Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Újabb csúcsinnováció a Suzukitól

Posted on 2019-10-072019-10-07 By Troll aki István

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

Bemutatkozik a DF300B hajómotor

A Suzuki Motor Corporation bemutatja új, 300 lóerős, csúcstechnológiás DF300B hajómotorját, amely a márka vezető termékének, a DF350A forradalmi technológiáját ötvözi egy 300 lóerős hajómotor teljesítményével. A hagyományos benzinüzemű DF300B típusú külmotorokat 2019 végétől gyártják Japánban, a Suzuki Kosai üzemében, és világszerte értékesítik majd.

A DF300B egy nagyteljesítményű hajómotor, amelyet azon ügyfelek számára alkottak, akik a DF350A csúcsmodell fejlett technológiáját ezen teljesítményosztályban is el szeretnék érni.
A nagy hatékonyságú, ellentétes irányban forgó hajócsavarok (Suzuki Dual Prop System), valamint a kompakt, kétlépcsős lassító áttétel (2-Stage Gear Reduction) kombinációjával jelentős mértékű tolóerőt képes biztosítani, ennek köszönhetően nagyobb hajótestekre is felszerelhető. Hagyományos benzinüzemű1 motorként több országban és régióban is elérhető lesz a vásárlók számára, így használata is szélesebb körben válik lehetővé, legyen szó akár üzleti, akár szabadidős tevékenységekről.

A DF300B hajómotorokat 2019 végétől gyártják Japánban, a Suzuki Kosai üzemében, és világszerte elérhető lesz majd a hajózás és a sebesség szerelmeseinek.

A DF300B főbb jellemzői
– Nagy hatásfokú, ellentétes irányban forgó hajócsavarok (Suzuki Dual Prop System), amelyek hatékonyan alakítják át a motor teljesítményét tolóerővé.
– Kétlépcsős lassító áttétel (2-Stage Gear Reduction), amelynél a fogaskerék-áttétel először a főtengely és a hajtótengely között csökken (1. lassítási szakasz), amelyet egy újabb lassítás követ a hajtóműházban (2. lassítási szakasz), így jelentős teljesítmény és hatékonyság érhető el a nagy átmérőjű hajócsavarokkal.
– Kompakt, 4390 cm3-es, négyütemű, hagyományos benzinnel üzemelő hathengeres V-motor, amely 300 lóerős teljesítmény leadására képes.

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:csúcsinnováció, DF300B, Suzuki, Suzuki Motor Corporation

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Van képünk hozzá (19.10.07.) – New Toyota C-HR
Next Post: A Lexus és a Toyota is tarolt a Playboy Év Autója gálán

kapcsolódó

  • A reptéri forgalom tavaly év végére elérte a 2019-es rekordév 75 százalékát Nyúz
  • Magyarország egyik legszebb Land Cruiserének rövid története Nyúz
  • Visszapillantó – Fabia (ahogy tanultuk) Nyúz
  • Több mint 80 milliárd dollár veszteséggel zárják az évet a légitársaságok Nyúz
  • Az új Opel Corsa tesztelése a Sarkkörön, Dudenhofenben és Rüsselsheimben Nyúz
  • A Ford 600 000 járműben alkalmazza majd a Volkswagen MEB elektromos jármű architektúráját Nyúz
2019. október
hKscpsv
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
« szept   nov »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Közelíti a havi kétszázezres utazásszámot a vasútvillamos forgalma
  • Az autógyártók közül a Toyotának van a legtöbb női vásárlója
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit
  • Eredeti alkatrészek gyors és öreg Toyotákhoz
  • Így változik a parkolási rend a PENNY egyes áruházainál!
  • Parov Stelar Debrecenben
  • Egész évben a PENNY-vel főzhetnek
  • Így vészeld át az óraátállítást!
  • Ismét mozikban a Veszett a világ
  • Ezek az idei év fitnesztrendjei
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket
  • A teszteredmények után az ADAC veszélyesnek tart hét nyári abroncsot
  • A Toyota Highlander így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.