Új BKK Ügyfélközpont nyílik Csepelen, a Szent Imre téren

outlin_logo

Új BKK Ügyfélközpont nyílik 2019. október 1-jén Budapest XXI. kerületében, Csepelen, a Szent Imre téren. A nyitott ügyféltérrel rendelkező, klimatizált ügyfélközpontban két kiszolgálópultnál fogadják az ügyeiket intéző közlekedőket, vásárlókat.

Tarlós István és a Fővárosi Önkormányzat elkötelezett a közösségi közlekedési háttérszolgáltatások fejlesztése mellett, ezért nagy hangsúlyt fektet a modern építészeti megoldások mellett az ügyfelek komfortérzetének és az ott dolgozók munkakörülményeinek javítására, illetve az akadálymentesítésre. A mozgáskorlátozottakat megfelelő magasságú pult, a látássérülteket taktilis sávok, a siketeket és nagyothallókat pedig az előírásoknak megfelelő audiórendszer segíti az akadálymentes ügyintézésben.

Az ügyfélközpontnál a nap 24 órájában, az ügyfélközpont nyitva tartási idején kívül, jegy- és bérletkiadó automata is biztosítja a jegy- és bérletvásárlási lehetőséget. A fejlesztést megelőzően a Szent Imre téri kereszteződésben elhelyezett jegykiadó automatát  áthelyezték az ügyfélközpont pavilonjának oldalába.

Az új ügyfélközpontban lehetőség van közösségi közlekedési jegyek-és bérletek megvásárlására, kapcsolódó információkérésre és bejelentésre, pótdíjak rendezésére, MOL Bubi ügyintézésre, közúti szolgáltatásokkal (behajtási engedélyek, parkolás) kapcsolatos információkérésre, illetve taxiszolgáltatással kapcsolatos bejelentésekre.

A BKK-nál a már működő 13 ügyfélközpontban korábban bevezetett szolgáltatás, amely szerint soron kívüli kiszolgálásban részesülnek a kismamák és a kisgyermekes szülők, az új BKK ügyfélközpontban is elérhető. Az előírásokat betartva az ügyfélközpontba kutya is bevihető.

A Csepel Szent Imre téri ügyfélközpont nyitását megelőző napon a Csepel HÉV-végállomáson működő jegypénztár véglegesen megszűnt, de a közvetlen közelében, a MÁV-HÉV végállomás épületénél két BKK jegyautomata továbbra is biztosítja az utasok közlekedési termékekkel történő kiszolgálását.