Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

A Toyota a helyi közösségi, a tudományos és a magánszektorral karöltve csillapítaná Bangkok autós forgalmát

Posted on 2019-12-102019-12-11 By Troll aki István

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

A Toyota Mobilitási Alapítvány beszáll a Rama4 projektbe, hogy a közösségi, a tudományos és a magánszektorral karöltve csillapítsák Bangkok autós forgalmát. Ennek keretében a Toyota együttműködésbe kezd a thaiföldi Közlekedési Minisztériummal, a Bangkoki Önkormányzattal, a Bangkoki Rendőrfőkapitánysággal, a Chulalongkorn Egyetemmel és a Grab Bangkok taxitársasággal. Céljuk, hogy kiterjedt, adatközpontú elemzés segítségével megoldásokat találjanak a legendásan zsúfolt bangkoki Rama4 autóút forgalmának csökkentésére.

A Toyota Mobilitási Alapítvány és partnerei megállapodást kötöttek egy olyan projekt elindításáról, melynek célja a hírhedten forgalmi dugóktól terhelt Rama4 autóút forgalmának csillapítása. A projekt neve “Rama4 Modell”. A projekt elindításában részt vett a thaiföldi Közlekedési Minisztérium, a Bangkoki Önkormányzat, a Bangkoki Rendőrfőkapitányság, a Chulalongkorn Egyetem, a Toyota Mobilitási Alapítvány és a Grab Taxitársaság képviselői. A résztvevők megállapodtak a projekt céljairól, és nagy vonalakban felvázolták annak kivitelezését is. A program a 2015 és 2017 között megvalósult „Sathorn Modell” kiterjesztéseként indult, amellyel korábban értékes eredményeket értek el a közlekedésben. Ezek közé tartozott egyebek közt a forgalmi lámpák működésének optimalizálása, a hatékony ingajáratok és rugalmas munkaidő bevezetése, valamint P+R parkolók létesítése. Ezek az újítások segítettek a közlekedési torlódások csökkentésében. A tervet a thai kormánynak is elküldték, hogy az egész városban alkalmazhassák. Az új “Rama4 Modell” finanszírozására a Chulalongkorn Egyetem 50 millió thai bahtos (mintegy félmilliárd forint) alapot kap a Toyota Mobilitási Alapítványtól. A program nagyjából 18 hónapig tart majd 2019 novemberétől 2021 elejéig. A próbaidőszak célja, hogy tanulmányozhassák és tesztelhessék azokat a fejlett, adatalapú megoldásokat, amelyek csökkenthetik a Rama4 út forgalmát. A résztvevők azért a Rama4-et választották, mert ez Bangkok legnagyobb forgalmú útjainak egyike, olyan egyedülálló körülményekkel, amelyek lehetőséget kínálnak új üzleti és lakóövezetek kiépítésére, mint például a One Bangkok és a Samyarn Mitrtown Project.

A program kritikus része a hatalmas mennyiségű és különböző forrásból érkező adatok összesítése. Ezeket többek közt a Grab Taxi GPS-rendszereiből, a helyi buszjáratoktól, a kamerás felvételekből és érzékelőkből nyerik ki. Az adatokat új technológiákkal (mesterséges intelligencia, gépi tanulás) és szakértői tudással kombinálva elemzik. A tudósok olyan privát és tudományos intézményekből érkeznek, mint a Chulalongkorn Egyetem, az ITIC, az AIT, a Siametrics és a Waycare. A projekt során kísérletet tesznek arra, hogy a jelenlegi forgalmi helyzetből kiindulva következtessenek a jövőben előforduló problémákra. Ezek után szeretnének új közlekedésirányítási rendszereket, szállítmányozási hálózatokat és várostervezési módosításokat létrehozni. A résztvevők mind úgy gondolják, hogy ez a kísérleti program nagy lépés a „Mobilitást Mindenkinek!” célkitűzés felé. A projekt sikerének kulcsa a hatékony együttműködés a közösségi, a tudományos és a magánszektorok között. A kormánynak köszönhetően rendelkezésre állnak a szükséges adatok, melyek segítségével olyan intézkedéseket hozhatnak, amelyek elősegítik a nagy forgalom okozta problémák megoldását. A tudományos intézmények (például a Chulalongkorn Egyetem) a legfejlettebb technológiát és know-howt szolgáltatják a problémák megoldására. Az olyan résztvevők, mint a Grab Taxi és az AIT adatokkal és a forgalom-optimalizáló tudásukkal járulnak hozzá a projekthez. Végül, de nem utolsósorban a Toyota Mobilitás Alapítvány, mint független résztvevő a finanszírozásban, a mobilitási know-howban és a projekt levezetésében segít. Egyértelmű, hogy valamennyi résztvevő maximális együttműködésére szükség van, máskülönben ezeket az összetett problémákat nem lehet megoldani. A projekt kivitelezése alatt a helyi lakosok segítsége is elengedhetetlen annak érdekében, hogy a mobilitás szabadsága mindenki számára megvalósulhasson.

