Skip to content

trollverda.hu

Az autózás troll oldala

  • Kezdőlap
  • * Nyúz
  • * NapP képe
  • * Troll aki István
  • Toggle search form

Éljen! Zöld jelzést kaphat a Lexus LC kabrió

Posted on 2019-07-032019-07-03 By Troll aki István

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp


Újabb helyről erősítették meg, hogy gyártásba kerül a Lexus csodálatos luxuskabriója.

Amióta bemutatták, szűnni nem akaróan folynak a találgatások a Lexus LC kabrió körül. A legújabb nyilatkozat a márka ausztrál igazgatóságától érkezett, és bár csak szóbeli közlés, ennyire még nem jártunk közel ahhoz, hogy tényként kezelhessük a nyitott luxusautó érkezését.

A Lexus az év első nagy nemzetközi autókiállításán, Detroitban leplezte le tető nélküli gran turismóját. Habár már ekkor, az első bemutatkozás alkalmával egy lehetséges új termékirány előfutáraként emlegették, az azóta eltelt közel fél év alatt határozott óvatossággal kezelte a témát a Lexus, következetesen kerülve a kérdést. A teljes csendet csak nagy ritkán törik meg ígéretes félmondatok – mint például Pierre Gouteux gondolatai. A Lexus Europe termék- és marketing szakértője március végén engedett arra következtetni, hogy az ügyfelek és a gyár részéről egyaránt nagy a támogatottsága a projektnek, és már a döntéshozatal kapujában áll a cég.

Most ennél is konkrétabban fejezte ki magát a márka ausztráliai tevékenységeit irányító Scott Thompson. A márka helyi igazgatója a carsales.com.au újságírójával beszélgetve elmondta: „Több mint reális esély van az LC Convertible bevezetésére. Most azt vizsgáljuk milyen lehetőség van a gyártásra.”

Ha megvalósul az autó, a bemutatására várhatóan már jövőre sor kerül. A motorválaszték gerincét a kupé kivitel két erőforrása adhatja: az 5.0 literes V8-as benzinmotor (477 LE) mellett különösen Európában juthat szerephez a hathengeres benzinmotorra épülő, 359 lóerős hibrid hajtáslánc. Szóba került ezek mellett az LC F sportverzió is, amely a Lexus LS 3.5 literes V6-os benzinmotorjának továbbfejlesztett verzióját kaphatja meg. A hajtáslánc teljesítményét a gyári 415 LE/600 Nm-ről akár 600 lóerőre és 750 Nm forgatónyomatékra emelhetik – ez részben ellentmond a korábbi, 4.0 literes sportmotorról szóló híreszteléseknek, ugyanakkor ezen a teljesítményszinten kifejezetten ütőképes lenne a Lexus nagy túrakabriója.

Amennyire jók az esélyei az LC kabriónak, annyira nincs létjogosultsága Scott Thompson szerint egy kisebb, megfizethetőbb kabrió modellnek. Ezek szerint hiába várunk tehát egy esetleges RC Convertible-re, ahogy a napokban felröppent hírekből hallottuk. A két modell közé betagozódó, harmadik Lexus kupénak sincs piaci realitása Thompson véleménye szerint.

Fotók: Lexus

Share this post:

Share on Twitter Share on Facebook Share on Pinterest Share on LinkedIn Share on Reddit Share on WhatsApp
Nyúz Tags:Lexus LC kabrió

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Hétfő óta kötelező a hanggenerátor az új elektromos autókban
Next Post: Van képünk hozzá (19.07.03.) – Alfa Romeo Giulia Stelvio Quadrifoglio Racing Limited Edition

kapcsolódó

  • Járműtechnológiai együttműködésről egyeztet Franciaország és Japán Nyúz
  • Cili szerint az ingyenes parkolás is a járvány lassítását szolgálja – Szerintünk az üzemanyageladást lendíti fel Nyúz
  • #KariGeri kijelentette, a BKV nem köt buszbérleti szerződést a zavaros hátterű céggel Nyúz
  • Üzentek és segítenek a paraszt volvósnak Nyúz
  • Így fertőtlenítsük az autónkat járvány idején Nyúz
  • Nesze semmi! Nyúz
2019. július
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« jún   aug »
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Szabálytalankodó autósokat bírságoltak civil járműből ellenőrző rendőrök Budapesten
  • A Volvo Trucks és a Boliden közösen állítanak forgalomba elektromos teherautókat a földalatti bányamunkák elvégzésére
  • 27 új Siemens Desiro ML motorvonat érkezik az ÖBB-hez
  • Újabb közlekedésrendészeti ellenőrzések
  • További funkciók és továbbfejlesztett technológia a Mercedes-AMG GLA és GLB számára
Hiba történt: a hírcsatorna nem elérhető. Később próbálkozzunk újra.
  • Az internetes csalásokra is felhívja a figyelmet az országos pénzügyi teszt
  • A távoli északon teszteli az Audi a Q6 e-tron szériaközeli prototípusát
  • A gyári BMW-csapattal tesztelt Kovács Bálint
  • A Mazda CX-9 gyengén teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Többen ki vannak akadva, hogy megbilincseltek egy piroson áthajtó hisztis pi…-t! És, ha ezt a f…t elcsapja egy autó, akkor ki a hibás?! Megmondó
  • Védőfelszerelések nélkül fertőtlenítik az autómegosztó járműveit! Megmondó
  • Baleset-megelőzés, mi?! Lóf…t!!! Megmondó
  • Troll aki István rácsodálkozása a Mercedes A osztályra Megmondó
  • SMS-ezés helett a fogalmakat kellene ismerni és gondolkodni kellene, baszd meg!!! Megmondó
  • Takarítsd le az autót, mielőtt elindulsz Megmondó
  • Troll aki István komoly és fontos üzenete Megmondó

Copyright © 2023 trollverda.hu.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

trollverda.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.