Mialatt mi a stadion külsejét lestük, a Super Bowl amerikai nézői egy újabb ütős Toyota reklámfilmet láthattak

Az amerikaifutball-bajnokság (NFL) döntője, a Super Bowl valóságos nemzeti ünnep az Egyesült Államokban, ilyenkor szinte kiürülnek az utcák, és több mint 100 millióan követik élőben a közvetítést. Nem csoda, hogy a mérkőzés szünetében aranyárban mért reklámperceket a legnagyobb vállalatok az év legütősebbnek szánt reklámjaival igyekeznek kitölteni, több hétre témát adva az azokat kielemző portáloknak. Rendszeresen jelennek meg ilyenkor a reklámokat rangsoroló listák, hosszabb-rövidebb elemzések és a múlt vasárnap megrendezett Super Bowl után, idén sincs ez másként, nem túlzás tehát kijelenteni, hogy mára a döntő nem csupán a sportrajongók, de a reklámrajongók és marketing szakemberek ünnepe is. Az egyik legjobban sikerült reklámot idén is a Toyota jegyezte: a tavalyelőtt három, tavaly két reklámmal is jelentkező japán autógyártó idei filmjének a vadonatúj Highlander volt az egyik sztárja. Hogy kik voltak a többiek? Alább kiderül.

A helyi idő szerint vasárnap este rendezett Super Bowlt a Kansas City Chiefs óriási hajrával nyerte meg 31-20-ra a San Francisco 49ers ellen. A kansasi amerikaifutball-csapat ezzel 50 év után lett újra az amerikai profi liga, az NFL bajnoka, másodszor a története során. A meccsről azóta számtalan elemzés jelent meg a különböző sportportálokon, legalább ennyi elemzés született ugyanakkor a szünetben leadott reklámokról is, amelyek egyöntetűen a legjobbak között emlegették a Toyota idei reklámját. A Super Bowl ugyanis nem csupán az amerikai sportrajongók ünnepe, hanem egyben a világ reklámszakmájáé is. Minden valamirevaló marketinges és kreatív arról álmodik, hogy egyszer majd az általa jegyzett reklámot vetítik a mérkőzés szünetében…épp úgy ahogy rengeteg zenész álma is, hogy egyszer az NFL döntő során léphessen fel.

De, mi lenne a sorsa a Marson talált víznek?

A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!
LAPOZZ A KÖVETKEZŐ OLDALRA!