Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Globális márkakampányt indít az Audi

Posted on 2019-11-302019-11-30 By Troll aki István

Share this post:

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

Új globális márkakampányt indít jövőre az Audi, amelynek középpontjában a négy karika újrapozicionálása áll, s amelyben a globális márkamenedzsmentnek megfelelően minden eddiginél intenzívebben jelennek meg a vállalat nemzetközi hálózatából érkező ismeretek és kommunikációs trendek. Partnerként a nemzetközileg aktív 72andSunny kreatív ügynökséget nyerte meg az Audi.


A kampány alapjául az Audi új márkastratégiája szolgál. A legfontosabb célok egyike “A haladás technikája” mottó újraértelmezése és új élettel feltöltése, amelynek a jövőben már nem csupán a műszakilag megvalósíthatóról kell szólnia, hanem még inkább a középpontba kell állítania az ügyfelek kívánságait. “A ‘haladás’ globálisan immár mindinkább a hozzáállás, a belső beállítottság kérdésévé válik” – hangsúlyozta Sven Schuwirth, az Audi márka Digital Business és Customer Experience vezetője. “Ezért lépünk a marketing területén is új utakra, hogy emocionálisan újratölthessük az Audi márkát. E projektet már a kezdetektől szerte a világon dolgozó kollégáinkkal intenzív együttműködésben kívánjuk megvalósítani. A 72andSunny ideális ügynökség számunkra, hogy e célkitűzéseinket nagyszabású márkakampány keretében tegyük jól érzékelhetővé.”

Carlo Cavallone, a 72andSunny Amsterdam kreatív ügyvezető igazgatója így fogalmazott: “Örömteli és izgalmas számunkra, hogy az első autógyártó, akivel Amszterdamban együtt dolgozhatunk, a világ egyik leginnovatívabb, legkreatívabb és legizgalmasabb márkája. Megtiszteltetésnek vesszük, egyben nagy örömmel tölt el minket, hogy közösen írhatjuk története következő fejezetét – nagy kihívás, amelynek szívesen állunk elébe.” Az Audival folytatott közös munkát a 72andSunny amszterdami irodája irányítja majd, az ügynökség világméretű hálózatának támogatásával. New York-i, Los Angeles-i, Sydney-i és szingapúri irodáival a 72andSunny nemzetközi reklámügynökség, akinek ügyfélportfoliójában többek között a Google, az adidas és az Unilever is szerepel.

Az Audi tervezett kommunikációs offenzívájában a márka megerősítése játssza a központi szerepet, amit az Audi következetesen meg kíván fiatalítani, mégpedig különösen progresszív vásárlói célcsoportok megszólításával. A márka prémiumkarakterét szintén a luxus korszerű formája jegyében kívánja új életre kelteni, miközben egyértelműen megfogalmazott célkitűzése a márkaimázs és a márka ismertségének hosszú távú erősítése.

Az új márkakampány 2020 első negyedévében veszi kezdetét.

Share this post:

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:72andSunny kreatív ügynökség, márkakampány

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Használt autóalkatrészekből készült szobrokból nyílt kiállítás a fővárosban
Next Post: A driftvilág extrém platósa egy 600 lóerős Toyota Hilux alapú gép Thaiföldről

kapcsolódó

  • A Super Bowl alkalmából újabb előzetes érkezett a világ legszarabb autós mozijának 9. részéről Nyúz
  • De, miért?! Sikerült egy Hiluxot is elb@szni Nyúz
  • A Casio Edifice „Honda Racing Red Edition”-t a márka legsikeresebb teljesítményű autói ihlették Nyúz
  • A klímaváltozás elleni küzdelem érdekében az európaiak készek lemondani a repülőutakról, a húsevésről és az új ruhákról Nyúz
  • Törpe crossoverrel bővítheti kínálatát a Lexus Nyúz
  • Új fuvarozási útvonal létesül Wels, Bécs és Budapest között Nyúz
2019. november
hKscpsv
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
« okt   dec »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • YouTube
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A MINI oxfordi gyára is elektromos üzemmódba kapcsol
  • Ideális fényviszonyok különféle vezetési helyzetekben
  • Így dolgozik a BKK „különleges ügyosztálya”
  • Közlekedésbiztonsági családi napon dől el, ki Magyarország legjobb kamionsofőrje
  • A Bentley Mulliner háromkerekűje az Ultimate Kindergarten Flex
  • Immár teljes a 12. Szemrevaló Filmfesztivál programja
  • Idiopátiás tüdőbetegség – ritka, mégis sokakat érint Magyarországon is
  • A szerelem legédesebb pillanatait hozza el Bella Poarch és Lauv közöse
  • Innováció az optikai szemüvegek területén
  • Újra keresettek a klasszikus képzések
  • A Suzuki V-Strom 800DE az „Alpen Masters 2023” tesztgyőztese
  • A laboratóriumi és klinikai tesztek mellett neuropszichológusok játékos tesztekkel vizsgálják a szellemi képességek lehetséges hanyatlását
  • Ezt a vad külsejű autonóm buszt most Európában tesztelik
  • A tesztelések után 19 eljárás indult kakaóitalpor-forgalmazók ellen
  • Határon túl is keresik a legokosabb fiatal agrártudóst a teszteken
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Tizennégy új magyar étterem kapott idén Michelin-ajánlást
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

In memoriam Zsiska Ferenc

IMEDIA

NMHH

MTI

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.