A Toyota Mobilitási Alapítvány

A Toyota Mobilitási Alapítványt a Toyota 2014 augusztusában alapította azzal a céllal, hogy egy valóban mobil társadalmat hozzon létre. Az Alapítvány célja az újszerű, működőképes mobilitási rendszerek támogatása, és ezzel az egyenlőtlenségek felszámolása a mobilitás terén. Az Alapítvány a Toyota technológiai, biztonsági és környezetvédelmi szakértelmére támaszkodik, és világszerte együttműködik egyetemekkel, kormányzati és nonprofit szervezetekkel, kutatóintézetekkel és más szervezetekkel a mobilitással kapcsolatos problémák megoldásán. E programok célja a városi közlekedés problémáinak megoldása, a személyes mobilitás lehetőségeinek kiterjesztése és megoldások kidolgozása az új generációs mobilitás megvalósításához.

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:Bangkok, Toyota Mobilitási Alapítvány

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Van képünk hozzá (19.12.10.) – Bugatti Baby
Next Post: A “K O S Z O S” felírás helyett…

kapcsolódó

  • A járvány előttinél is több KLM-járat lesz Budapestre Nyúz
  • Sztrájkot jelentettek be a British Airways légitársaság pilótái szeptemberre Nyúz
  • Debrecen Drive Nyúz
  • Lamborghini Aventador SVJ Nyúz
  • A Hyundai és a művészet Nyúz
  • Félgőzzel vánszorog a használtautó-piac is Nyúz
2019. december
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« nov   jan »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • YouTube
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Újra a TOP10-ben Kovács Bálint az IDM második versenyhétvégéjén
  • Ez már a XXI. század – A Hősök tere környékén is korszerűbbé vált az utastájékoztatás
  • A Continental veszprémi telephelye az idén elérte az egymilliárd legyártott szenzort
  • A Toyota a karbonsemlegességet és a motorsport örökséget állítja középpontba a Le Mans-i centenáriumon
  • Baleset miatt lezárták az M7-est a Balaton felé Martonvásárnál
  • 2022-es rekordárbevétel, beruházások, online fejlesztések a Praktikernél
  • Saját rendezésű videóval jelentkezett az idén 15 éves Paddy and the Rats
  • Az SZFE a Magyar Mozgókép Fesztiválon
  • Sorsdöntő változások a vállalkozói szegmensben
  • Orbánék már szervezik, mit, hogyan, mikor lophatnak el az uniós elnökség alatt
  • Dróntaxikat teszteltek Izraelben
  • Irodát nyitott Budapesten az Amazon Web Services – tesztelhetnek az ügyfelek
  • Versenykörülmények között teszteli folyékony hidrogén hajtású technológiáját a Toyota
  • Fél évnyi tesztelés után országszerte minden SPAR-ban és INTERSPAR-ban elérhető a Munch-ételmentés
  • Már több mint 21 ezer regisztrált felhasználó töltötte ki a teszteket
  • Idén a nyári emlékek ihletik a Debrecziner Gourmet Fesztivál fogásait
  • Szigorúan ellenőrzi a magyar hatóság az ukrán gabonát
  • Katasztrófahelyzetben ingyen ételt és italt kínáló automatákat telepítettek
  • Átadták a Szentkirályi Magyarország Kft. új PET-palackozó gyártósorát
  • Megújuló forrásból származó magyar fából készül a Westend új ételudvara a Hello Wood tervei alapján
  • Anita és Sanyi a Hypermotion RUNKIE 16” (“klasszikus”) rollerrel támad
  • A Ssangyong Rextonnal is megismerkedtek
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • E-Tech Renault Captur
  • Rextonról röviden
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

In memoriam Zsiska Ferenc

IMEDIA

NMHH

MTI

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.