Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Visszaszámlálás az új Golfhoz (7.)

Posted on 2019-10-272019-10-24 By Troll aki István

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

Golf 7 – könnyű szerkezet, széles motor- és hajtáslánc választék

Az eddig gyártott több mint 35 millió Golf közül körülbelül hat millió a Golf 7 sorozatból, a legújabb generációból került ki. A hetedik Golf története hivatalosan a 2012. szeptember 4-i berlini bemutatóval kezdődött, és egy nappal később megkezdődött az új Golf 7 előértékesítése az első országokban. Csakúgy mint elődei esetében – a Golf első hat generációjából együttesen 29,3 millió darabot értékesítettek – a világ legnagyobb darabszámban eladott autójává vált.

A fejlesztésnél nagy hangsúlyt helyeztek a széndioxid kibocsátás csökkentésére. Ezt szem előtt tartva az volt a terv, hogy miközben az új Golf össztömegét csökkenteni kell, az ütközési biztonságát ugyanolyan magas szinten kell tartani, vagy ami még jobbá kell tenni. Végül éppen ez történt: a Volkswagen 100 kg-mal csökkentette a Golf 7 tömegét, és ebben a folyamatban megfordította a súly spirált, és eközben a biztonság is a csúcson maradt.

Motorváltozattól függően akár 23 százalékkal is sikerült csökkenteni a fogyasztást az elődmodellhez képest. Ráadásul a kínálatba bekerült asszisztens rendszerek – mint az előző modelleknél is – kiemelkedően sikeresek lettek: a másodlagos ütközésvédelem és a Front Assist környezet-figyelő rendszer, beleértve a városi vészfék funkciót, csak példák az autóban bemutatkozott új technológiák közül. A formaterv letisztultabb és pontosabb lett, mint valaha. Klaus Bischoff, a Volkswagen fő tervezője a dizájnnal kapcsolatban megjegyezte: “A stílus logikus, szilárd, termékorientált, tiszta és pontos. Ez tükrözi a márka tervezési DNS-ét mint a forma tiszta értékrendszerét.”

A Volkswagen ezután gyorsan egymásutánban mutatta be a termékcsalád további változatait, és csupán 2013-ban négy új változatot vezetett be: Golf GTI, Golf GTD, Golf R és a Golf Variant. A termékcsalád elektrifikációja következett 2014-ben a Golf GTE és az e-Golf megjelenésével. 2019 sportos eseménye a Golf GTI TCR 213 kW / 290 LE-vel, a 257 kW / 350 LE Golf GTI alapján, a TCR verseny sorozatban való debütálása volt. A Golf 7 sokszínűsége, technológiája és külső megjelenése valóban sikert hozott: manapság ez lett a termékcsalád három legkelendőbb generációjának egyike. 

Golf 7 éves adatok

2012      Világpremier májusban Berlinben

                A Golf 7 első példányának leszállítása novemberben

2013      A Golf 4MOTION változatok bemutatása

                A Golf GTI debütálása

                 A Golf GTD bemutatása

                A Golf Variant bemutatása

                A Golf R debütálása (világpremier szeptemberben, Frankfurtban, az IAA-n)

2014      Az e-Golf bemutatója

                A Golf GTE debütálása (világpremier márciusban, Genfben)

                A Volkswagen márciusban ünnepli a Golf 40 éves évfordulóját Wolfsburgban

                A Golf SV debütálása

                A Golf R Variant bemutatása

2015      A Golf GTI Clubsport bemutatása

                A Golf GTD Variant debütálása (a világpremier márciusban, Genfben)

                Januárban a Las Vegas-i CES-en debütáltak a Golf R Touch és a Connect Golf koncepcióautók

2016      A Volkswagen júniusban a Nürburgringben ünnepli a “Golf GTI 40 évét”

                A Golf GTI Clubsport S debütálása

2017      A termékcsalád frissítése

                A megújult Golf Sportsvan

2018      A GTI TCR Concept világpremierje májusban a Wörthersee-i találkozón (Ausztria)

2019      A Golf GTI TCR bemutatása

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:Golf, Golv VII., volkswagen, Volkswagen Golf, VW, VW Golf

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Minden esetben érvényesíteni kívánja menet- és pótdíjakra vonatkozó igényét a MÁV-START
Next Post: Van képünk hozzá (19.10.27.) – Toyota RAV4 Khul Body Kit

kapcsolódó

  • A ferihegyi repülőtér utasforgalma több mint 80 százalékkal maradt el júliusban a tavalyitól Nyúz
  • Land Rover Defendert faragtak a Toyota Proboxból Nyúz
  • MUTYI! Állami szerepvállalással működik tovább a sármelléki repülőtér Nyúz
  • Vadonatúj autóval vág neki a 2020-as ORB szezonnak Turán Frici és Bagaméri Laci Nyúz
  • A VWH április 27-től kezdi meg a gyártás fokozatos újraindítását Nyúz
  • Ötvenöt éve született az első sorozatgyártású cseh autó Nyúz
2019. október
hKscpsv
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
« szept   nov »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Közelíti a havi kétszázezres utazásszámot a vasútvillamos forgalma
  • Az autógyártók közül a Toyotának van a legtöbb női vásárlója
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit
  • Eredeti alkatrészek gyors és öreg Toyotákhoz
  • Így változik a parkolási rend a PENNY egyes áruházainál!
  • Parov Stelar Debrecenben
  • Egész évben a PENNY-vel főzhetnek
  • Így vészeld át az óraátállítást!
  • Ismét mozikban a Veszett a világ
  • Ezek az idei év fitnesztrendjei
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket
  • A teszteredmények után az ADAC veszélyesnek tart hét nyári abroncsot
  • A Toyota Highlander így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.