista Hamilton repülőtér Sainz Jr. sport technikai sport Toyota Verstappen veszély visszataszító Hamilton vérlázító Hamilton

In memoriam Zsiska Ferenc

MTI

IMEDIA

NMHH

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.