Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Bla-bla-bla, bla-bla-bla

Posted on 2019-09-012020-06-08 By Troll aki István

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp

Jürgen Stackmann: „Az elektromos mobilitás egy érzelemgazdag és lenyűgöző dolog. Az ID.R ezt az egyértelmű üzenetet közvetíti felénk.”

Szeptember 2-án az ID.R egy igen különleges kihívással néz szembe a Kínában található Tianmen hegységben. A rekordvadász francia versenyző, Romain Dumas az ID.R volánja mögött olyan mércét állít fel, amelynek megdöntésére később a versenytársak is kísérletet tehetnek. Ezidáig senki sem vágott neki versenyautóval a mítikus hegységbe vezető, különösen kanyargós hegyi útnak. A jövőbeni ID. termékcsalád sportos előfutára, az ID. R versenyautó révén a Volkswagen bepillantást enged az elektromos hajtású járművek területén rendelkezésre álló szakértelmébe, amelyhez a motorsport világát most tesztelési területként és állomásként használja. Mindössze egy év leforgása alatt a Volkswagen és tisztán elektromos ID.R versenyautója új rekordot állított fel a Pikes Peak-i Nemzetközi Hegyi Felfutó versenyen (Egyesült Államok) és a Goodwood Festival of Speed (Egyesült Királyság) eseményén, valamint a németországi Nürburgring-Nordschleife versenypályáján. Az alábbi interjúban Jürgen Stackmann, a Volkswagen Személyautók márka igazgatótanácsának az értékesítés, marketing és az értékesítés utáni szolgáltatások területéért felelős tagja kifejti, hogy a “Kínai kihívás” miért bír szimbolikus jelentőséggel a Volkswagen márka mobilitás területén indult átállásához kapcsolódóan.Stackmann úr, az egész Volkswagen csapat izgatottan várja az ID.R felbukkanását a legendás Tianmen hegységben. Mitől különleges ez az esemény az Ön számára?

Ez egy egyedülálló kihívás. A korábbi rekorddöntésekkel ellentétben a csapatunknak ezúttal szinte semmilyen információja sincs a pályáról és nincs lehetőség a szimulátorokon vagy a helyszínen történő gyakorlásra sem. Izgatottan várom a rekordkísérletet, hiszen ennek a hegynek egészen kivételes, legendás jelentősége van Ázsiában. A Volkswagen számára a kínai piac kiemelten fontos, és azon vagyunk, hogy elektromobilitási stratégiánk teljes gőzzel, a mi aktív részvételünkkel valósuljon itt meg.

Mi a céljuk a Tianmen hegységbeli rekordkísérlettel?

Az ID.R versenyautóval ismét igazolni szeretnénk, hogy az elektromos mobilitás nem csupán egy élményteli dolog, de hatékony megoldás és igen nagy teljesítményre is képes. Az elektromobilitás egy érzelemgazdag és lenyűgöző dolog: az ID.R ezt az egyértelmű üzenetet közvetíti felénk. Reméljük, hogy az általunk meghatározott mérce jó alap lesz és az elektromos járművek rendszeresen visszatérnek a Tianmen hegységhez, hogy egyre újabb magaslatokra törjenek. A helyzet hasonló az ID család sorozatgyártású modelljeinél: meggyőződésünk, hogy a moduláris elektromos hajtásrendszer-platform (MEB) egyedülálló. Nem csupán a jövőbeni ID. modellek alapjául szolgál majd, de más járműgyártók számára is elérhető lesz.

Milyen szerepe van az ID.R modellnek az ID. család sorozatgyártású járműveinek fejlesztésében?

Az ID.R a mi elektromos versenygépünk, amely érzelmeket ébreszt és az elektromobilitás bűvkörébe vonja az embereket. Azonkívül számos hétköznapi előítéletet is segít eloszlatni az elektromos autózással kapcsolatban. Nem mellesleg néhány hónappal ezelőtt jelentettünk meg saját csatornáinkon “Az elektromobilitás 12 mítosza” címmel egy összeállítást, amely éppen ezeket a közhiedelmeket cáfolja meg. Az ID.R sportos előfutára a jövőbeni ID. termékcsaládnak, többek között az ID.31 modellnek, amely hivatalosan a 2019-es Frankfurti Nemzetközi Autószalonon mutatkozik majd be. De természetesen az ID.R versenyautónak óriási jelentősége van a technológia sorozatgyártásba történő átültetése kapcsán is. A projekt két évvel ezelőtti indulása óta például elképesztő mennyiségű tudást halmoztunk fel az elektromos mobilitás, a szoftverek, az akkumulátor menedzsment és a töltési technológia területén és ezeket az ismereteket fel tudjuk használni a sorozatgyártású modellek fejlesztésénél is.

