Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Azt mondják, “szakmaiatlan és megtévesztő a Közlekedő Tömeg nyilatkozata”

Posted on 2019-09-132019-09-13 By Troll aki István

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

Az elmúlt években sikerült rendbe tenni a MÁV gazdálkodását, míg az adósságállomány 2010-ben még 300 milliárd forint volt, az idei évre ez tizedére, 30 milliárd forintra csökkent. Uniós forrásból 400-500 kilométernyi vasúti pálya újult, újul meg, a MÁV is modernizálja az infrastruktúrát, fokozatosan szépíti az állomásait, pályaudvarait. A 2018-ban közlekedő több mint 1 millió személyszállító vonat 87%-a menetrend szerint érkezett a célállomásra, az összes járatra vetített késés átlagosan 2 perc volt. Ezzel a hazai vasúti személyszállítás a késési adatokat tekintve Európában a középmezőnyben foglal helyet. A MÁV 38 ezres foglalkoztatotti létszámához képest csupán 2,5% a nyitott pozíció, ennek tükrében nem beszélhetünk munkaerőhiányról.

A pálya és az állomások korszerűsítésének, az újonnan beszerzett, elővárosi közlekedést szolgáló korszerű motorvonatoknak, illetve minőségi, távolsági közlekedést szolgáló felújított járműveknek, valamint a jegyértékesítési rendszer folyamatos fejlesztésének köszönhetően az elmúlt négy évben országos szinten 3,6 millióval nőtt a vasúti közlekedést választók száma. A tíz legforgalmasabb vonalon 2017-ről 2018-ra 2,8 millióval emelkedett az utasok száma.

Elkészült már az első 20 IC+ kocsi Szolnokon, októberben pedig forgalomba áll a következő 70 darabos szériából az első. Az átszervezéseknek köszönhetően a MÁV-START a javítókapacitás különválasztotta a gyártástól, így a vagonok karbantartása, felújítása is lényegesen felgyorsult. Az IC+ kocsik számát évről évre növelve lehetőség lesz az IC-hálózat kiterjesztésére, így további területek vonhatók be a minőségi vasúti szolgáltatásba. A beruházások és a beszerzések akár évi negyven-ötven darab IC+ jármű gyártását is lehetővé teszik.

A kibővült motorvonat flotta mára már 123 korszerű FLIRT-el és 31 DESIRO-val látja el az elővárosi közlekedtetést. Ezt fogja tovább erősíteni a 2020 februárjától érkező 11 KISS emeletes motorvonat, melyek a legforgalmasabb Budapest–Cegléd–Szolnok és Budapest–Vác elővárosi vasútvonalakon fognak közlekedni. További 8 darab KISS motorvonat gyártása jelenleg folyamatban van. Ezeken felül további 21 darab KISS megrendeléséről szeptember 3-án írta alá a vasúttársaság a szerződést. Így 2022 őszére végére Budapest elővárosában kizárólag modern FLIRT vagy KISS motorvonat közlekedik majd évente 60 millió ember utazását szolgálva.

A Budapest–Cegléd–Szolnok (100a) vonal évi 19 millió utassal ma Magyarország legforgalmasabb vonalszakasza. Ezen idén is több karbantartási munkát végzett el a MÁV, azonban a vonal műszaki állapotának fokozatos romlása csak nagyobb volumenű fejlesztésekkel fékezhető meg. Szeptember 2-tól az S50 (Budapest-Nyugati–Monor) személyvonatok már két szerelvény esetében is modern, kényelmes, kétegységes FLIRT motorvonattal közlekednek. Jövőre mintegy 6 milliárd forintot csoportosít át a MÁV saját forrásaiból, hogy a ceglédi vonal kritikus szakaszainak állapotán javítson. A felújítások és az emeletes KISS motorvonatok jövő februári forgalomba állítása hozzájárulnak a menetrend stabilizálásához, a késések megszüntetéséhez.

A MÁV-START a szerelvények belső tisztítását végző alvállalkozót felszólította a kocsik sűrűbb tisztítására, elrendelte tisztítógépek beszerzését, valamint előírta a kárpittisztítás elvégzését is.

A MÁV kiemelten fontosnak tartja, hogy az utasok gyors és megbízható tájékoztatásban részesüljenek a lehető legtöbb csatornán, a legrövidebb idő alatt. A vasúttársaság egy központi operatív csoportot hozott létre, amelynek a feladata, hogy egy bekövetkezett rendkívüli esemény okozta üzemzavar elhárításáig az eddigieknél gyorsabban, összehangoltabban és rugalmasabban történjen – az esemény mértékéhez igazodó – az átmeneti vonatközlekedési rend meghatározása, az utasok alternatív elszállításának megszervezése. Szeptembertől pedig megkezdődött a vasútvállalaton belüli információáramlás megújítása és ezzel párhuzamosan azon kommunikációs csatornák kiépítése is, amelyek révén az utasok rövidebb idő alatt, gyors és megbízható tájékoztatásban részesülnek. Ehhez a munkához több ütemű informatikai fejlesztés is társul, amelynek eredményeképpen javul a fedélzeti és állomási utastájékoztatási kijelzők központi vezérlése, a forgalmi szolgálati helyek és fedélzeti személyzet (jegyvizsgálók, mozdonyvezetők) tájékoztatása.

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:Közlekedő Tömeg, MÁV, nyilatkozat

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Van képünk hozzá (19.09.13.) – Mercedes AMG GT S Tuning Creative Bespoke
Next Post: Új tömítési eljárás az Audi Hungaria lakkozójában

kapcsolódó

  • Már a Mikulásbusz is rója az utakat Nyúz
  • Kiemelkedő munkáltatói minősítést kapott a Budapest Airport Zrt. Nyúz
  • Nem vicc! Japán lehet az abszolút hidrogén alapú társadalom mintaországa (Képgalériával, videókkal) Nyúz
  • Új tűzoltóautó a repülőtér szolgálatában Nyúz
  • Tavaly 55 százalékkal nőtt a bukaresti Henri Coanda nemzetközi repülőtér utasforgalma Nyúz
  • Jelentősen csökkent a jegyvizsgálókat ért támadások száma Nyúz
2019. szeptember
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
« aug   okt »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Közelíti a havi kétszázezres utazásszámot a vasútvillamos forgalma
  • Az autógyártók közül a Toyotának van a legtöbb női vásárlója
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit
  • Eredeti alkatrészek gyors és öreg Toyotákhoz
  • Így változik a parkolási rend a PENNY egyes áruházainál!
  • Parov Stelar Debrecenben
  • Egész évben a PENNY-vel főzhetnek
  • Így vészeld át az óraátállítást!
  • Ismét mozikban a Veszett a világ
  • Ezek az idei év fitnesztrendjei
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket
  • A teszteredmények után az ADAC veszélyesnek tart hét nyári abroncsot
  • A Toyota Highlander így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.