Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

A Frankfurti Autószalonon tartja premierét az „Új Volkswagen”

Posted on 2019-09-092019-09-09 By Troll aki István

Share this post:

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

A Volkswagen márka két világpremiert is tart az idei Frankfurti Autószalon (IAA) alkalmával. A tisztán elektromos hajtásrendszerű ID.3 modell mellett ugyanis az “Új Volkswagen” (“New Volkswagen”) mottó jegyében a márka új emblémáját és új márka arculatát is bemutatják a világ nyilvánossága előtt. A Bogár és a Golf után most az ID.3 vezeti át a Volkswagen márkát egy elektromos, teljesen hálózatba kapcsolt,  és semleges szén-dioxid-mérleg jellemezte új korszakba. A tartalmi irányváltást és hosszútávon fenntartható termékeket hozó, nem egész négy éve elindított stratégiai átalakulás az új arculattal immár kívülről is jól látható lesz – a márka összességében jóval fiatalosabbá, nagyobb mértékben digitalizálttá, s ezzel modernebbé válik.

“A Frankfurti Autószalon kulcsfontosságú esemény lesz a Volkswagen márka stratégiai átalakításában, ahol az ID.3 és az új márka arculat révén már jól érzékelhetővé válik munkánk eredménye” – hangsúlyozta Ralf Brandstätter, a Volkswagen Személyautók márka ügyvezető igazgatója. “Örömmel mutatjuk be az ‘Új Volkswagent’ a nyilvánosság előtt.”

“A Volkswagen gyakorlatilag a vállalat tevékenységének minden területén bátor döntéseket hozott, illetve hajtott végre.  Az átfogó átalakítás márkánk stratégiai irányváltásának logikus következménye” – mutatott rá Jürgen Stackmann, a Volkswagen igazgató tanácsának az értékesítésért, a marketingért és az aftersales területeiért felelős tagja. “Büszkeséggel tölt el  mindaz, amit elértünk: az ‘Új Volkswagent’ erőteljes, friss, pozitív és vonzó megjelenés jellemzi.”

Az új márka arculat révén az “Új Volkswagen” jól láthatóvá és érzékelhetővé válik a márka járműveinek dizájnjában, ügyfélkapcsolataiban és vállalati arculatában. A cél az, hogy világszerte minden csatornán újszerű, modern és vonzó 360 fokos márkaélmény jöjjön létre. Klaus Bischoff, a Volkswagen vezető formatervezője meghatározó szerepet játszott az új vállalati arculat kifejlesztésében: “Az új márka dizájn olyan mobilitást sugároz, amely teljesen természetesen lehet jelen az emberek életében, amelynek a Volkswagen mindig is szerves részét képezte. A mobilitás új korszakának mottója a ‘digital first’, mégpedig minden kompromisszum nélkül.”

A szakmában általános gyakorlattól eltérően az új megjelenést nem külső ügynökségek, hanem a Volkswagen Design és a Volkswagen Marketing közös csapata dolgozta ki. Megvalósítására teljes egészében integrált módon a vállalat minden részlegét bevonták, és a Volkswagen által kifejezetten e célra kialakított Power House koncepció keretében mindössze kilenc hónapos rekordidő alatt került sor.

A jövőbeni megjelenést nem csupán merészebb stílus és élénkebb színek, hanem a márka emblémától egészen a képi világig hangsúlyos digitális orientáció is jellemzi. A márka új vizuális nyelvezete nagyban eltér az eddigiektől. Amint Jochen Sengpiehl, a Volkswagen marketing igazgatója kifejtette: “A jövőben már nem egyfajta tökéletes reklámvilág bemutatása az alapvető cél. Emberközelibb és életszerűbb módon, és egyúttal autentikus történeket mesélve szeretnénk megjelenni, miközben jobban érvényesül az ügyfelek nézőpontja.” A jövőben már nem is annyira az autó, sokkal inkább az emberek élete és mobilitási élményei állnak majd a középpontban.

Szimbólumként és márkajelzésként az új logó szolgál, amely egyszerre modernebb, letisztultabb és egyszerűbb. A logó csak alapvető elemeit jeleníti meg, és újszerű, kétdimenziós formájában rugalmasabban használható,  illetve a digitális médiában is kiválóan felismerhető. Mindez az olyan új márka elemekre is érvényes, mint a piktogramok, a tipográfia, a színek és a layout-irányelvek. Első ízben alkalmaz a márka hang-logót, amely a korábbi márka jelmondatot váltja fel, és mindezek mellett a Volkswagen női hangot használ a jövőben.

