A Ford kommunikációja már a holnapot idézi

  • A Ford immár kilencedik éve könyvelhet el folyamatos növekedést az értékesített új gépjárművek számát illetően Magyarországon
  • A tavalyi év főként a haszonjárművek piacán bizonyult rendkívül sikeresnek a Ford Magyarország számára, hisz 7599 db kishaszongépjármű értékesítésével 29 % piaci részesedéssel a piac csaknem egyharmad részét tudhatja magáénak az amerikai márka
  • A személyautók és haszongépjárművek összesített piacán 23327 gépjármű forgalomba helyezésével, 12,67% piacrészesedéssel 2019-ben a Ford szerezte meg a második helyet
  • 2020-tól a Ford Magyarország ügyvezető igazgatói székében Szamosi Viktort Szabó Attila váltja fel

A 2019-es esztendőben az új személy- és kishaszongépjármű eladások 15,5% százalékkal növekedtek Magyarországon, és túlszárnyalták a 184 ezres össz. darabszámot*.

A kiváló iparági eredményekhez a Ford személy, és kishaszonjármű modelljei kimagasló mértékben járultak hozzá. A Ford 2019-ben 18 százalékos eladásnövekedésével húzta fel a piac eredményeit. A márka a második helyen zárt az összesített eladásokat tekintve 23327 eladott személy- és haszongépjárművel.

A személyautó szegmensben a Ford megőrizte második helyét 15728 darab regisztrált személyautóval megtartva 10 százalékos piaci részesedését a szegmensben köszönhetően annak, hogy a 2018 bevezetett 10 új vagy teljesen megújult modell mellett 2019-ben is számos új modellt mutattak be Magyarországon.

A hazai legnagyobb szegmens, a piac 37,6 százalékát kitevő SUV kategória előkelő 2. helyén a Ford áll mely szegmensben a kifutó Kuga az Ecosporttal és nagy méretű Edge modellekkel kiegészülve 5344 darabbal 9 százalékot tudhat magáénak.

Az felső-közép kategóriában versenyző Mondeo is szép sikereket könyvelhetett el tavaly, majd 13 százalékkal növelve értékesítését elsősorban a várva várt Mondeo Hybrid kombi változatának köszönhetően.

2019 tartogatott meglepetéseket a Focus modelleknél is, a népszerű modellből 2838 darab talált gazdára és megérkezett a Focus crossover Active és a csúcsmodell, a 280 lőerős Focus ST is.

A tavalyi év második féléve érezhető fellendülést hozott az úgynevezett MPV szegmensben is, részben a Nagycsaládos 7 üléses progarmnak köszönhetően. A szegmensben az értékesítés 64 százalékkal nőtt és összesen 1425 Ford S-Max, Galaxy, Tourneo Connect és C-Max talált gazdára.

A 7 üléses kampány legnépszerűbb modellje a Fordnál a S-Max és a Tourneo Custom kisbusz lett, az előbbi 109 százalékkal, (322 db) utóbbi 119 százalékkal 1720 darabbal szárnyalva túl a 2018-as értékesítési darabszámokat.

A Ford a kishaszonjármű szegmensben 7599 eladott kishaszongépjárművel lett piacvezető, amely a kishaszonjármű piac 29 százalékát jelenti, tehát elmondható, hogy tavaly közel minden harmadik újonnan forgalomba helyezett haszonjármű Ford volt. 2019-ben a Ford a pick-up szegmensben ismét domináns első helyett szerzett 2653 darabbal, közel 45 százalékos piaci részesedéssel. A szegmensben egyedülálló újdonsága a májusban bemutatott Ford Ranger Raptor Performance Pick-up, mely terepképességét ultra-erős alváz, egyedi futómű és gumiabroncs, 213 lóerős, 500 Nm forgatónyomatékú EcoBlue motor, 10 fokozatú automata sebességváltó, valamint Terepvezérlési Rendszer javítja. 2778 darab Ford Transit és 1084 Transit Custom eladásával a Ford vezeti az ún. kishaszonjármű (Small CV) szegmenset is.

A Ford a mai (SIC) sajtótájékoztatóján bejelentette, hogy 2020 januárjától új ügyvezető igazgató veszi át Ford Magyarország irányítását Szamosi Viktortól, aki az un. Ford Európai Direkt piacok (CEE Régió) operatív igazgatójaként folytatja pályáját.

Szabó Attila személyében az új ügyvezető igazgató a magyar mellett a cseh piacért is felelős regionális ügyvezető lesz. Szabó Attila korábban a Ford román leányvállalatát vezette sikeresen, ezt megelőzően a Ford szentendrei székhelyű európai árazási központjának managere volt, ahol a Szentendrén működő regionális irodában európai árszabási managerként a szervezet egyik legnagyobb létszámú, Európa összes piacát kiszolgáló árazási csapatát irányította.

“Örömmel várom ezt az új kihívást, és hogy végre ismét a magyar piacon kamatoztathassam az évek során megszerzett tapasztalataimat. Idén kihívásokkal teli év előtt állunk, december 26-án indított új kommunikációs kampányunk, a Bring On Tomorrow pedig megmutatja, mit hoz a jövő.

Ez a kampány egyértelműen jelzi, hogy milyen izgalmas időket élünk, és hogy a Ford is nagy változások előtt áll. Ezen átalakulás részeként 2020-ban egy vadonatúj termékcsaládot mutatunk be, amelyben 14elektromos technológiájú modell szerepel. Az emberek és autóik, valamint a körülöttük lévő világ összekapcsolása ennek kulcsfontosságú részét képezi,” jelentette ki Szabó Attila, a Ford Magyarország új ügyvezető igazgatója.

A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!
LAPOZZ A KÖVETKEZŐ OLDALRA!