Hogyan értékeli az elektromos mobilitás területén született fejlesztéseket?

Ez egy érdekes és izgalmas időszak, de nem csupán számomra, mint az értékesítés és marketing területekért felelős igazgatónak, hanem az egész iparágnak. Igazán izgalmas dolog egy csodás csapattal ötleteket és stratégiákat kialakítani az elektromobilitás ezen szintjén, hogy meggyőzzük ügyfeleinket, – és azokat, akik egyszer remélhetőleg szintén azok lesznek – az elektromos járművek jelentik a választ napjaink kihívásaira. Elképesztő vezetési élményt nyújtanak, emellett olyan előnyöket és tulajdonságokat kínálnak, amelyekről néhány élve csak álmodhattunk: hasonló külső méretek mellett nagyobb teret kínálnak, csendesek, igen hatékonyak, gazdaságos és olcsó a fenntartásuk és a formatervezőink számára teljesen új lehetőségeket nyitnak meg.

Lehetséges, hogy egy nagy hatótávolságra képes, rengeteg helyet kínáló elektromos autó kiemelkedő vezetési élményt kínáljon?

Nem is kérdés. Csak meg kell tapasztalni a gyorsítás érzését egy elektromos autóban. Természetesen ezt nem lehet egy az egyben átültetni az ID.R modellből az ID. család sorozatgyártású járműveibe, hiszen előbbi 500 kW teljesítményt kínál, ami messze több, mint amit az ügyfelek szeretnének. De azt már tudjuk, hogy az elektromos hajtásnak köszönhetően lényegesen kisebb teljesítmény is nagyszerű gyorsulást garantálhat. De ez olyasmi, amit át kell élni, egyébként nem hiszi el az ember.

1, Ez a jármű Európában még nem elérhető.

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:ID. R, Jürgen Stackmann:

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Egyedi járműváltozatok a 2020-as olimpiára
Next Post: Mától gyakrabban indulnak a BKK járatok

kapcsolódó

  • Pérez nyerte a szombati szabadedzést, negyedórát csúszik az időmérő Nyúz
  • Májusban is várja a kockákat (számítógépes játékosokat) a Toyota Nyúz
  • A Budapest Airport 5,5 millió utasra számít az idén Nyúz
  • Hahó! Átlagosan négyezer gyorshajtót bírságolnak meg az évenkénti 24 órás akcióban Nyúz
  • Harmadik alkalommal lett Európa legjobb reptéri várója a Lexus által jegyzett brüsszeli ’THE LOFT’ Nyúz
  • Az Audi már átállt az Euro 6d kipufogógáz-szabványra Nyúz
2019. szeptember
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
« aug   okt »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Újrahasznosított autó?
  • Videón mutatja be a BKK az autóbuszsáv-ellenőrzési akcióját
  • Bemutatkozott az ID. 2ALL
  • Kiosztották a Kerékpárosbarát Település és a Kerékpárosbarát Munkahely címeket
  • Gáz- és dízelüzemű buszokat állítanak forgalomba Zala vármegyében
  • A World Photography Awards 2023 nyílt pályázatának döntősei
  • A múlt héten megérkezett Ed Sheeran vadonatúj felvétele, az „Eyes Closed”
  • A Linkin Park egy újabb kiadatlan számot fedett fel „Fighting Myself” címmel
  • A Képzőművészeti Egyetem jótékonysági adományozást szervez a török földrengés áldozatai javára
  • Újabb szívhez szóló dalt ismerhetünk meg a The National közelgő lemezéről
  • A távoli északon teszteli az Audi a Q6 e-tron szériaközeli prototípusát
  • A gyári BMW-csapattal tesztelt Kovács Bálint
  • A Mazda CX-9 gyengén teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
Hiba történt: a hírcsatorna nem elérhető. Később próbálkozzunk újra.
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.