Az új márka arculat nemzetközi bevezetése szeptemberben, a Frankfurti Autószalonon (IAA) veszi kezdetét, a rajtra pedig a vállalati központ wolfsburgi toronyházán az új embléma leleplezése adja meg a jelet. Az átállás költség- és erőforrás kímélő módon több lépcsőben zajlik majd, kezdetben a márka európai helyszínein és márkakereskedőinél, majd októberben Kína, 2020 elejétől pedig lépésről-lépésre Észak- és Dél-Amerika, illetve a világ további része következik. A tervek szerint a jövő év közepére fejeződik be e folyamat, ami összesen 171 piacot érint, s amelynek keretében világszerte több mint tízezer márkakereskedő- és márkaszerviz-partner mintegy 70 ezer emblémát cserél le. Ezzel a Volkswagené lesz az egyik legnagyobb márka átalakítás a szakmában.

Az új márka dizájn a Volkswagen által 2015 őszén útjára indított “Transform 2025+” stratégia eredménye, amellyel már mobilitási és digitalizálási stratégiája második fázisának bevezetésére készül a márka. Ez a szakasz a vállalat ügyfél kommunikációjának teljes átalakítását is jelenti. A Volkswagen első ízben kommunikálhat közvetlenül is vásárlóival, mégpedig járművei, márkakereskedői és ügyfelei hálózati kapcsolatainak egyetlen közös Volkswagen-ökoszisztémába szervezésével, amelynek középpontjában az ügyfél áll. A Volkswagen így egy egyszerű autógyártóból olyan mobilitási alkalmazások szolgáltatójává lép elő, amely már jóval túlmutat a vásárlók által elérhető autókon. Ennek érdekében a márkakereskedőkkel közösen átszervezik a márka értékesítési struktúráját és a márka marketing tevékenysége is átalakul.

1) ID.3: Ez a jármű Európában egyelőre nem kapható kereskedelmi forgalomban.

Share this post:

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:Új Volkswagen

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Innovatív Twindosing technika csökkenti mintegy 80 százalékkal a nitrogén-oxidok (NOx) emisszióját
Next Post: Hatvan év a MINI bűvkörében – a stílusikon életútjának exkluzív mérföldkövei

kapcsolódó

  • A makói gumigyár visszafizeti a munkahelymegtartó támogatások egy részét Nyúz
  • A vadonatúj Ginetta szupersportkocsik is Genfben debütálnak Nyúz
  • Mesterséges izmokat fejleszt robotjainak a Toyota Nyúz
  • Megkezdődtek a ferihegyi repülőtér visszamutyitásításának előkészületei Nyúz
  • Robottaxik fejlesztése kapcsán kötöttek újabb együttműködési megállapodást Nyúz
  • jelentősen nőtt a ferihegyi repülőtér utasforgalma májusban Nyúz
2019. szeptember
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
« aug   okt »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • YouTube
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A MINI oxfordi gyára is elektromos üzemmódba kapcsol
  • Ideális fényviszonyok különféle vezetési helyzetekben
  • Így dolgozik a BKK „különleges ügyosztálya”
  • Közlekedésbiztonsági családi napon dől el, ki Magyarország legjobb kamionsofőrje
  • A Bentley Mulliner háromkerekűje az Ultimate Kindergarten Flex
  • Immár teljes a 12. Szemrevaló Filmfesztivál programja
  • Idiopátiás tüdőbetegség – ritka, mégis sokakat érint Magyarországon is
  • A szerelem legédesebb pillanatait hozza el Bella Poarch és Lauv közöse
  • Innováció az optikai szemüvegek területén
  • Újra keresettek a klasszikus képzések
  • A Suzuki V-Strom 800DE az „Alpen Masters 2023” tesztgyőztese
  • A laboratóriumi és klinikai tesztek mellett neuropszichológusok játékos tesztekkel vizsgálják a szellemi képességek lehetséges hanyatlását
  • Ezt a vad külsejű autonóm buszt most Európában tesztelik
  • A tesztelések után 19 eljárás indult kakaóitalpor-forgalmazók ellen
  • Határon túl is keresik a legokosabb fiatal agrártudóst a teszteken
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Tizennégy új magyar étterem kapott idén Michelin-ajánlást
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

In memoriam Zsiska Ferenc

IMEDIA

NMHH

MTI

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.